Monday, April 15, 2013

Jangan Jadi Bodoh, Kenapa Pas Tidak Gunakan Jalan Paling Senang Untuk Tumbangkan BN ?


Selain daripada menyalahkan Umno, Pas kini sedang berhempas pulas mencari seribu satu alasan untuk mempertahankan Setiausaha Agung mereka yang dikaitkan dengan video yang sedang heboh diperkatakan sekarang.

Terbaru Presiden Pas yang juga rakan karib Mustafa Ali mengeluarkan kenyataan seperti berikut,
Bagaimana boleh Mustafa Ali yang ada masalah melutut atau sakit ketika berjalan turun tangga, adalah lelaki dalam video seks itu, soal Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang.
Beliau yang ditanya berkenaan video yang mengaitkan Setiausaha Agung PAS itu berkata: "Orang yang buat video ini tidak tahu latar belakang Mustafa Ali. Bertahun-tahun dia sakit. Dia solat atas kerusi. Dia tidak boleh melutut kerana sakit.
Solat lima kali sehari memanglah sakit lutut. Berzina pula jarang-jarang sekali. Bila dirasuk syaitan segala penyakit boleh hilang dan macam-macam boleh jadi.

Setakat sakit lutut itu adalah perkara biasa, lelaki kudung pun boleh rogol orang. Rogol bukannya perbuatan suka sama suka. Ianya perbuatan paksa dari sebelah pihak. Jika seorang lelaki kudung boleh rogol seorang perempuan tanpa kerelaan, apalah sangat dengan seorang lelaki yang sakit lutut yang melakukan hubungan suka sama suka ? 
KOTA BHARU: Kelicikan seorang lelaki yang kudung kakinya menghilangkan diri tiga tahun lalu selepas didakwa merogol seorang pelajar yang dijadikan cagaran bapa saudaranya untuk menjelaskan hutang, kecundang apabila ditahan di Port Dickson, Negeri Sembilan, Khamis lalu.
Lelaki itu ditahan sepasukan anggota dari Balai Polis Lukut, Port Dickson, sebelum diserahkan ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPPD) Tumpat,kelmarin bagi membantu siasatan.

Difahamkan, lelaki terbabit menyembunyikan diri sejak 5 November 2003,selepas didakwa merogol seorang gadis yang ketika itu berusia 15 tahun di Kampung Sedar, Tumpat, dekat sini.

Sumber: Yahoo

Selain itu anda boleh lihat link-link yang disertakan di bawah untuk nak menunjukkan bahawa manusia apabila dikuasai syaitan macam-macam boleh berlaku. 


Atuk 56 tahun cacat kedua tangan rogol budak 13 tahun 

Pasangan OKU dicekup khalwat

Lain kali carilah alasan atau bukti yang nyata untuk menafikan.

Beginilah Haji Hadi, saya bagi kamu satu cadangan yang cukup mudah dan senang. Kita dah nak hadapi pilihan raya ni. Tak boleh buang masa terlalu banyak sangat. Saya dan rakan-rakan saya sanggup tolong anda semua. 

Tuduhan yang dihadapi oleh Mustafa Ali adalah tuduhan yang serius dan mengaibkan. Ini melibatkan soal maruah. Jika Mustafa Ali merasakan dia tidak bersalah dan jadi mangsa fitnah, kita minta Mustafa Ali buat satu laporan polis dan kemudian bersumpah dengan nama Allah bahawa bukan beliau pelaku dalam video tersebut. Jika Mustafa Ali boleh lakukan semua itu, saya dan saya akan minta rakan-rakan blogger saya bersihkan maruah Mustafa Ali semaksimum mungkin. Walaupun kita berbeza perjuangan politik, ianya tidak menjadi penghalang untuk kami menolong membersihkan imej Mustafa Ali atas nama persahabatan sesama islam walaupun sembahyang kami tak dapat pahala. 

Kamu semua nak tumbangkan BN kan ? Inilah masa terbaik untuk kamu ajar BN. Kalau kamu boleh buat begitu dengan Najib dan Muhyiddin sekali pun akan ruyup habis PRU ini. Aku sendiri pun akan sokong Pas dan akan ku cium kaki Haji Hadi dan Nik Aziz. Tak cukup dengan saya, saya akan ajak semua rakan-rakan saya untuk sokong Pas. Benda bukan susah pun, buat repot polis sekejap sahaja. 

Kemudian pergi bersumpah yang 3-4 minit boleh selesai. Pergi Balai Polis Dang Wangi, selesai repot sebelahnya dah ada masjid. Ambil wudhu, masuk masjid , baca Bismilah, Wallahi, Wabillahi, Wattalahi, bahawasanya saya Mustafa bin Ali dengan ini bersumpah bahawa saya tidak berzina sepertimana video yang disebarkan yang dikaitkan dengan saya. Apa yang berlaku itu semua adalah fitnah terhadap saya. Jika saya berdusta saya sedia menerima laknat daripada Allah. Tak lama beb....3-4 minit selesai.  Benda yang senang ada untuk kamu semua tumbangkan BN, apasal kamu tak nak guna ? Jangan jadi bodoh....

40 comments:

Anonymous said...

ape ne RBF. jahat le lu. jgn le bg tekanan kt stopa spender lg. nanti betambah ghout dia. susah plak nk kongkek doggy minah tu nanti

Anonymous said...

Benda berlaku dua tahun dulu..time masih sihat la...pencacai tak akan percaya...semua fitnah umno..video edit la..pakatan tak blh buat ka video edit rosmah tembak altantuya..bangang punya pencacai pr

Bingai @ Bangang said...

Aku tak kisah dua tahun atau 20 tahun punya isu. Kalau dia berani bersumpah macam cadangan RBF, blog aku akan promote 3 hari berturut-turut posting yang sama supaya entri sentias di atas. Set!!!!!!
Eskay bersumpah pun aku tak promote, bro.

Anonymous said...

Amanat Baru Haji Hadi:

Saudara-saudara sekelian percayalah,
Kita backing Haji Stopa kita, bukan kerana dia Setia Usaha Agong PAS. Kita backing Haji Stopa kita bukan kerana kita malu kantoi Isle kesana Isle kemari aurat kehulu aurat kehilir tapi bila nak Inzal cakap omputih. Kita backing dia ialah kerana dia sakit lutut, sembahyang pon atas kerusi, buat style missionary pon tak sampai 2 menit dan lepas tu terpaksa tukar cowgirl style, maklom lah sakit lutut.. Oleh kerana Haji Stopa sakit lutulah lah kita backing dia. Oleh kerana itulah kita salahkan UMNO. Oleh sebab Haji Stopa sakit lututlah kita cuba berlawan dengan mereka.

Percayalah saudara-saudara sekelian,
Spender Haji Stopa kita adalah unik, sizenya adalah besar, spender Haji Stopa adalah one of a kind. Bergantunglah kita kepada spender Haji Stopa dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir jika tak percaya Haji Stopa sakit lutut'.


Sumber: http://bidaman.blogspot.com/2013/04/amanat-lama-vs-amanat-baru-haji-hadi.html

Anonymous said...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

Freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

senang aja laporan polis dan saman dimahkamah biar mahkamah yang putuskan samada video sex itu tulen atau pun tidak

Anonymous said...

woha!!! inzal ckp omputih

Anonymous said...

Cer tanya ostad Zahar Idrus macammana org arab islamik cakap time nak inzal.

Anonymous said...

hahaha mesti banyak sangat tengok blue omputih...kalau blue jepun silap-silap domo arigato gozaimas keluar tu

Anonymous said...

ahhhhhh....fucking shit stopa

dinturtle said...

saya tolong promote cabaran berisi bro ini ! :)

Nik Nog said...

patutnye dia sebagai setiausaha agung parti isle kena cakap arab:

"ana qaadim! ana qaaaadiiiimmmm! Yaaaa laaaahuwwwuuuoooiiii!!"

Gitu lah kate saing ana yg study di Mesir dulu.

tokgaru said...

Jalan penyelesaian kepada Mustafa Ali.

Wahai Mustafa Ali. Kami para peminat Blog RBF termasuk lah RBF sendiri berjanji tidak akan ungkit lagi cerita video sex awak ini dengan syarat :

Awak bersumpah laknat dalam mesjid macam yang pernah dibuat oleh Saiful dengan disaksikan oleh pihak media, itu jika awak seorang yang beragama islam. Jika awak bukan beragama islam, awak pilih lah mana2 rumah ibadat mengikut agama kepercayaan kamu, bersumpah mengikut ajaran agama kamu dengan disaksikan oleh pihak media.

Selepas daripada itu jika RBF masih bising pasal video sex tersebut, kami peminat blog beliau akan boikot Blog RBF untuk selama2nya.

Sila kan Mustafa Ali. Kami kasihan dengan kamu. Kami kasihan dengan anak isteri kamu. Kami kasihan kepada Pas. Kami kasihan kepada ulamak2 Pas yang betul2 ikut landasan islam terutamanya Ustaz Haron Din. Yang paling kami kasihan adalah kepada Hadi Awang yang bermatian2 mempertahankan kamu dengan hujah yang " sangat longgar " menuduh Umno terlibat.

Jadi kan Chua Soo Lek sebagai idola kamu " bercakap benar atas perkara benar ". Chua Soo Lek bukan orang islam, dia agama Budhist kut.

Anonymous said...

Macam sial...kekekekke

Stopa inzal cakap omputih!

kekekekkekeke

-Reject Azmin Ali
Parlimen Gombak

tokgaru said...

Cerita Penjual Ubat Kurap

Sekitar tahun 2008 di sebuah Pasar malam di Negeri Selangor Darul Ehsan. Seorang tua yang dikenali ramai dan berpengaruh di bandar itu, yang ada mengidap Penyakit Kurap, yang telah pergi kepada banyak bomoh dan dukun kurap, tapi masih tak sembuh2, cuma yang dia belum cuba dengan Doktor Bertauliah saja. Alasannya dia tak yakin doktor boleh mengubat kurap yang dia hadapi. Di pasar malam dia terjumpa seorang penjual ubat kurap. Dia berhenti dan bersama2 dengan orang ramai mendengar si penjual menerangkan kemujaraban ubat kurap itu dengan petah sekali. Selain kurap ubat itu juga mujarab untuk gatal2 kulit. Janji si penjual jika ubatnya disapu pada kurap atau gatal selama 3 malam berturut, insyallah akan sembuh 100%. Jika tak sembuh wang akan dikembalikan bila dia datang sekali lagi pada minggu hadapan. Mendengarkan jaminan itu maka orang tua itu pun terus membeli untuk mencuba 1 botol dengan harga RM10. Melihat orang tua itu membeli, maka orang ramai yang kenal dengan orang tua itu juga pakat ramai2 beli untuk mencuba. Akhirnya habis lah terjual ubat kurap dan gatal oleh si penjual tadi.

Balik rumah orang tua dan mereka2 yang beli ubat kurap itu pun pakat cuba sapu pada kurap dan gatal. Satu hari sapu kurap dan gatal masih macam tu juga, masuk hari kedua kurap semakin pedih dan gatal semakin menjadi2. Sabar .. mungkin hari ketiga baru menjadi seperti kata si penjual. Hari ketiga sapu kurap jadi berair, gatal jadi merenyam.

Masing2 dah tak tahan, akhirnya pakat pergi hospital kerajaan bayar RM1 untuk jumpa Doktor Bertauliah. Doktor periksa dan beri ubat, katanya kalau tak sembuh datang jumpa dia selepas satu minggu.

Masuk hari ketiga sapu ubat hospital, kurap jadi kering gatal pun dah hilang. Pakat menyesal kalau awal2 lagi pergi hospital kerajaan cuma belanja RM1 sahaja kurap sembuh gatal pun hilang.

Bersambung .....

Anonymous said...

Puak ni mn ada kredibiliti.esok2 tadbir negara ikut suka kepala peliaq depa sj.

Anonymous said...

http://azmykelanajaya.blogspot.com/2013/04/pru13-foto-najib-serah-watikah-di.html

Sememangnya inilah perangai turun temurun Umngok yang takkan berubah ... jelas dan nyata tangisan, laungan, bacaan puisi dan nyanyian lagu Warisan semasa PAU yang lalu tidak mampu mengubah sikap dengki, tak puas hati dan keasabiyyahan bahagian serta cawangan ahli-2 Umngok yang dah lama bernanah, berkudis serta berbau seperti lubang jamban tandas awam tak pernah flush ...

Anonymous said...

Wallahi.
Saya pernah beberapa kali jumpa beliau solat Jumaat di masjid terapung kuala Terengganu. Tidak pernah nampak beliau solat duduk sebab sakit. Beliau jalan seperti biasa.

Anonymous said...


pas memang bodoh pun. haji hadi tu
cuma pandai sikit dari anjing.

bukan saya yang cakap, hadi sendiri
yang cakap!!

Anonymous said...

kemain lagi ek!!!masa tengah bersedap hilang semua sakit ek..bila dah terpancut & terkantol dah macam2 alasan..dah dah la Pa...buat2 lah berehat....

Anonymous said...

ramai da tgk video tu...da lebih 4 saksi yang diperlukan untuk sahkan zina dia ni...so apa lagi gunala hukum hudud...rejam sampai mampus

Anonymous said...

Sumpah jgn x sumpah!!

Anonymous said...

kiranya bini stopa ni dh lama tak diberi nafkah la ye? hanya bini stopa ni je yg tau, stopa ni masih kuat ke tidak...

Anonymous said...

KENAPA TAK SOLAT HAJAT? KAN MINAT SANGAT DGN SOLAT HAJAT. DAH HILANG KEYAKINAN PLAK KE? ATAU TAKUT KENA TIMPA BALASAN?

Anonymous said...

Huh,
dia akan sumpah sekali dengan nuaq bila dekat2 nak mengundi nanti.

Anonymous said...

Ala setakat sakit lutot nak djadikan alasan 1001malam. Ni lah puak2 dan spesis2 Parti Ajaran Seks. Salah Nuar Jubor mati pucok, sakit tulang belakang kronik, keba racun arsenik, kena suntikan HIV, dburu pembunoh upahan yg masih mengalami sakit cirit birit tetapi masih kuat menjubor malah beramah mesra dgn jantan2 Gay. alasan bodoh lagi tolol untuk mhalalkan perbuatan jijik lagi terkutok

Anonymous said...

sambil2 tu dato mustafa ali boleh tarik tangan anwar sekali buat mubahalah. mana tau kot2 berani.

Anonymous said...

Gua ada bisul celah kangkang pun ganas 'menyetubuhi' bini gua. Takde masalah, tapi bila 'beres', baru rasa denyut2.. esok pagi baru sakit oooo..

tokgaru said...

Calon2 PR yang sekejab tanding sini sekejab tanding sana tak ubah macam orang jual ubat kurap di Pasar Malam. Terpaksa pindah randah sebab orang dah tahu ubat kurap dia dah tak mujarab semacam mana yang dia kata.

Pindah punya pindah tahu2 dah satu malaysia dia pusing hanya kerana nak jual ubat kurap yang tak mampu nak hilangkan kurap. Ada yang dari kelantan cuba buka meja nak jual ubat kurap dekat Putrajaya. Ada yang dari Penang nak try buka meja jual ubat kurap di Gelang Patah. Ada yang nak cuba buka meja di Pendang selepas buka meja di tempat lain tak berapa dapat sambutan. Dan ramai lagi yang pindah dari satu Pasar Malam ke satu Pasar Malam hanya kerana nak menjual ubat kurap yang belum tentu mujarab.

Selagi ada orang yang percaya dan mahu beli ubat kurap mereka, mereka boleh buka di mana2 saja Pasar Malam. Sedangkan ubat kurap dari hospital udah berpuluh tahun digunakan dan telah terbukti berkesan. Free lagi ...

Walau pun ubat kurap mereka tak lah mujarab semacam ubat kurap hospital, tapi mereka masih boleh cari makan lagi kerana orang2 yang tak pernah cuba ubat kurap mereka ada hati ingin mencuba. Tapi bagi orang2 yang pernah cuba ubat kurap mereka, bagi free pun tak ada yang mahu.

Karnival Jualan PRU13 bakal menjelang, pilih lah ubat kurap mana yang terbukti berkesan. Ada ubat kurap yang udah 50 lebih tahun berada dipasaran dan terbukti berkesan merawat kurap. Ada yang baru masuk pasaran tapi mendakwa sangat berkesan dan sangat mendapat sambutan.

Tersilap beli ubat, bukan kurap yang lega tapi silap2 kurap menjadi pekung gatal menjadi kudis.

Walahualam ....

q0l0p said...

ye tak yea jugak ekh. Pemimpin PAS dah tak percaya dengan kelebihan sholat hajat lagi ker? masa time video anwar hari tu bukan banyak sholat hajat diorang buat.. semua pemimpin besar turun! kali ni time pemimpin PAS sendiri divideokan tak pulak dorang buat sholat?? ajaib?? samada dorang pasti memang DIA yang sakit lutut cumming digelek "cowride" oleh bukan isterinya ataupun pemimpin PAS sudah tidak percaya kepada kelebihan sholat hajat ni lagi.

usin said...

dpd dok salahkan umnolah, konspirasi umnolah dsb, ada lebih baik buat je repot polis. kalau tak mampu bayar duit repot yg 3 ringgit tu, aku boleh bayarkan. apasal sampai sekarang tak buat repot? hahahahahaha...ada sebab la tu. takut bila disiasat, maka video itu akan diteliti kesahihannya. takut kantoi maka tak repot. dalam dilema la tu!!!!!

Anonymous said...

Saranan Terbaik.

Anonymous said...

Toksah le duk tanye ostad Youtube Azahar derus Natang McD tu.. dia tu MUNAPIK sama je dgn puok2 die kt PAS ganu.. puak setan pakai seran neh.. masok masyid buat ceramoh lawok bodo.. buleh pitih.. pastu UMNO jgk salah..

Ostad2 zmn skg penipu dan amata JAHAT.. mereka MUNAFIk dn pura2 dgn agama!!

Stopa tu spesis penipu.. takutlah pd Tuhan.. !

Anonymous said...

Bye bye PAS. Spatutnya kepimpinan Islam menghalang kemungkaran, tapi dalam kes ini kepimpinan Islam melindungi kemungkaran; jadilah amar mungkar nahi maaruf..

ninja said...

Nak sangat gambar berwarna.. ambik kau setangan ...

Anonymous said...

Tak nampak pula adengan pelakon lelaki melutut dalam video tersebut

Anonymous said...

to anon 15 April 2:22pm

emang lo ada masalah?

daripada hang terus mencaci maki UMNO bukan ke lebih baik hang bunuh diri je.... sama je hukumnya..

Anonymous said...

Yang sakit tu lututnya sahaja....mengikut struktur anatomi manusia, tumit kaki atau kesemua hujung jari kaki masih lagi boleh digunakan untuk menggerakkn punggung atau bontot....kedua dua belah tangan pula boleh menyokong dan membantu menggerakkn punggung ke kiri atau ke kanan kedepan atau kebelakang manakala lutut tidak langsung membantu dalam mencari sasaran lubang kerana fungsi seakan kompas atau satelit ini boleh dilakukan dengan berkesan oleh kemaluan lelaki tanpa perlu dipaksa paksa apabila didorong oleh hormon adrinelin.....sekian dari Dr nikki bijak sana bijak sini bijak semua....jangan tipu2 eh

Anonymous said...

Nak tanya Hadi Video Besi.

Apa ada kena mengena sakit lutut dengan kongkek ? Ada kah kongkek guna lutut ? Tak tahu lah pulak kut Hadi Video Besi kongkek guna lutut.

Anonymous said...

Lutut Stopa tak kuat angkat badan dia, tapi atas tilam yang empuk digunapakai untuk support badan oleh Stopa menggunakan siku-siku. Dalam video amat jelas proses "support berat badan ini". Jadi Theory Hadi amat ngak bisa diterima Pak!
Dalam video jelas sekali, dari pengamatan kali ke 11, lutut tidak digunakan untuk menampung berat badan.
Cuma, mahu tahu Stopa guna Tadafil atau Sildenafil. Saya bangga kerana Stopa guna bahasa Inggris bila menyebut, "SAYA NAK DATANG! SAYA NAK DATANG" hehehehe I am cominggg!