Saturday, April 6, 2013

Johor: BN Dalam Bahaya, Ceramah Pas Dapat Sambutan Luar Biasa

Pas nak tawan Johor ?

Kih...kih....kih....kih....kih....kih....



Lihat gambar di yang dikirim oleh seorang rakan kita (Shahrul) dari Johor malam tadi....

Katanya 'puluhan ribu' orang datang dengar ceramah Salahuddin Ayub dan Mat Sabu atas treler di Bandar Baru Uda.

Dalam ceramah tu mereka dah tabal Mat Sabu sebagai Menteri Dalam Negeri....


Nampak tak padang itu dipenuhi puluhan ribu sampai seinci pun tiada ruang kosong ? Begitulah bersemangatnya rakyat Johor nak angkat Pas sebagai pemerintah di Johor.

11 comments:

Anonymous said...

salah ambil gambar ini bro.

Anonymous said...

Ramai tue..kalau tak nampak memang lu memang pengundi hantu lgbt...mhuah hha ha..

Anonymous said...

budak2 boleh main kejar2 lagi....aku stay kat padi malinja ingatkan ada apa dengar orang terjerit jerit..klu ramai tu lah yg datang..x payah lah PAS berangan

Anonymous said...

jangan plak dikatakan inilah salah bn......

Anonymous said...

Ramai giler sure depa bangga. Tu sbb dok kt depa akan mng. Masa 98 n 2008 yg ramai pun tak leh nak tawan tetiba ms yg ramai mcm ni leh tawan dunia. Ni sure main bomoh mcm kiram

Anonymous said...

MAMBAZIR DUIT JER PAS DATANG JOHOR.MEMBAZIR ITU AMALAN SYAITAN.

abd naser bin bedu said...

Tahniah kepada Ustaz Lim Kit Siang kerana berjaya memperkudakan PAS.. memang PAS yang "rela" diperkudakan oleh DAPig, lebih rela makan sepinggan dengan kafir harbi DAPig berbanding bersama UMNO. TAKEBEEEERRRR..PAS for ALL..

Anonymous said...

perghhhHHhhHHhhhh ramainyaaaa
sangat2 menakutkannnn

malayoo mudah lupa said...

Sign of loosing....nnt bila kalah PRU kata la Pilihanraya tk berseh lah SPRAM bias lah....itu la sifat munafikun

Anonymous said...

ramai yang tak datang...cis ini semua salah UMNO!! muahahaha

Anonymous said...

hatu altantuya balik rumah...

abang jibbun terkencing dlm seluar...