Wednesday, April 17, 2013

Kenalkah Anda Dengan Katil Ini ?


Saya dah kata itu hotel lima bintang di tengah-tengah bandar KL....

Tapi kawan-kawan saya, Parpu, MIK dan beberapa orang lagi kata itu bukan hotel lima bintang.... Macam-macam alasan yang mereka berikan termasuk bunyi locengnya yang tak sedap.

Sekarang kita semua dah tahu hotel manakah yang menjadi saksi seorang pemimpin sebuah parti islam bercengkarama....

Maaf....saya tak boleh dedahkan lagi....

Biar blogger My Massa yang dedahkan....

Baca selanjutnya di sini

19 comments:

Anonymous said...

Pak pung pak mustafe
Siule’ di rumahnye
Ada tepung ada kelape
Masak gulei’ ada enaknye

sudah tukar jadi

Pak pung Pak Mustafa
Disini la biliknya
Ada spender ada segale
Masak kari aduh enaknya

Anonymous said...

MINGGU KESETIUSA: DENGAN INI DIUMUMKAN SETIUSAHA PALING POPULAR DIMALAYSIA IALAH....... DATO MUSTPHA ALI

Anonymous said...

Kalau bilik ini diizinkan Allah utk bercakap dan menerangkan segala-galanya yg berlaku antara Stopa dan betina tu pun puak2 Pakatan Haram tak akan percaya!
Hati dan minda mereka dah tertutup kpd kebenaran.. tanda2 dunia akhir zaman! Kemunafikan menggelapkan hati mereka!
Moga ditujkukkan kebenaran olehNya!

Anonymous said...

kah kah kah kah kah... akhirnya... tp RBF, kene tengok bilik sebelahnya la sebab susunatur bilik ni memang lari sikit dari susunatur perabot dalam video spenderstopa tu. Nanti tak pasal2 jadi bahan pulak. Dalam video tu, kerusi tempat stopa duduk adalah di sebelah kiri, almari di sebelah kanan. Yang lain2 memang 99.9% sama... checkmate...

Anonymous said...

Pemimpin berjiwa rakyat begitulah hakikatnya, sentiasa bersama rakyat, bertanya kabar, kukuh ukhwatul islamiah dalam suasana sedih nan pilu apatah lagi dalam suasana "tegang" yang berakhir dengan penuh kegumbiraan.

Anonymous said...

Eksklusif: Teoh Nie Ching lari terkencing-kencing ke Johor...

Dari Serdang, Teoh Nie Ching ke Parlimen Kulai

JOHOR BAHRU 17 April - DAP Johor hari ini sah akan bertanding di enam kerusi Parlimen dan 14 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) dengan menampilkan 11 muka baharu pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) ini.

Selain Penasihat DAP, Lim Kit Siang yang akan bertanding di Parlimen Gelang Patah, calon lain yang berpindah kawasan ialah Liew Chin Tong di Parlimen Kluang manakala, penyandang kerusi Parlimen Serdang, Teoh Nie Ching bertanding di kerusi Parlimen Kulai.

Kit Siang dan Chin Tong masing-masing merupakan penyandang kerusi Parlimen Ipoh Timur dan Bukit Bendera.

DAP Johor turut menampilkan seorang calon Melayu, Mahdzir Ibrahim yang merupakan Penyelaras Media RoketKini untuk bertanding di kerusi Parlimen Tanjong Piai

Anonymous said...

rasa nya bilik hotel nie sama dgn bilik eskay tayangkan video chinadoll dekat johari pkr yg ketawa terbahak2 dulu...

Papagege said...

Ulasan mustafa ali
http://www.youtube.com/watch?v=HwbWd5J_FYI

Anonymous said...

Selama ini agama islam,hadis,ayat quran,serban,kopiah,janggut,jubah hanya topeng utk mngabui umat islam d malaysia...ptuuiiii pelacur agama...jadilah kamu golongan manusia paling hina dimukabumi ini patutnya di tangkap di arak dijalanraya dan direjam dengan batu

Anonymous said...

Fitnah UMNO dan blogger upahan yang makan duit haram buat kerja fitnah terkantoi lagi....

Minit ke 6:43

Semasa nak duduk pakai spender, jelas ada TANDA TITIK di dahi pelakon tersebut dan iras muka pelakon itu 70% TAK SAMA seperti muka Mustafa Ali.. Ok.. Kita lihat printscreen seterusnya..


Minit ke 6:46

Tanda didahi pelakon sudah HILANG. Wajah pula berubah dan kelihatan 92% mirip Mustafa Ali..

Minit ke 6:52

Semasa mahu bangun semula dari tepi katil, tanda didahi yang hilang kelihatan semula. Muka pelakon berubah kembali kepada muka di printscreen minit ke 6:43



PERSOALAN: Bagaimana dalam masa tempoh 9 saat kita dapati 2 muka yang berbeza tapi watak yang sama?

AKSI JUGA TULEN

Anonymous said...

PANASSSSS!!!... BERITA TERBARU.... TERKINI!!!...... SENSASI!!!............ DALANG VIDEO LUCAH FITNAH KEATAS SETIAUSAHA PAS DATO MUSTAFA ALI..... IALAH......


PAPAGOMO LAGI......

Papa Gomo akan di soal siasat oleh SKMM dan Polis tidak lama lagi. Pautan yang di terima menunjukkan penulis blog lucah tersebut ialah PapaGomo. Seseorang yang tidak mahu di kenali namanya telah membuat laporan Polis dan beliau ialah seorang pakar computer. Tempat tidak mahu di sebut bertindak menganalisa video tersebut bersama laporan dan jelas ia telah di ubah suai dan video tersebut adalah fitnah dari pautan PapaGomo. Wooooiii... Dah takde orang lain lagi ke umno tukang buat benda2 lucah ni? Pakar edit video lucah umno selama ini telah berpaling tadah. Kerana DUIT!!

Mashukkk lagi RM100 juta nih. Nasib baik la ada seorang Hamba Allah yang memecah rahsia pembikinan video tersebut. Dan beliau adalah hero yang telah mendedahkan Sebuah Komplot Nadi Berita Fitnah tersebut. Ade ke PapaGomo mintak tolong budak tu. Lepas tu Papa Gomo kencing lak tak mahu bayor...

Salinan aduan bernombor 0400/04/13 (klik http://bit.ly/XxHM8F)disahkan oleh pegawai Biro Aduan Pengguna SKMM, Nurhaliza Yahaya. NANTIKAN PENDEDAHAN INI NANTI.. Muuuaaaahahahaaa.. PAPAGOMO, U'RE DEAD!!!

Jokiden NS said...

Bilik ini contoh je, bilik yang sebenar tempat mereka pin pin tu, TVnya tergatung tinggi, bukannya di atas meja. Hahaha...

Anonymous said...

Tengok logo pada mineral water dah tahu hotel mana

Anonymous said...


Spin jgn x spin cai..

Anonymous said...

Anon April 17, 2013 at 9:44 PM ni jauh betul ketinggalan keretapi. Orang dah lama kantoikan dakwaan pembangang tu. Pergi la tengok kat blog Dr. Mim, harap ko dapat pencerahan kat sane..

Anonymous said...

Ini mesti hotel UMNO ini..he he

Anonymous said...

Salam Tuan RBF,

Mohon teliti post comment yang disiarkan ,
menurut kakak saya di SKKM laporan diatas tidak wujud sebagaimana yang dilaporkan. ini merupakan permainan persepsi oleh cybertropper PR untuk menghina dan menjatuhkan kredibiliti Papa Gomo.

Mohon semak laporan palsu ini

0400/04/13 (klik http://bit.ly/XxHM8F

Anonymous said...

1.stopa berdosa kepada semua umat islam...2.stopa telah meletakkn maruah ustat dan ulama pas di tahap terompah kayu...3. stopa telah menjatuhkn maruah cikgu dari semulia pekerjaan kepada tahap najis hina dan keji ....4.jika stopa masih mengunci mulut tanpa buat apa2 maka jatuhlah hukum bahawa anda adalah pelacur agama kelas pertama yg pernah muncul pada abad ini......didunia yg satu lagi malaikat maut sedang menanti kedatangan anda

Anonymous said...

Orang dok kisah nak tegakkan Islam, yang Malaun sekor ni pulak ashik nak tegakkan Batang nya saja...seguru dengan uspantat Badrulamin.