Tuesday, April 16, 2013

Dari Bangunan Umno Selangor, Dewan Sesak Menanti Pengumuman PM


PM telah tiba di Bangunan Umno Selangor untuk mengumumkan senarai-senarai calon BN.

Dewan tempat majlis berlangsung penuh sesak.

Zulkifli Nordin turut kelihatan. Difahamkan beliau akan bertanding atas tiket BN di Parlimen Shah Alam untuk berentap dengan Khalid Samad.

7 comments:

Anonymous said...

your blog is the best

Anonymous said...

Jika benar Zul Nordin dicalonkan..
Syukur Alhamdulillah.... terima kasih PM saya mmg peminat Zul Nordin. Individu yg mengangkat islam sbg perjuangan. Hidup BN! Hidup Perkasa! PM...again you're the man....

Anonymous said...

Zul Nordin penduduk asal Shah Alam ke? dia mungkin pandai bercakap dan kondem Anuar, tapi yang sebenarnya ikhlas dari hati kami penduduk shah alam, kami nak orang yang berotak geliga membangun dan menjaga kebajikan kami rakyat shah alam. Ramai bijak pandai Melayu adalah penduduk tetap shah alam.

Anonymous said...

Harap ada calun bebas yg akan berentap utk buktikan shah alam tolak khalid samad dan zul nordin

Anonymous said...

siapa pun calon samada anda suka atau tidak anda sebagai rakyat kena bantu Barisan Nasional untuk menang 2/3 dan menawan semula negeri-negeri di bawah pakatan rakyat,besar pahalanya, nikmat yang tak terkata untuk masa depan anak cucu kita.Bukan calon yang jadi ukuran, tapi parti yang memerintah yang akan mencorakkan pentadbiran negeri dan negara, jika kita memilih calon dari pakatan memerintah, mungkin calon tersebut adalah calon pilihan kita, namun oleh kerana parti yang diwakilinya belum tentu akan membela nasib kita, akan berlaku ketidak puasan hati kelak.percayalah, hanya Barisan Nasional yang akan mempu membela nasib semua kaum di Malaysia, membela agama bangsa dan negara.Jangan nanti kita akan merana dan sengsara selamanya dek kerana kesilapan kita memilih siapakah yang bakal meneraju negara Malaysia di PRU13 ini

Faerie_Princess said...

mmg parti yg memerintah jadi ukuran tp calon yg akan jd wakil tu pun penting. kenapa mesti zulkifli nordin???? yg ramai tahu, byk ckp jer... tu pun ckp dh ikut ala2 sebelah sana yg suka makin hamun. takde ke calon lain yg xde kontroversi yg blh jadi pemimpin .. kalau tgk senarai, byk sgt list nama2 calon2 yg byk kontroversi jer.. walaupun mungkin x betul cerita tu tp still ada pengaruh gak. patut nk bersihkan calon tu bukan setakat bersih dr sprm je... bersih kontroversi gak.. nasib le dun kota anggerik tu duduk shah alam.. kalau org luar gak.. confirm x nk ngundi..

Anonymous said...

Kalau nak lawan biarlah buku bertemu ruas, barulah kena caranya..Nanti setelah dia menang takkan dia nak duduk diam, sekurang-kurangnya dia tidak lebih teruk dari pesaing dia yang sudah digelar ape nemenye gerej.. Yang penting jugak, Si Zul ni ada jasa untuk mengingati masyarakat tentang bahayanya perosak seorang tu yang sanggup buat apa saja demi impiannya.