Saturday, April 13, 2013

Sejak Bila DAP Pertahankan Islam ?


Masuk kawasan melayu, pertahankan islam demi anak cucu....

Pergi kawasan bukan islam, kita setuju kristian guna kalimah Allah....

Anda percaya Pas mampu pertahankan islam jika mereka perintah negara ?

Baru menafikan 2/3 majoriti BN di Dewan Rakyat, habis gadai kalimah Allah, buang hudud dan buang negara islam.

Lagi nak bercakap pasal nak pertahankan islam ?

Langkah mayat saya dulu - Karpal Singh



Gambar di atas kiriman Zul dari Kota Bharu

20 comments:

Anonymous said...

PAS sedang menggali kubur mereka sendiri. Pembinaan patung2 besar diluluskan, pembinaan sekolah pondok disita. Apa nak jadi?

Anonymous said...

DAP Pertahan ISLAM? Retorik, matlamat menghalalkan cara. hanya orang yang bodoh dungu sahaja yang masih percayakan PR mempertahan ISLAM

Anonymous said...

pembohong la kau ni RBFool penipu, DAP mmg dh lama islam, dapat putrajaya nnt, karpal,LGE,LKS akan kerat kote diorng, doirang kalifah terulung dan akan menjadi imam solat!!! hudud akan dilaksanakan serta merta, undang2 kapir akan dimansuhkan, umno dan parti rasis lain akan dibubarkan dan diharamkan, malaysia akan islam 100% LGE akan jadi pemimpin Islam pertama PR, hidup PR, KO BN....

Anonymous said...

Melihat betapa celaru dan terdesaknya kempen pr
satu mesej jelas gua nampak.

pr kembali takut kepada BN

Anonymous said...

Ahlul2 tolol PAS dek kebencian yg mendalam, hasad dengki, busok hati, dendam kesumat sampe ke kubor, padahal bengap nak mampoi berlagak sombong pulak. Ini kerana dek terminum air spender, singlet, terompah jamban, wally terompah jamban Nicky Najis itu sebab otak bengong. Kalau vercakap spesis2 lah menang semya orang salah, dalam rumah anak isteri salah sikit kena pukol bantai. Inilah sifat bacul vavi hutan spesis2 yg bengap lagi nak mampoi.
Yg sedar n insaf jauhi dari bersetongkol dgn Fuckatoon Haramjadah yg takde berkat malah musibah

Anonymous said...

kasihan dgn sekolah pondok di kelantan. disita pembinaannya oleh pas. tapi kenapa pula pembinaan berhala berleluasa tanpa disita?

Anonymous said...

Celako2 mung..ambo bui sekali lagi celaokos3..

Anonymous said...

apa hal pula DAP punya lambang duk tengah ni? sejak bila dia jd tonggak kepada PR? apa dah jadi? mana nak letak ANUar yg selalu duk tengah?

dan nak pertahankan ISLAM? mimpi ke bintang lah.

Anonymous said...

http://www.freemalaysiakini2.com/?p=75775

Anonymous said...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

Freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Sejak kapal suruh langkah mayatnya.
sehingga kapar, LGE, LKS masuk islam baru aku percaya pada pok nik, hj. Hadi & anuar.

Anonymous said...

sudah2 laa tu..dah lama Nik Ajis berkhidmat utk rakyat kelantan.. bagi laa dia berehat untuk buat beramal dan berkhidmat utk diri sendiri dan kelaurga pulak..sian dia digunakan oleh pengikut yang mempunyai kepentingan.. bayangkan kalau anda ditempat dia.. masa tu anda 83 tahun..rasa2 nak jadi wakil rakyat lagi ke? bersaralah tok guru semasa anda diatas ini..

Anonymous said...

kepada anon 11.36...cuma pelacur kena langgan, freemalaysia kini tak perlu langgan! macam anwar ibrahim langgan pelacur!

Anonymous said...

takkan la sampai nak tunggu menang baru nak kerat adoi bodoh la

Anonymous said...

pelik bin ajaib..jika pengundi khususnya orang melayu berfikir secara waras,mereka takkan sama sekali pangkah DAP..satu sebab saja iaitu sampai detik ini sejak merdeka Lim kit siang tak pandai cakap bahasa melayu.bkn tak pandai sikit,tp cakap bm mcm cakap cina..orang mcm ni ke nk dijadikan idola memimpin negara yg bahasa rasminya bahasa melayu?

Rashid Ali said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Kalo PAS benar2 pejuangkan Islam parktikkan dulu hudud dikalangan ahli..adun perupuk, mat sapu dan yg terbaru mr. stopa.. xkan lepas camtu ja.. si hassan & nasarudin xbuat ape pun kene pecat.

Anonymous said...


PAS PIS PUSSY..

yob said...

Apapun aku tgk kebangkitan bn lebih ketara.dulu lepas tsunami politik 2008 nak gantung bendera bn pun malu apatah lagi nak pakai baju bn.sekarang aku tgk keadaan berubah.aku harap ianya diterjemahkan dlm pru13.

Anonymous said...

BN bakal menang besar pru nnt..