Wednesday, April 3, 2013

Sebaran-Pengumuman PM Bubar Parlimen Jam 11.30

PM akan umum pembubaran parlimen hari ini.

Saksikan siaran langsung di televisyen jam 11.30 pagi ini.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

30 comments:

Anonymous said...

InsyaAllah, semoga Allah swt terus memberkati DS Najib dan Malaysia negara tercinta...

Anonymous said...

semboyan telah berbunyi, menuju medan bakti

Anonymous said...

aduhaiii nak menitik air mata aku bebb...

aku dah 4 thn komen di blog2 pro BN ...

dulu cuma satu komen pro BN dan beratus2 pro PAS...

skrg dah terbalik...puak2 PAS x berani nak komen di blog pro BN...

aku harap BN akan menang besar dan kalahkan anwar yg munafik..

harap2 masih ramai lg yg org2 msia yg baik2 dan beriman ..

aminn...

RBF Online said...

Anon 10.25...

Anda buat saya juga sebak. Itulah antara kejayaan yang tidak kita sedari selama ini.

Empat tahun hidupku tidak bersama keluarga tidak seperti dulu.

Empat tahun tidurku tidak seperti dulu.

Empat tahun prestasi kerjaku merosot dan sering timbul masalah dengan bos.

Empat tahun saya tidak memberi perhatian kepada pelajaran anak-anak seperti dulu.

Dan banyak lagi kalau nak disenaraikan. Marilah kita sama-sama berdoa kearah kejayaan.

Nasuha Nasir said...

yo lo ko ni???? lipak ko...

Anonymous said...

Ya Allah sekiranya ada keikhlasan BN utk mentadbir negara Malaysia ini melalui dasar yg mulia serta adil maka berilah kemudahan untuk memenangi PRU 13 dgn jayanya. Sekiranya ada niat 'jahat' BN maka tunjukkan lah kekalahan pd mereka.

Anonymous said...

Amin...ALLAH BERSAMA SAMA KUMPULAN YANG BENAR....
PRU 13 PANGKAH BN

Anonymous said...

Menuju ke puterajaya......insyaallah takbirrrr!!!!

Anonymous said...

Tengok dalam tv air muka DS Najib masa dia berucap dekat setaf Petronas .. berseri jerrr .. sejukkkk mata memandang .. mungkin itu anugerah Allah kepadanya atas keikhlasan dia bekerja untuk rakyat dan untuk islam juga.

Ikhlas saya nak kata ni .. muka Nik Aziz pun dah tak berseri semacam dulu lagi dah. Muka Hadi Awang nampak berserabut .. macam ada yang tak kena saja. Muka Anwar tak usah cakap lah .. lu tau gua tau sudah lah. Muka Lim Kit Siang .. garang macam nak telan melayu jerrr. Muka Lim Guan Eng .. nampak cool tapi disebaliknya tidak ada keikhlasan terhadap apa yang dia sebut.

Wah macam pakar Face Langguage (Bahasa Muka ) pula aku ni.

Kesimpulannya. Aku dapat merasakan Allah merestui usaha DS Najib, Allah mengiktiraf usaha DS Najib, Allah akan bantu DS Najib. Insyallah ....

Hj Ariffin

Anonymous said...

Walaupun macam-macam berlaku di negara kita ini, Allah masih memelihara majoriti rakyat Malaysia yang ikhlas membangunkan negara kita dan sayang serta setia pada negara, setelah pergi ke banyak negara2 lain, pada saya Malaysia adalah terbaik untuk tinggal, bekerja dan menghabiskan hayat kita. saya betul2 bersemangat dan tak sabar hendak mengundi. Semua dah ready awal2 nak balik mengundi, kereta dah service, budget tol dan petrol dah disediakan sejak last month, kerja2 di pejabat semua dah tersusun supaya tidak ada yang terabai semasa bercuti mengundi nanti, tinggal tunggu hari sahaja.

To Live Again said...

Bro RBF,

Terus terang saya cakap hati saya entah kenapa makin tenang dn bersemangat menjelang hari2 terakhir parlimen dibubarkan.Perasaan ini jauh berbeza ketika 5 tahun dahulu diamana Pak Lah membubarkan parlimen hati saya rasa berdebar2 dn gelisah.Ketika itu umno berada di tahap plg rendah dn memalukan untuk berhadapan dgn rakyat.

Ketakutan saya yg PR akan merampas kerajaan semakin hari semakin hilang dn diganti dgn keyakinan dn tawakal kpd Allah.

Marilah kita sama-sama berdoa kpd Allah semoga dipanjangkan usia hingga ke hari pengundian utk kita berbakti kpd AAGAMA,BANGSA DAN NEGARA dgn mengundi umno yg selama ini telah melakukan segala yg termampu utk Islam dan Malaysia.

Cukuplah Allah tempat pergantungan kita.

Allahuakbar!

yoyo said...

Pro bn jsngan terlslu yskin bn akan mensng pru 13

yoyo said...

Hanya allah saja yang tahu apa yang najid tu betul

Anonymous said...

Yoyo,

ko rasa nik ajis, anuar, lim kit sial betul tak?

Anonymous said...

Yoyo pon was2 jugak tu..
Majlis Syura PAS tolak anwar dari jadi calon PM sebab moralnya diragui..

camna?
kalau majlis tertinggi meragui, kamu camna?

Anonymous said...

Yoyo, betul Allah tahu keran Dia Maha Mengatahui dan Maha Bijaksana, dan Allah mengurniakan kita akal dan fikiran untuk berfikir. Melihat mana yang baik dan mana yang buruk. Kalau dah start menipu dari zaman dalam lokap tahun 2000 hingga 16 september, dari disuntik arsenik, hiv, pembunuh upahan, bersih 2 haji hadi di aib hingga sekarang masih tak insaf, itu petunjuk yang nyata.

Anonymous said...

hoho, kalimah Allah untuk bible camna? Bang non berkeras mahu kalimah itu diberi kepada bible, Harun din kata syirik dan kufur kalau bersekutu atau bersekongkol apatah lagi kalau membenarkan serta memberi kebenaran!. Kufur dan Syirik, mitak dijauhkan dari kita ummat Islam.. InsyaAllah

Tiarossa's said...

Saya harap PR menang ke Putrajaya. Tapi ketentuan di tangan Allah. Kita hanya boleh berusaha dan merancang.

fareezpro2 said...

Allahuakbar

Anonymous said...

pengikut amno ckp Allah tlg najib.
pengikut pas ckp Allah tlg nik aziz
pengikut2 mca, mic, ppp, pkr, dap, ipf tak de lak sebut apa2

Anonymous said...

Ya Allah, menangkanlah BARISAN NASIONAL, amin.....

Anonymous said...

SAYA SAYANG PADA NEGARA KITA. SAYA SOKONG BN.

Anonymous said...

Menang BN...! Lepas menang jangan lupa huloq br1m3.0 plak no! Semoga berjaya...

Anonymous said...

sy harap BN menang besar kalahkan PR yg di pimpin Anwar Ibrahim tu

Anonymous said...

Kita berasaskan agama islam, wajib memilih pemimpin yg mampu menunjukkan kita jalan yg betul seiring dengan syariat agama.

Anonymous said...

Kat sarawak BN kompom kalah!! Yessssss!!! Sik sabarrr kmk hoooray!!

Hang Jebat said...

Tiada Yg Mustahil jika ALLAH Mengkehendaki PR Menang PRU13 Seterunya Memerintah Malaysia.Semoga PR Menang Dalam PRU13

Anonymous said...

Semoga Allah mempermudahkan perjalanan PRU13 ini..dan semoga BN akan melakar kejayaan yang besar. Undi ku tetap padamu 'BN'.

Anonymous said...

Tak kira siapa yg menang.Undi ku hanya untuk pembangkang.

Hang Jebat said...

KEBENARAN AKAN TERUNGKAP....UNDI KU HANYA UNTUK PR