Tuesday, April 9, 2013

Ketahui Rahsia Kenapa Anwar Tak Mampu Lawan DAP


Selama ini kita sering kata jika pak-khatan rakyat menjadi kerajaan yang akan paling berkuasa adalah DAP. 

Sebelum pergi jauh saya nak ajak anda semua renungkan perkara ini...

 

Tahun 1997 pemimpin DAP , Karpal Singh adalah orang yang pertama membangkitkan kegiatan meliwat Anwar Ibrahim. 

Karpal bukan bangkit atas pentas ceramah atau di tepi-tepi jalan. Dia bangkit dalam Dewan Rakyat. Bukan setakat bangkit malah Karpal turut menjadi peguam kepada Azizan Abu Bakar (mangsa liwat) dan Umi Hafilda. Masa itu Anwar TPM.

Selepas PRU 2008 senario politik tanah air berubah. Anwar tiba-tiba dijulang sebagai king oleh DAP dan PAS kerana dikatakan memain peranan penting dalam menafikan 2/3 BN di Dewan Rakyat. Anwar dipilih sebagai orang yang paling layak mengetuai pakatan pembangkang dan calon PM.

Tup...tup....timbul cerita liwat dua yang melibatkan Saiful Bukhari. Tidak semena-mena Karpal Singh menawarkan diri untuk menjadi peguam Anwar. Sedangkan dia lah orang yang pertama membongkar kegiatan liwat Anwar pada tahun 97.

Kenapa  Karpal Singh nak sangat jadi peguam Anwar dan Lim Kit Siang serta Guan Eng dilihat memberi sokongan penuh kepada Anwar semasa perbicaraan berlangsung ?

Tidak lain tidak bukan tindakan Karpal menawarkan diri untuk menjadi peguam Anwar adalah sebahagian dari muslihat politik DAP. Karpal, Kit Siang dan Guan Eng semua tahu kegiatan tidak bermoral Anwar. Tetapi mereka tidak ada bukti yang sahih atau cukup. Dengan menjadi peguam Anwar, Karpal boleh korek banyak lagi kegiatan Anwar.

Anwar pula tidak mampu untuk menolak Karpal. Kerana dengan menolak Karpal ia akan memberi persepsi yang lebih buruk kepadanya dan boleh menghakis kepercayaan PAS dan DAP. Suka tak suka Anwar terpaksa menerima Karpal.

Sebagai anak guam kepada Karpal Singh, Anwar tidak mampu atau tidak boleh untuk menipu Karpal sepenuhnya. Suka tidak suka sedikit sebanyak Anwar perlu bercakap jujur kepada peguamnya untuk memudahkan kerja-kerja peguam mempertahankannya dalam perbicaraan.

Apabila Karpal bertindak sebagai peguam, dia mempunyai akses yang lebih luas terhadap saksi dan bukti-bukti. Karpal bukan orang bodoh. Dia seorang peguam senior yang hebat dan dalam masa yang sama seorang ahli politik. Jadi dari situ Karpal sudah boleh kutip segala-gala bukti untuk dia dan DAP gunakan satu hari nanti sebagai 'black mail' kepada Anwar.

Disenangkan cerita, telur Anwar kini dalam genggaman DAP. 

Melihat kepada situasi yang berlaku pada hari ini berhubung pembahagian kerusi-kerusi antara DAP dan PKR , kita boleh lihat seolah-olah PKR seperti di buli oleh DAP. Terutamanya di Johor. Dan Anwar pula seolah-olah tidak mampu untuk berlawan dengan DAP bagi menuntut kerusi mereka.

Bermula di Gelang Patah, dimana kerusi tersebut asalnya adalah kerusi PKR. Namun ianya diserahkan begitu sahaja kepada Lim Kit Siang. Lebih mengejutkan lagi Anwar seolah-olah digunakan oleh Kit Siang untuk turun ke Gelang Patah bagi mengumumkan nama Kit Siang sebagai calon. 

Sudahlah DAP ambil kerusi PKR , kemudian kerusi mereka tidak mahu diberi kepada PKR. DAP cepat-cepat umumkan bahawa kerusi parlimen Kulai dan Bakri milik mereka. Sepatutnya jika mereka telah ambil kerusi PKR di Gelang Patah, maka mereka perlulah berikan satu kerusi mereka kepada PKR sebagai ganti. 

Semalam pula Anwar umumkan nama Chua Jui Meng sebagai calon PKR di Segamat. Hari ini Kit Siang sekali lagi tunjuk taringnya. Lihat apa yang dia kata di bawah.
Kerusi Segamat hanya akan diberikan kepada Ketua PKR Johor, Datuk Chua Jui Meng selepas pertikaian pembahagian kerusi dengan DAP Johor selesai, Penasihat DAP Lim Kit Siang berkata hari ini, menonjolkan ketegangan antara kedua-dua sekutu politik di Johor menjelang Pilihan Raya Umum 2013.

Semalam, Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim mengumumkan bahawa Chua akan bertanding di Segamat, seterusnya mengakhiri spekulasi mengenai pencalonannya.
Dalam reaksi segera, Lim berkata rundingan awal adalah untuk DAP berada di kerusi Segamat yang sebelum ini ditandingi pada tahun 2008.
Lim berkata, keputusan beliau untuk bertanding di kerusi Parlimen Gelang Patah adalah "keputusan berasingan" dan bukan hasil daripada mana-mana pertukaran kerusi Parlimen antara DAP dan PKR.
 
"Persetujuan DAP untuk PKR bertanding di kerusi Parlimen Segamat adalah bergantung kepada penyelesaian pertikaian antara DAP-PKR bagi peruntukan kerusi di Johor," kata Lim dalam kenyataan ringkas tiga perenggan.
Beliau juga membuat kesimpulan bahawa pengumuman Anwar menunjukkan persetujuan kepimpinan PKR terhadap terma DAP.
DAP mahu bertanding tujuh kerusi persekutuan dan 15 kerusi Dewan Undangan Negeri - yang mana menurut Lim adalah kurang daripada satu pertiga daripada 26 kerusi persekutuan dan 56 kerusi negeri di Johor.
"Dengan pengumuman Anwar, ia boleh diambil bahawa syarat-syarat persetujuan DAP untuk membenarkan PKR bertanding di kerusi Parlimen Segamat telah dipersetujui oleh kepimpinan PKR, iaitu DAP akan bertanding di tujuh kerusi Parlimen dan 15 kerusi Dewan Undangan Negeri (termasuk Johor Jaya)," katanya.
Lihat betapa angkuhnya kenyataan Kit Siang. Seolah-olah tiada langsung rasa simpati kepada PKR. Kenapa dia berani bertindak sedemikian ? 
Dia berani kerana dia tahu apa sahaja pun yang dia lakukan Anwar tidak akan melawan, kerana semua rahsia Anwar kini ditangannya.
Belum jadi kerajaan lagi kita sudah boleh lihat bagaimana rakusnya DAP.  Apa akan jadi kepada negara ini jika begini sikap DAP sekiranya mereka jadi kerajaan kelak ?

Jawabnya Anwar akan tunduk satu persatu desakan DAP. Kalau menentang rahsia akan pecah. Jawabnya hancur negara hancur kita beb....
Jadi janganlah kita mempertaruhkan nasib kita dan nasib anak cucu kita di tangan seorang peliwat jika kita tidak mahu merana kelak.

42 comments:

Anonymous said...

CINA KOMINIS NI MAKIN BIADAP!!

BERSATULAH MELAYU UNTUK MENGAJAR KOMINIS MUSIBAT NI!!

TINGALKAN SEMUA PEMIMPIN2 MELAYU PENCACAI2 KOMINIS NI!!

JGN JADI MCM NEGARA SEBERANG TAMBAK!!

SESAL DAHULU PENDAPATAN SESAL KEMUDIAN TIADA GUNa!!!

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Jika Pakatan menang pilihan raya kali ini , (mintak mintak tidak) , Anuar Ajubri akan dilantik Perdana Menteri dan calon DAP akan dilantik Timbalan Perdana Menteri. Pada masa itu DAP akan meletak ahli ahli nya di semua jawatan jawatan yang penting di seluruh negara. Apabila semuanya sudah teratur , DAP akan mengatur langkah untuk memecat Anuar Ibrahim sebagai Perdana Menteri.Alasannya , Anuar seorang peliwat dan penzina yang tidak bermoral tidak layak menjadi perdana menteri.
Apabila Anuar dipecat , penggantinya ia lah Timbalan Perdana Menteri ia itu ahki DAP. Bila ini terjadi habis lah hak melayu di Malaysia. Macam lah di singpura.

ibnu sahdan said...

Aku sokong kita bersatu dalam BN...Asal Bukan Pembangkang Bagi Hancur (ABPBH)

usin said...

KALAU PKR NAK PANJANG UMUR, TAKDE CARA LAIN, KUBURKAN KARIER POLITIK ANWAR BIN IBRAHIM. PKR BUKAN HANYA ANWAR, TANPA ANWAR, DAP TAK MAMPU BULI PKR.

Anonymous said...

Jangan lah korang gusar... Walau pun cina memerintah msia, kita masih di benarkan solat berjemaah, berniaga, beriadah seperti biasa. Kita hanya tukar kerejaan tapi bukan tukar agama.

Anonymous said...

Belom ada dalam sejarah malaysia yg bangsa cina menindas bangsa melayu. Melayu bunuh melayu memang dah terjadi dari zaman hang tuah sampai la zaman najib.

Anonymous said...

Ya Betolbetolbetol!!!


Telor Anuwar dalam genggaman DAP

Anonymous said...

Kepada rakyat malaysia yg mempunyai akal dan fikiran yang waras. Jangan lah kamu teperdaya dengan ugutan TUAN TANAH nie, dia nie dapat elaun batu api dari UMNO. Kalau bangsa cina nak menindas kita andai kata dia memerintah esok lusa, dah lama dia buat semasa kita bekerja di syarikat mereka. Kenapa dia harus menunggu lama- lama.

Anonymous said...

Ko kena ingat... Pas masih setia pada ketuanan melayu. 2-1 melayu masih memerintah.

Anonymous said...

Abah luuu... Ada otak berfikir lah secara waras, jangan lah ada otok ko buat sup.

Anonymous said...

banyak pulak orang tolol yang buat komen...mereka nie cinabeng menyamar melayu, atau melayu dap pencacai cina. korang pergi ke syarikat cina korang boleh tengok semua pekerja adalah cina, terutama pengurusan. yang penjawat bodoh seperti ofis boy, reception, dreber, pencacai adalah orang melayu. sengaja orang cina nak menghina orang melayu dengan dijadikan hamba.

Anonymous said...

Alahai bodoh nya ko nie melayu oiii.... Mat pion abang dreba n kerani tu semua nya xlulus spm. Memang keja itu lah yg merek layak.

Anonymous said...

memang kena tindas laa anon 12.01, nampak sgt kau tak pernah kerja kat syarikat cina... ni aku bagi contoh member aku yg melayu, dia supervisor, ada kerani yg baru masuk tapi gaji dia lebih tinggi dari member aku yg dh 5 thn kerja, pasai apa? ssb kerani tu cina, boss cina... lu pikir la sendiri, ni baru satu contoh...

Anonymous said...

Cuba sekali sekala jgn serlahkan kebodohan tu.buat org pandang hina je. Berapa besar syarikat pun xkam mampu nk ubah dasar2 kerajaan. Dengan pegang tampuk tertinggi dlm kerajaan je boleh buat semua tu. Xpela,kot rasa teringin sgt nk dpt pm lim kit siang,undila apek tu.

Anonymous said...

April 9, 2013 at 11:51 PM dan April 9, 2013 at 11:54 PM adalah orang yang sama. Kebodohannya pun sama.

-anti-bodoh-

Anonymous said...

Anon April 10, 2013 at 12:01 AM juga adalah seorg yang bodoh. Dia tak buta. Dia nampak. Tapi dia tak nampak dan tak tahu. Pasal dia bodoh. Orang bodoh mcm dia ni memang suka jerat diri sendiri.

-anti-bodoh-

Anonymous said...

LIM KIT SIAL INI MEMANG KOMMUNIS ANAK BAB .ABANG DIA DI SEBERANG SANA. TENGAH TUNGGU UNTK RAMPAS JOHOR BILA SI SIAL INI MENANG,MEREKA PUN MASUK AJARAN KOMMUNIS KE JOHOR.AKU SERU SEMUA RAKYAT TAK KIRA APA BANGSA SUPAYA UNDI BARISAN NATIONAL. KALAU AMBIL DAP AKAN BERLAKU LAH PENCEROBOHAN KOMMUNIS LAGI. SI SIAL INI SUKA GADUH KAN CINA DGN BANGSA LAIN.TAPI BILA DAH BERGADUH SI SIAL INI LARI BUAT BODOH. YANG MATI CINA JUGAK.SO KALAU AMBIL BN. SEMUA BANGSA AKAN DI JAGA TERMASUK BANGSA CINA DAN MINORITY. UNDILAH BN. BERSATULAH MALAYSIA. BERSATU LAH MELAYU. TENTANG SI LIM KIT SIAL KOMMUNIS HABISAN2.

FROM X-MEN

azizan said...

Kapala hotak ko la.. Ko je bta tuli... Kebaynakan org melayu ditindas,, bg gaji pon sikit kaum2 dia dia bg gaji naik banyak.. Nk solat jumaat keje kilang cina pon ssh.. Cmni ko ckp x menindas aku ade pengalaman sendri kerjaa degn kafir ni ko x thu g mati la

pemerhati said...

kepada penjilat2 komunis kafir laknat tu..alah, belum pegang kuasa pun ada je company bangsat yg x bg pegi solat. kt penang, gerai2 melayu apa jadi..gerai haram c*** boleh pulak. rampas tapak masjid dijadikan apa??

x tau pasal rusuhan 16 mei dulu? melayu kena halau dgn penyapu..sapa yg bg penyapu tu setannn?

susah sgt angkat kain baju pegi singapork..tu abg dapig pegang, boleh azan kuat2?? bodoh!

Anonymous said...

Sah la ko x memahami yg tersirat dlm sejarah. Exam dulu dpt pass x?

Anonymous said...

jangan lah korang gusar... Walau pun cina memerintah msia, kita masih di benarkan solat berjemaah, berniaga, beriadah seperti biasa. Kita hanya tukar kerejaan tapi bukan tukar agama.
___________________________________
kalo mcm tu xtukar pn xpe sbb kite dpt solat n beribadat tanpa gangguan pn selame nie...dh dap ckp org islam tidak di halang utk amal cara hidup islam...tp utk bawa dasar islam dlm kerajaan kene langkah mayat mereka dl..paham2 kn la maksud dap nie...

Anonymous said...

Anon kata.."Jangan lah korang gusar... Walau pun cina memerintah msia, kita masih di benarkan solat berjemaah, berniaga, beriadah seperti biasa. Kita hanya tukar kerejaan tapi bukan tukar agama".
Bukan kah desakan untuk mengunakan kalimah Allah dalam bible adalah satu usaha untuk kelirukan orang Islam yang boleh menyebabkan orang Islam tukar ugama. Kenapa mesti ambil Cina DAP yang rasis untuk jadi pemimpin kita sedangkan kita ada pilihan untuk mengekalkan kerajaan yang dipimpin oleh orang Islam yang lebih fahami masalah orang Islam, yang dapat beri kita kesejateraan hidup didunia dan masa yang sama mengadakan institusi institusi Islam seperti jakim, Jais, Radio Ikim, Tabung Haji dan badan badan Islam lain untuk membantu kita dalam hal hal ugama untuk mendapatkan kebahgian diakhirat. Jangan jadi bodoh!!! Jangan kita menzalimi diri kita dan anak cucu kita dan keturunan kita dengan memilih orang bukan Islam menjadi ketua negara sedangkan Allah sudah pun beri kita pilihan yang lebih baik iaitu ketua negara seorang Islam. Kenapa harus tukar pada sesuatu yang belum pasti akan ketulusan nya. Ini kerja orang bodoh.

Anonymous said...

aku pernah kerja parkson ..melayu jatuh no 3 .
aku pernah kerja company jepun tapi management dikuasai org cina ..jepun jadi boneka ...melayu jatuh no 3 jugak ..tapi bila mat saleh ambil alih ..mat salih tendang cina tu ..baru lah melayu jadi org no 2 ... sapa2 pernah kerja bawah company cina tau ler benda ni ..

Anonymous said...

Cuba tengok blog EMPAYAR PEMUDA article: Hot: UGUTAN BUNUH SEBAGAI UPAH APABILA PENDEDAHAN INI DIBUAT...#GE 13 #PRU13 #TOLAK PR #PG13 Lihat videonya sungguh memeranjatkan.

tokgaru said...

Kepada orang melayu yang gairah sangat nak angkat Anwar jadi PM.

Kita nak bagi tahu. Nyawa Anwar ada dalam poket Karpal Singh. Cerita liwat tahun 1997 sampai hari ini tersimpan dalam poket Karpal Singh. Itu lah senjata ampuh yang akan melemahkan kekuasaan Anwar selaku PM. Dia jadi PM tapi kena ikut telunjuk DAP, kalau tak ikut tahu lah nasibnya.

Sebab itu lah kami orang melayu yang celik ni tak mahu Anwar jadi PM. Memang lah antara Anwar dengan Hadi, sepuloh kali Anwar lebih layak jadi PM.

Kalau last minit Karpal Singh sanggup buat pengakuan kata pada tahun 1997 dia hanya tipu parlimen konon nya dia ada simpan bukti liwat melibatkan Anwar .. mungkin saham Anwar akan naik sikit.

tokgaru said...

Saudara RBF

Saya harap berita anda nak masuk calon berlawan dengan Nik Aziz tidak jadi kenyataan. Bukan kerana saya takut anda kalah atau takut anda menang.

Pada penilaian saya, jika anda masuk calon, anda cuma nak buat kacau daun, dan paling dahsyat anda sebenarnya MENSABOTAJ UMNO.

Setuju dengan statement saya ? Cuba hayati ayat ini. Siapa yang akan beri undi kepada anda ? Orang Pas ? Orang PKR ? Orang DAP ? ... jauh api dari panggang. Yang akan undi anda adalah segelintir orang Umno yang orang pilihan mereka tidak terpilih menjadi calon.

So in the end siapa yang akan dapat advantage ? Sudah tentu Nik Aziz kan ? Please ask yourself, selama ini anda berjuang untuk mendekatkan orang melayu kepada Umno, tapi last sekali anda mengambil tindakan yang boleh MEMENANGKAN Pas.

Are you doing the right thing mannn ... ????

Anonymous said...

saya pernah g interview di sebuah farmasi kat KL...terang-terangan interviewer yang berbangsa cina tu cakap x boleh sembahyang.cume leh g makan 15 minit.waktu tu saye masih bodoh n trus blah...klu mase tu saye da pandai cam skarang mesti da bawa ke pejabat buruh.
so, kaum melayu yang saya sayangi sekalian, jika anda malu untuk berterima kasih kepada pemimpin BN sekalipun, bersyukurlah dengan apa yg ada pada hari ini.

tokgaru said...

Orang Melayu vs Fatwa.

Saya pelik sangat dengan orang melayu ni. Sikit sikit minta fatwa. Sikit sikit nak ikut fatwa. Sampaikan nak pilih parti mana untuk nak bela nasib orang melayu sendiri pun nak minta fatwa juga. Seolah2 orang melayu ni hidup dan bergerak dipandukan oleh fatwa. Agaknya kalau tak ada fatwa maka orang melayu dah tak tahu nak buat apa dan tak tahu nak tuju ke mana. Lemahhhhhhh nya orang melayu. Jumuddddddd nya kepala hotak orang melayu.

Nik Aziz buat fatwa Orang Umno Sembahyang Tak Dapat Pahala .. panik habis seluruh orang Umno termasuk yang jahil dan yang ulamak, takut sungguh sembahyang tapi tak dapat pahala. Nak tanya sikit ... siapa besar ? Allah kah atau Nik Aziz ?

Hadi Awang buat fatwa Party Umno Kafir dan Sokong Umno Jadi Kafir .. panik habis seluruh orang Umno termasuk yang jahil dan yang ulamak, takut sungguh jatuh kafir kerana berjuang dan menyokong perjuangan Umno. Nak tanya sikit ... siapa besar ? Allah kah atau Hadi Awang ?

Nik Aziz kata Umno Tolak Islam .. pakat melenting habis orang Umno termasuklah yang bergelar ulamak. (Tolak islam pekejadahnya kalau Umno tak berhenti2 duk bina mesjid, bina surau, repair mesjid, repair surau, beri bantuan sekolah agama, beri bantuan sekolah pondok, perkemaskan undang2 enakment islam disetiap negeri dalam negara ini). Nak tanya sikit .. fahamkah kita makna TOLAK ?

Ni yang terbaru dengar kata PKR duk pulun nak minta Fatwa dari Nik Aziz untuk menghalalkan orang bisex jadi PM. Labih hebat lagi katanya dah ada Fatwa dari Yuosof Qardawi yang menghalalkan bisex boleh menjadi pemimpin kepada umat islam.

Pertanyaan saya kepada seluroh orang Umno dan orang melayu .. macam mana kalau Nik Aziz dan Yusof Qardawi keluarkan fatwa HARAM BAGI UMAT ISLAM UNTUK MENGUNDI PARTI SELAIN DARIPADA PARTI DAP, BALASAN NERAKA KEPADA ORANG YANG TIDAK MENGUNDI PARTI DAP .. adakah semua orang melayu akan hanya mengundi Parti DAP kerana takut tak dapat masuk syurga seperti yang di fatwakan oleh Nik Aziz dan Yusof Qardawi.

Boleh ikut FATWA tapi kena pakai otak lah sama. Mengundi lah IKUT RASA dan BUKAN IKUT FATWA.

Anonymous said...

sesapa yg pernah bekerja dgn Cina tahu lah samaada mereka ni rasist atau tidak. Aku dah mengalami nya sb itu aku x percaya pada mereka. Percaya lah kalau PR menang semua GLC mereka akan masuk dan pegang jawatan yang tinggi. Dari situ baru lah tahu nasib org melayu. Aku tak kisah sb hidup aku dah kira senang tapi aku fikir anak cucu kita nanti. Mrk bertungkus lumus pun x kemana pergi nya mereka. Sb itu aku tak akan bagi satu undi pun pd PR abis semua anak2 aku, aku bagi tahu dan syukur mrk faham dan x akan mengundi PR. Memang kita tahu hidup ini semua nya di tangan Allah. Tapi Allah memberi kita akal untuk kita berfikir..fikir2 kan lah..BN pun banyak kelemahan nya harap dengan suasana sekarang mereka sedar dan berusaha untuk baik pulih keadaan BN sekarang. Percaya lah Melayu tak rasist pun cuma lindungi sedikit shj hak kita kerana tahu Melayu banyak kelemahan nya. Alangkah bagi sedikit keistimewaan pun kita tidak dapat tandingi bangsa lain apatah lagi kalau sama rata dan nanti di tindas sedikit demi sedikit. Jangan ikutkan hati yang panas dan marah tapi fikir secara rasional. Yang aku Nampak PR ni cuma nak hancur atau hapuskan UMNO itu aje matlamat mrk. Dan kemungkinan besar klu mrk menang mrk akan masukkan Tun dan Najib ke penjara. Matlamat yang penuh dgn dendam kesumat.

Anonymous said...

Salam...pertama kali saya nak mengucapkan terima kasih dan bersyukur ke hadrat allah taala diatas segala kurniaan nya kepada negara kita yg tercinta ini.... sepanjang kehidupan saya sebagai anak malaysia selama 57 tahun saya rasa cukup bertuah di bawah kerajaan sediada...hanya pada tahun 1969 ketika berlaku nya 13 mei...ada sedikit kecacatan dalam sejarah negara selepas merdeka...disini saya ingin memberitahu bahawa kenikmatan yang kita kecapi sekarang semua adalah dgn kehendak allah swt dan juga usaha kepimpinan yg lama dan sekarang...saya hendak memaklumkan kepada semua rakyat malaysia yang beragama islam melihat dgn lebih prihatin tentang saudara anwar ibrahim...selepas beliau dilucut segala usaha telah dilakukan dgn sembahyang hajat dan sebagai nya...tetapi sampai kini beliau masih belum diizin allah untuk menerima jawatan PM..oleh itu kita sepatutnya sedar bahwa semua ini adalah kehendak allah swt... oleh itu kita sebagai org islam jgn la melawan arus takut kita tak sedar bahwa perjuangan kita sama macam perjuangan yahudi..oleh saya cukup takut jika segala kurniaan allah taala keatas negara di tarik sedikit demi sedikit... contoh bala yg menimpa penduduk lahad datu..dan sebagainya..disini gunakan akal yg allah beri kapada kita untuk kita pilih pemimpin yang sepatut nya memimpin...sekian terima kasih

Anonymous said...

Betol ko azizan dan yang sependapat dgn dia. Baru dapat angpow rm5.oo dah sokong mcm dewa. depa tu picit telor ko sikit2. ko xde lah sedar.

DeadPR said...

Nak lawan DAP apa.. rahsia dlm bilik dan atas katil Anwar Ibrahim@Dajjal PR tu dlm poket Karpal dan Kit Siang..

Anonymous said...

x payah sembang banyak lah..cuba cerita siapa punca terjadinya trajedi 13 mei tu?orgnya masih hidup :)

Anonymous said...

PRU kali ni bukan antara BN dan Pakatan Rakyat, tp adalah antara Islam dan musuh Islam (Kristian dan Yahudi)

Anonymous said...

Berita lepas PRU 13 ....petang 5/5/2013 Kutty lari ke Kerala India dengan jet peribadi...Lembujat pula koma setelah keputusan PRU 13 diumumkan...6/5/2013 ramai pemimpin BN ditahan di aiport di seluruh negara....kah...kah...kah...kah...

Anonymous said...

anon 12:33am. kalau ko nak bagi contoh, contoh kan kisah ko. klu kisah kawan ko, kawan aku lagi banyak kisah. chittt....org nak becerita dia pun nak becerita.

Anonymous said...

azizan: xpayah le ko nak cite kebangsatan bangsa cina. Apa kate ko bukak 1 per 1 muka surat kisah lahanat bangsa melayu dulu. baru jadi polis bantuan pos msia dah eksen mengalahkan KDN.

Anonymous said...

anon 16:14am. yg sebetoi adalah 13may, bukan nya 16 may. klu nak azan tanpa guna speker pun xpa,klu ko xnak azan pun xdosa. ko dah lupa ker khir toyo bagi pengapu pada melayu,xnak plak ko bebel. org nak komen ko pun nak komen.. belajo pandai2 dulu, xlah ko dpt keja pion atau dreba maupun kerani cabuk. pas 2 ko marah kan cina..

Anonymous said...

anon 8:27am. dia boleh cakap apa2 yg dia suka.. seperti langkah mayat, bako mayat, bunuh melayu atau sebagai nya. selagi dia xbuat xpayah le ko terus jatuhkan hukuman kat dia tu...

Anonymous said...

Saya setuju dengan pendapat yang cina-cina tak boleh dipakai. Memang habis ditindasnya orang melayu nanti sebab dalam 10 orang, mungkin 2 aje yang ada perikemanusiaan. Yang lain-lain cuma nampak duit, langsung tak ingat mati. Itulah kalau kita baca kat tanah besar depa, susu budak pun boleh ada yang tiruan. Gila ke apa? Dan apa yang bangsat-bangsat ini nak megajar orang lain pasal demokrasi etc? Tanah besar sendiri pun komunis. Dan seperti pendapat-pendapat sesetengah mat saleh, there's no civil society in China jadi macamana pelarian-pelarian mereka ada hati nak mengajar kita pasal masyarakat bertamadun? Do me a favor. Be like your forefathers when they leave their motherland. Go away.

azizan said...

Bodoh ko ni dri dlu ko rase kerja dgn puak2 komunis ni
Ko xrase... Aku sendiri pin terasa kne tindas sebab dulu pnh beker bawah cina, hanya kaum2 dia je gaji besar kita gaji kita cuma sikit je,, tula penindasan terang2an