Sunday, April 7, 2013

Selain Tulis Surat Kepada Tun M, Azizah Juga Mengadu Kepada Tun Siti Hasmah

Tidak dapat dinafikan semasa dalam kerajaan selain hubungan rapat antara Tun Dr M dengan Anwar Ibrahim, keluarga mereka juga turut rapat. Rapatnya hubungan Wan Azizah dengan Tun Dr Siti Hasmah sudah tidak boleh nak diperkatakan lagi. Sikit...sikit...Kak Hasmah. Baik Anwar atau Azizah, perkataan Kak Hasmah sentiasa meniti di bibir mulut mereka.


 
Masa itu apa sahaja orang cakap pasal Anwar, Tun Dr M tidak akan peduli kerana baginya Anwar lah satu-satunya intan payungnya pada waktu itu.  

Apabila mempunyai hubungan yang cukup rapat dan ianya sudah bagaikan satu keluarga, suka tak suka mesti ada sedikit sebanyak masalah yang dikongsi bersama. Terutamanya orang perempuan. Itu yang terjadi antara Azizah dengan Tun Dr Siti Hasmah. 

Nak tahu apa yang Azizah mengadu kepada Tun Dr Siti Hasmah ?

Bacalah di sini

Apa-apa pun kita perlu tabik kepada Tun Dr M dan Tun Siti kerana menyimpan kemas rahsia berkenaan walaupun jauh di sudut hati kita ingin tahu apa sebenarnya. 

Bila agaknya Wan Azizah dan Anwar nak cabar Tun Dr M ceritakan semuanya ?







9 comments:

Anonymous said...

sedih tengok gambar ni, ini lah tikanya umat melayu bersatu, selepas tu berpecah belah akibat si kitol bernama anwar

Anonymous said...

Yang aku pelik yang amat sangat .... Anwar, Wan azizah dan Nurul izah buat selamba je selama ni ....

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

Anonymous said...

next draw toto
5881
beli lah kalu nak kena

Johor sana sini said...

salam perkenalan dari http://johorsanasini.blogspot.com/

PKR Melaka said...

Berita GEMPAR!!!!!!!!

BERSIH 4.0 akan diadakan pada hujung minggu ini .........

Aturcara program adalah seperti berikut:

1. Berkumpul di Stadium Merdeka

2. Upacara membersih dan menyamak Anwar serta segala sekutu DAP

3. Upacara membersih dan menjilat bulu oleh Mat Sabu

4. Program mandi dan bersihkan burung pukul 3 pagi dikendalikan oleh Badrulamin

Harap maklum

Anonymous said...

Tak payah dedah surat tu pun kita dah tahu..betul la kata Tun M tu..

Persoalannya skrg..berani atau tidak nuar dan jijah cabar Tun M?

Kalau diikut kes2 sblm ini..mmg confirm takoooooot..

Hehe

Anonymous said...

Nk beli kt pintu mana...??? Ngeeee~

Lumu IX said...

ummatan wasata...yang terbaik adalah yang sederhana. jangan masuk salah lubang, nanti jahanam...ya neraka jahannam pun ya jugak!