Thursday, April 18, 2013

Depan Umat Islam Nak Tegakkan Islam, Dalam Bilik Hotel Pula ???


Sana tipu di sini tipu
Sana belit di sini belit

Ada anak tipu ayah ibu
Ada abang sanggup tipu adik

Ada datuk tipu cucu
Ada cucu sanggup tipu tok chek

Siakap senohong
Gelama ikan duri
Mula-mula cakap bohong
Lama-lama jadi pencuri

Best lah lagu ni....

Depan umat islam melaung-laung, menjerit-jerit nak tegakkan islam. Dalam bilik hotel pula apa yang ditegakkan ?

Klik sini

16 comments:

Sudir said...

Kalau ingat dialog ni..

"BUtang baju aku mana Pah?"

Kita ganti dengan

"Report polis mana Pa?

Anonymous said...

Nak tegakkan apa lg dlm bilik hotel kalo tak tegakkan tuuuutttt.. hahaha

Anonymous said...

Dialog popular video Stopa Spendar XXL...

U nak pakai baju mana??
Pakai tuala jer.....

Kite tukar dengan..

U nak buat repot polis x?
Ala...kite NAFI jer....

bro yul said...

klu kat dlm bilik hotel dengan perempuan nk tegak kan apa lg tegak kan batang kelapa la......hahaahaha.....

SHUKRI SAMAD said...

TEPAT SUNGGUH SLOGAN "PAS FOR ALL"
APA TIDAKNYA:

FOR LGBT
FOR NGENTOT ISTERI KAWAN, TAK PERCAYA? CUBA DENGAR PERBUALAN YANG DITAPEKAN...MAH...ANU...
FOR PULARALISMA
FOR LIBRALISMA AGAMA
FREEDOM OF CHOICE (ON RELIGION) SHOULD ALSO FOR MALAYS.
FOR NON MUSLIM TO USE ALLAH IN REFERENCE TO THEIR TRINITY. DAH LAH... KITA SAMA-SAMA TOLAK PR (PAS/PKR/DAP.

Anonymous said...

stopa dah wat report polis ke belom..!!! Stopa berani kerana benar stopa..takot krana salah stopa..dah g wat report cepat..hahaha

Anonymous said...

Itulah air muka bukan boleh di sorok kerana wajah itu pancaran hati.

Muka Mustafa, Mat Sabu, N.ajis dan lain lain nampak sangat berkarat macam ada sesuatu kekotoran.

Jelas terbukti.

Muka yang bercahaya itu lah orang yang beriman.

Anonymous said...

Depan rakyat ana ante ana ante....konon nya bila bunyi arab maka Islamic bebeno lah....dgn betina I You I you.....khiaakkkk tuuuihhh !!

Anonymous said...

itulah PAS haram jadah.. moga dilaknat Allah PAS Laknatullah!!

Penipu sejahat2 penipu guna slogan agama. Ini baru SEKOR kaki betina, entah beribu lagi kaki betina PAS yg pura2 dgn kopiah dan ana-enta..

CELAKALAH PAS dunia akhirat!!

Anonymous said...

Kejadian berlaku di Hotel Istana K.L, tak caya? korang google istana hotel deluxe room.

Anonymous said...

celako celako celako

Anonymous said...

Najib hantar kad terbuka notis pengundi kepada pengundi-pengundi berdaftar Selangor dengan NO KP dan alamat terdedah sambil minta maaf atas kesilapan dulu dan dah belajar dari kesilapan. Mohon Undi BN.
Banyak rakyat Selangor persoal tindakan bangang Najib Mongol dibantu Zin badak ini:

1. Sah SPR bekerjasama erat dengan UMNO Selangor untuk merampas dari PR. Inilah bantuan data-data pengundi selain dari semua kekangan-kekangan diadakan untuk menyembunyikan pengundi hantu dan pengundi pos yang akan mengundi BN
2. Pengundi boleh saman UMNO Selangor dan SPR kerana mendedahkan maklumat peribadi rahsia rakyat secara terbuka tanpa persetujuan sibadan. Boleh disalahguna atau terdedah kepada yang berniat jahat.
3. UMNO masih menyalahguna dana awam untuk pembaziran
4. Najib minta maaf apa? Rakyat Selangor kena tekalah . Bunoh Altantuya, salahguna kuasa, rasuah Scorpene, bayar duit tutup mulut Bala, Deepak, Cecil Abraham, Rosmah boros dana awam, Najib tipu Islam Malaysia kata UMNO pertahan kalimah Allah sedangkan dia sign surat Bishop Malaya lepaskan Bible Melayu Indonesia yang ada kalimah Allah
5. Zin Badak mintak maaf kerana sombong? Takda pembangunan diSepang? Atau kes wang haram CBT diBangla Desh, Banglagate? Noh mintak maaf jadi menteri paling korup bawah Najib, dia dan kroni yang mentangkedarah kontrak-kontrak besar diMOA?
6. Calun-calun MB baru macam Subahan Kamal, adik Tg Adnan Tg Fraud semua tak sabar nak menang PRU13 berkat penipuan SPR untuk balun khazanah kaya Selangor seperti MB-MB dulu Khir Toyo
RAKYAT SELANGOR MESTI TOLAK BN-UMNO NAK ROMPAK HARTA NEGERI SELANGOR. TIADA RASUAH BAWAH PR, MB TERBAIK DALAM SEJARAH.

Anonymous said...

Alo brader..aku dpt Parti Ajaran Sesat punya kad jugak la. Siap ade no. ic sume. Ape cite? Kerjasama erat ngn sape pulak tu? Usah nk sembang la sial. Bazir tak bazir..hasil dia nampak jelas. Drpd duk gebang itu ini, mengira pun tak pandai, menaip pun typo error, abis agama jual sana sini sbb nak kuasa, usung tin milo mintak duit org, pakai kupiah tp zina.. Terbaik abah kau. Mcm ni nk tadbir negara? Nauzubillah. Pikir logik sket brader. Khir toyo punye kes sape jd hakim? Si jubo punye ipar duai kan. Mmg la jatuh hukum salah sbb dia kena bayar ngn kunyit. Mane si jubo dpt fund byk? Declare dulu sumber duit dia..baru lu bley sembang kencang.

Anonymous said...

Maaf la bai..aku pengundi selangor.aku dapat surat dari najib dan juga nuar..nk kata nuar pun kerjasama dgn spr? Kalau dh cai tu cai jugak la..

Jokiden NS said...

Data dan alamat ini boleh diperolehi dalam sekelip mata dari pelbagai sumber.

Orang kampung den pun dapek sughat daghi Wan Azizah dan Nuar. Maknanya Nuar dan Wan jijah hantar kepada 13 juta pengundi tu SPR lah bagi senarai tu.

Anonymous said...

Najib bagi surat melalui
senarai nama penerima brim2.0
tak kira ahli pr atau bn
cinta najib pada rakyat malaysia
sama rata