Thursday, April 4, 2013

Slogan DAP Makan Diri


DAP dok laung CHANGE, UBAH, CHANGE, UBAH, CHANGE, UBAH.....

Sekarang siapa yang tak change dan tak berubah ?

Sekarang siapa yang perlu di change dan di ubah ?

Hi...hi...hi...hi....slogan dah makan diri nampaknya....

17 comments:

Anonymous said...

betul...betul...betul...

Anonymous said...

Camne DAPigs nak tukar beb???
Mentor dia PAPigs di seberang tambak
tuh masih lagik bertambah2 kuasa,
dari prime minister naik senior
minister, la ni mentor minister,
pas nih babi minister kot???

Kit sial kuminis nih nak ikut
mentor dialah tuh! Mula2 naik kan anuGAY jap, pas tuh wat kecoh kata
aljuburi PM bermasaalah...
Naiklah kuminis nih PM Mesia!!!
Bye-bye melayu...
buy-bhai...

Anonymous said...

kah kah kah kah... muka dinasour dari parti sarkas mane boleh berubah sangat... nama pun dinasour... lepas ni anak dinasour pulak akan ambik alih, muka pun lebih kurang sama jugak, cuma mungkin akan kurang pakai brylcreem je...

kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

betul betul betul lim kit siang perlu diubah baru parti dap jadi parti an takak beranak dan anak murid yang terbaru mengikut jejak doktrin ini ialah parti gay rakus kepunyaan anak beranak bini dan madu sekali kahkahkah

Anonymous said...

DAPigs takkan boleh berubah sebab chauvinist dan racist...muka pun macam tu la jugak sampai bila2...

Anonymous said...

lepas anak, cucu, lepas tu cicit... DAP sdn. bhd.

Anonymous said...

best!!!!!.poster TERBAIK PRU 2013..Patut jual nihh..heheheh

Anonymous said...

RBF,

klu ada yg print gambar ni bole kita edarkan untuk kempen pru13 nnti

Anonymous said...

Najib akan kalah sebab najib takut bini. Pm kita sblum ni rosmah mansur yang beg beg beratus ribu herganya, tp dlm besamamu tv3 masih bayak orang susah. Tv3 asyik dok bg ayat pecah belah bangsa melayu. Ambik kau najib ko ko ko pukulan kalini

Anonymous said...

Macai Anon April 4, 2013 at 9:54 AM macam gaya budak kalah main konda kondi.

Dah kalah terus ejek2. Kejap lagi balik rumah menangis la tu. Standard macai PR macam ni lah. Bukan tau nak pakai otak menjawab dan menangkis.

anakbochek.

Anonymous said...

Najib akan kalah kerana Najib takut bini??? Eh, hanya rosmah je ke yang akan mengundi dalam PRU-13 ni??? Aduhai bangkai dalam fuckatan, takat tu je la pemikiran ko ye.... pemikiran guna KEPALA LUTUT...!!!!!!!!

Anonymous said...

Lim Kit Cheebai is a fucking dinasour. Soo fucking old grandpa. Sudah mau nampos. Jalan sudah terketa ketah. Ciakap sudah maciam olang gila. Sudah harus masuk rumah olang2 tuak. Aiyah apex Cheebai, you are fucking rasis, arrogant, fucking rude and senile old faggot. No place in this country. You should go back n live in the cave as a cavemen and happily with your family and your fucking asshole species. Your species are all manyiak busok punya olang. Dudok tiam2 dalam cave lagi bagus mahhh. Heli2 bole makan vavi hutan. Loe belak dan kencing mana2 mak bapak loe punya suka mah.

Anonymous said...

RBF,

patut kau letak skali sorang lagi yg kat kelantan tu, dh immune giler, xde sapa brani tegur, presiden parti pun anytime dia boleh pecat...

Anonymous said...

kit sial semakin sial...sial sepenuhnya.

Anonymous said...

Gelojoh menidakkan orang. Ekor sendiri bergelumang tahi tak sedar. What a pig.

SiamangBukit said...

Kalau kau tengok Babi semua kan serupa

Anonymous said...

hehhehehhe... RBF..patutnya u letak muka Kit Sial tuh dari wajah muda piglet..slow2 bertukar..maklumlah lama tuh wehh dari 1969....dan dibawahnya pulak org tua Kelantan yg dah nyanyuk tuh....barulah complete LOL...alaaa org tua yg kata sembahyang org UMNO xdapat pahala tuh...