Wednesday, April 3, 2013

Lawak Hari Bubar: Nik Aziz Berdoa Kelantan Kekal di bawah KERAJAAN ISLAM


Ketika ditanya wartawan petang tadi tentang peluang Pas di Kelantan, apa yang Nik Aziz jawab ?

Mengulas tentang peluang PAS di negeri itu, Tuan Guru berkata beliau hanya berdoa supaya pemerintahan di Kelantan tetap berada di bawah kepimpinan Islam.

Beliau juga berharap rakyat Kelantan akan mengekalkan kerajaan negeri yang ada hari ini.

“Kita berdoa kepada Allah SWT supaya Kelantan tetap di bawah pentadbiran Islam,” ujarnya.

Harakah daily

Kepimpinan islam ?

Pentadbiran islam ???

Wa....kah...kah....kah....kah....kah.....

Siang malam ceramah tabur fitnah.....

Sumpah orang selamba ja celako, celako, celako....

Doa orang islam pecah perut.....

Gadai kalimah Allah kepada kristian.....

Perlekeh Nabi sebagai budak-budak kampung....

Janji tidak dipenuhi....

Lagi nak mengaku kepimpinan dan pentadbiran islam ke ?

Sudahlah weh.....sudah....dulu boleh lah kamu nak tipu rakyat Kelantan. Sekarang zaman dah berubah....

Jom layan video dibawah untuk melihat apa yang ada dibawah kepimpinan islam di Kelantan....

Opssss....lupa pula. Sebelum layan video dibawah klik dulu di sini


11 comments:

Anonymous said...

Kalau dah standard asyik tadah tin milo untuk songlap duit rakyat dan anak2 yatim...pemerintahan Islam apa tu..? Asyik nak menipu je Nik Ajis ni...

Anonymous said...

kerajaan islam? mat sabu berkhalwat dengan bini orang, anwar meliwat, orang pas melancap depan computer -- semua lepas. islam?

Anonymous said...

Insya Allah doa tok guru makbul kali ni. Kerajaan Islam (UMNO) akan jadi pemerintah di Kelantan. Amin, amin ya Rab Al Amin.

Jijan Mali.... said...

InshaAllah, moga kerajaan Islam dibawah naungan UMNO akan berkuasa di Kelantan Darul Naim selepas PRU 13 ni. Amin Ya-Rabbal_alamin.

Anonymous said...

kerajaan kelantan islam ker?maksiat berleluasa,menfitnah mencaci menghina adakah itu yang islam?harap PRU ni rakyat kelantan jgn jadi bodoh buta mata hati pilih PR terutamanya PAS biar mereka tersungkur dan pok ni tersungkur di pintu serambi mekah tu

Anonymous said...

kalimah Allah swt pun TG sanggup utk disyirikan.. islam apa tu..??

pru pun dah dekat.. mana laungan keramat, jihad utk menegakan hukum hudud dan negara islam.. TG dah lupa ke..?? yg kedengaran hanya laungan ke putrajaya...

pas sejak berkiblatkan dap semakin songsang..

Anonymous said...

tokse gadoh2..ambo raso rakyat klate mau Islam&pembangune jugok...tak mahu lagi tanah tergadei pd puak satu lagi tuh lah

Anonymous said...

maalahnya org2 yang keje kat luar ni yang balik undi pas tapi tinggalkan beban masalah kat mak Ayah kat kelantan tu..Diorg senang lenang hidup kat negeri barisan nasional..contohnya kat putrajaya tu...

Anonymous said...

KAWAN AKU DARI KELANTAN KATA. KERAJAAN ISLAM TEKORAK PA.

Anonymous said...

Adun selingsing berkhalwat pork nik maafkan,ni bkn kerajaan islam tapi kerajaan beruk babun....

Semoga allah(jesus) hancurkan Pas dan nik aziz pd pru ke13 ni,aminnn

Anonymous said...

selagi PAS berimamkan DAP dn PKR..amalan mereka ini tidak akan diterima Tuhan selamanya...rugi saja buat amal ibadat..kosongg...