Saturday, April 27, 2013

Tun Dr M Terus Menghantui Mereka


Tun Dr M terus menerus menghantui mereka. Lim Kit Siang dah dua minggu menggelupur dengan kenyataan Tun sampaikan ugut nak ambil tindakan mahkamah. 

Dua malam lepas di Segamat Anwar pula yang menggelupur sampai minta supaya Tun mati....
SEGAMAT: DATUK Seri Anwar Ibrahim on Wednesday called on former prime minister Tun Dr Mahathir Mohamad to "just die" instead of campaigning for Barisan Nasional.

"Sudah mau mati, dah 83 tahun. Berapa la lama lagi? Kalau dah nak mati, mati saja lah (It's almost time for him to die, at 83 years old. How long more? If you are going to die, just die)," he said at a ceramah in Kampung Abdullah here.

(Dr Mahathir is actually 87 years old.)

Anwar was Dr Mahathir's deputy when the latter was prime minister but was sacked following allegations of abuse of power and sexual misconduct.

Anwar added in a sarcastic tone that he had forgiven Dr Mahathir, as he knew the latter would not survive a prison term and that there were no prisons wanting to accept him as he was too old.

NST

Kah....kah...kah....kah....

Tun umur dah 87 tahun masih boleh naik kuda. Tak pernah jatuh kuda dan sakit pinggang pun....

Anwar yang umurnya baru 60 lebih dah tak boleh naik kuda. Kerana pernah jatuh kuda sampai sakit tengkuk dan pinggang. Kuda pun tak rela Anwar tunggang dia kerana takut apa ?

Kita tunggu dan lihat siapa yang akan mati dulu antara Tun dengan Anwar.

28 comments:

Istana Bunian said...

ANWAR SINDIR NIK AZIZ.
SUDAH 83 TAHUN....
Ha....ha...

BANYAK MENYUSAHKAN PAKATAN....

Anonymous said...

nampak sangat si nuar tu bodoh nak mampos..yang nak masuk 83tahun ialah nik ajis. jangan2 memang dia nak nik ajis mati kot?

lagipun, bukan org tua je mati. org muda pun ramai. apa si nuar fikir umur dia panjang lagi ke? walaweh..dulu kata dah kena arsenik la, kena hiv la...tak ingat mati ke?

Anonymous said...

Pertama dia dah mati akal....kedua dia dah mati pucuk sebab hiv...ketiga dia pun akan mati

Anonymous said...

TAKKAN DENGAN ORANG TUA 87TAHUN PUN HANG DOK KALUT ANUAR OOOOOI...

SELAMA NI DOK SEMBANG KENCANG..HEBATLAH KONON..ANUGERAH TUHAN LAH KONON...DENGAN ORANG TUA 87 TAHUN PUN AWAT HANG KALUT? APA PUNYA ANUGERAH TUHAN LAH HANG NIH!

Anonymous said...

PR akan bungkus PRU ni....Anwar dan gang nya syok sendiri....sepanjang kempen mereka hanya hentam UMNO BN saja...majoriti pengundi keseluruhan akan memihak BN yg lebih telus dlm kempen mereka dgn membentang secara terperinci AKUJANJI BN sedangkan kalo pemimpin PR dlm kempen mereka hanya UMNO BN saja yg silap, UMNO BN saja yg rasuah, UMNO BN saja yg jahat tanpa memberi fakta yg terperinci apa yg mereka boleh berikan kpd rakyat..setakat janji manifesto PR belum lagi menjadi kepastian sedangkan manifesto mereka pd PRU yg lepas bukan sebuah janji...UNDI BN TERBAIK

Anonymous said...

Anwar lebih baik hang balik pi kempen Matang Pauh...la ni puak akar umbi Pas banyak yg memihak kpd Dr Mazlan...banyak cakap2 UNDI ORANG KITA kat sana....so paham saja apa maksud yg mendalam ni......lingkup la hang Anwar kali ni...INI KALI KALAH LAGI LA............

Anonymous said...

NUAR...NUAR..KO NI TAK TAU KA, BANYAK BUAH MUDA BOLEH GUGUR...

Anonymous said...

Dia jatuh kuda sbb kuda tu pun tahu ada 'instinct' manusia bernama Anwar peangai jenis mcm mana... Kuda yg jatuhkan dia tu kalau tak silap aku kuda pemberian dari seseorg.... dia telah berdosa dgn org tu kerana janji yg bukan2 tapi tidak ditunaikan... kiranya ditimpa daulat lah tu..Wallahualam...

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Kurang ajar..percakapan org yg tidak bermoral dan inilah disanjung dan diangkat jadi pm oleh macai yg taksub

Anonymous said...

Aku takut anwar mati dulu tak sempat mengucap.

Anonymous said...

Mana dia mau nik azis tu mati sebab org tua tu tali hayatnya.

Anonymous said...

Ajal maut semuanya ALLAH yg tentukan..silap hari bulan si Nuar nie yg mati dulu...aman damai Msia nie dari manusia dajal nie..

Anonymous said...

anwar lebih baik mati dari hidup.
hidup asyik nak main bontotttttt manjang.
jijik wei.

pemerhati said...

knapa lah kuda tu x pijak setan tu sampai mampos dulu?

Anonymous said...

giler dah dia nih... tak ingat mati langsung, cakap mcm org tak der agama. Ajal maut di tangan Allah swt.

Anonymous said...

mati ketentuan ALLAH,bukan ketentuan umur.... bila, bagaimana,dimana adalah rahsia yang Maha Berkuasa.

Anonymous said...

nabi dah x mengaku umat

Anonymous said...

Aku rasa Anwar Iberahim mampos dulu kot

Anonymous said...

Statement anwar paling bangang pernah aku dengar. Hari tu PI bala ckp besar 2 hari lepaih tu mampuih. Hang ni sat g nak mampuih apa...

Anonymous said...

hakikatnya nuar memang sindir pok nik tua kutuk tu cepat mampos.

Anonymous said...

Katakan TAKNAK Kepada Pakatan Haram !!

Anonymous said...

Kurang ajaq mcm ni nak jd PM? Nak jd ketua kelas pun tak lepas..takda sivik punya olang.

malayoo mudah lupa said...

Hahahah...nampak sangat dia dah hecut teloq takut kalah....silap hari dia yang innalillah dulu....ni aku nak tanya dia yg sahabt kareb dia nik aziz n kapal sink tu muda lagi ke? Pastu balek umah lang suh dia cermin diri dia sendiri yg dia tu musa lagi ka?

Anonymous said...

kuda yg di tunggang cina doll kot @ RR silembut yang lari laju tak bayar saman tapi nak tuduh orang. Pi dah!

Anonymous said...

Hidup Mahathir,hidup UMNO, hidup BN.

Anonymous said...

Tapi orang2 melayu pembangkang tak nampak....

Anonymous said...

jgn dok kata kt org tak tentu pasai... dgn rahmat ALLAH dan kuasa ALLAH nti kena kt hg balik....
toiiiiiii