Saturday, April 27, 2013

Gambar-Gambar Program Tun Dr M Di Putrajaya Sekarang

Klik link di bawah

http://live.utusan.com.my/Event/Laporan_Langsung_Pilihan_Raya_Umum_ke-13

15 comments:

Anonymous said...

letih jln kaki parking kereta susah nk cari.tau gua naik motor.ini macam lain kalilah! husam

Anonymous said...

Pru 12..tun m pun protes. Sebab itu rakyat protes.

Kali ni..tun m bersama2 najib. Maka rakyat pun kembali bersama BN. In sya Allah BN dapat 2/3 kali ini. AMIIIN

Pemimpin dan pencacai pr kena terima hakikat ini..

Anonymous said...

i was there... ramai sungguh. memang parking susah. sanggup jalan kaki lebih sket :), Tun memang bertenaga walaupun dah umur 87 tahun

Anonymous said...

ad pemimpin tingi pkr kata tun umur 83 tahun.

Anonymous said...

Cukup2 lah mendengar kata pemimpin tinggi pkr tu.

Samada dia tak tahu atau dia berbohong.

Tun dah 87 tahun. Ini confirm.

Saya tak ikut org pkr tu sebab dia bersekongkol dgn DAP. DAP tu penyebab rusuhan 13Mei, masa tu saya darjah 6 dan berada kat Kg Pandan.

Siapa saja yg bersekongkol dgn DAP saya REJECT.

Moga ALLAH Bukan hati org2 Islam utk mengikut perintahNya dlm Surah Al-Fath Ayat 29

[29]Nabi Muhammad (s.a.w) ialah Rasul Allah; dan orang-orang yang bersama dengannya bersikap keras dan tegas terhadap orang-orang kafir yang (memusuhi Islam), dan sebaiknya bersikap kasih sayang serta belas kasihan kasihan sesama sendiri (umat Islam)... hingga akhir ayat.

AMIN.

rakab said...

Tun memang hebat ! ke mana pun program tun hadir, orang ramai datang berduyun-duyun-duyun-duyun !!!

heheheheee,....memang hebat !

kau orang fikir penyokong pakatan tak jealous ke ??

Anonymous said...

.... Anwar maksudkan siapa ya umo dah 83 patut mati.....tun 87... Nik aziz 82....konpius aku!

Anonymous said...

Tak ramai pun. Tu pun hgpa bangga. Kesian bye bye. Be end

Anonymous said...


Pencacai jeles...dulu nak lelong, skrg terkemut2 nakkan putrajaya..hahahaha

tokgaru said...

Pemimpin Pas tahu. Ahli Pas juga tahu. Pas dan DAP berdepan dengan musuh yang sama (common enemy). Pas mahu menumbangkan Umno. DAP juga mahu yang serupa. Kerjasama politik Pas - DAP adalah atas matlamat yang saya, " Menumbangkan Umno ". Sebab itu mereka masih boleh bersama walau pun tak sekepala dalam isu Hudud atau Negara Islam.

Mungkin yang dimaksudkan oleh Haron Din baru2 ini adalah, " kita tumbangkan Umno dahulu kemudian baru kita bincang pasal Hudud, pasal negara islam "

Adakah ini boleh disamakan, " tak apa kita robohkan dulu rumah lama yang sedia ada, selepas tu baru kita bincang berapa pampasan nak beri kepada tuan rumah, berapa pampasan nak beri kepada tuan tanah, nak bina mesjid sahaja atau nak bina tokong saja atau nak bina mesjid dan tokong dalam satu kompleks, kemudian kita boleh bincang "

Anda tahu apa akan berlaku selepas rumah lama dirobohkan dan tanah telah diratakan.

1. Tuan rumah mungkin tak dapat pampasan walau pun sikit.
2. Tuan tanah juga mungkin tak dapat pampasan walau pun sikit.
3. Mesjid tak menjadi kenyataan.
4. Tokong juga tak menjadi kenyataan.
5. Tanah itu akhirnya ditumbuhi semak dan samun.
6. Pemaju sesama dia naik turun mahkamah tak sudah2.

Berdoalah supaya selepas PRU13 nanti KITA SELAMAT dan NEGARA JUGA SELAMAT.

Anonymous said...

mmg tak ramaipun tapi kiranya habislah pengundi putrajaya datang.. malam sebelum tu mmg ramai betul.. itu semua adalah pengundi PR bagi seluruh malaysia..

Anonymous said...

Setuju dgn anon 11:40 AM. Yg puak belah sana dok claim ramai tu, confirm ke semua pengundi putrajaya? Takat import boleh la menang sorak. Yg mlm tadi terang2 majority pengundi putrajaya...

Anonymous said...

yg dtg ceramah PR tu dari seluruh lembah klang..memang la ramai..skali ngan jin & setan..mana tak ramainya..haha!

Anonymous said...

Saya ANTI DAP dan saya ANTI ANWAR IBRAHIM. Saya juga tidak menyokong mereka yang bersekongkol dengan kedua-dua nih!

Anonymous said...

Ketua Belia MCA Gombak YIP JIUN HANN, LOT 3.55, KOMPLEKS DESA BATU 8, JALAN KEPONG 52100 KUALA LUMPUR (YIP JIUN HANN & ASSOCIATES)

Berkenaan bapa U (YIP KUM FOOK, MCA GOMBAK) bertiga, Empat Isteri dan kaya, itu hal U sendiri,
Mengapa U cuba Menbangkitkan Nama NABI MUHAMMAD S.A.W. bagi menburukkan nama kebaikannya. U cuba ingat memalukan Muslim?

Yip Jiun Hann, U bukan Muslim kami harap jangan menyetul hal Agama Muslim dan kebaikan NABI MUHAMMAD S.A.W.

Kalau tidak kami akan ajar U seperti perkara yang terjadi di U.S.A

Kami Yang Benar,
RAKYAT PAS GOMBAK