Friday, April 12, 2013

Video Terbaru: Siapa Punya Kerja ???

Umum telah mengetahui pemimpin-pemimpin pihak sebelah sana telah menyalahkan Umno berhubung penyebaran video Pok Mus.

Saya tidak berhajat nak tulis panjang lebar cuma saya nak ajak rakan-rakan pembaca berfikir sejenak...

Musuh utama kita yang sedang kita perangi adalah Anwar Ibrahim. Bagi kita Pok Mus terlalu kecil, dan tiada keperluan untuk kita dajalkannya. 

Jadi, untuk apa kita nak buang masa nak buat video dia dan sebarkan ?

Baca balik apa yang pernah saya tulis hampir setahun yang lepas di sini

Apa-apa pun kita harus beri tabik spring kepada Pok Mus....

Sebabnya Pok Mus tak makan ayam yang diimport dari china seperti yang Anwar makan. Pok Mus makan ayam kampung yang segar bugar dan menyelerakan.  

Wa caya lu Pok Mus....steady bro.....

19 comments:

jgn jadi bodoh!!! said...

hahahaha..lawak2..terbaaeeekkk pak mus..

PAPA GOMO said...

gua tahu lu STIM dengan perempuan tu..hahaha

ancus said...

suara mengerang tu yg wa tak tahan...hehe

Anonymous said...

Bini cikgu pa dah pengsan lihat video tu dan dia dah minta maaf dgn bininya

Matkilau penang said...

AHHH, It Coming......yang tue buat tak tahan

Anonymous said...

Cepat-cepatlah minta komen "bakal YB WAN AISHAH" MP Jempol. Apo kononyo Bang Mus ooi! orang naikkan "bendero bulan" ekau naik kan apo? Mano den nak lotak muka ni ha?. Tu sobab eh jangan sodap nak mengato orang.. kan dah....

Anonymous said...

INILAH MASA SESUAI UNTUK PAS LAKSANAKAN HUDUD BAGI PENZINA.....REJAM SAJA PAK MUS SAMPAI MAMPUS....BILA POK NIK NAK LAKSANAKAN NYA...DAH LEBIH 20 TAHUN DALAM KAJIAN.....SEKARANG MASA SESUAI PESALAH DAH ADA BILA LAGI NAK LANTIK TUKANG REJAM DAN TUKANG SEBAT....

Anonymous said...

kote tak dak otak....masuk semua lobang....tabik mustopa....

Anonymous said...

jgn2 umno suruh mustopa buat mcm tu kee...ni mesti kerja umno ni...hehehehe

Anonymous said...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan

Freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Kesian tengok dia nie.. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151392818476840&set=a.10151324968561840.1073741825.16194831839&type=1&theater
..kurang kasih dan perhatian...orang takmau dok sebelah dia...nak tengok pun klu boleh takmau...kesian muka pun kelat ja...Tkpelah pemimpin zuhud kan...komen pengikut punyalah nak kipas...tapi, hakikatnya..Allah sajer yg tahu...udah2 ler tu atok yer...Nak pi Putrajaya boleh sangat2...pi masjid pon boleh, pi taman putrajaya pon boleh sangat nak dating ngan bini boleh boleh....dengan cucu pon boleh...teringin sangat kan nak pi...hah, pi lah Putrajaya...kitorang pon pi sana takde bayar sesen pun...siap dua tiga pagi pegi pon tak kena marah...

Anonymous said...

Jalam mudah dan bodoh pemimpin2 PAS ialah menyalahkan UMNO. Semakin banyak mereka menyalahkan UMNO sebenarnya memberi kelebihan keapada UMNO. Ahli2 PAS sendiri boleh melihat dan menilai siapa pemimpin2 mereka. Hari ini semakinramai ahli2 PAS yang telah sedar dari mimpi2 indah mereka untuk merasa nikmat 'syurga' PAS. Pemimpin2 mereka lah yang sebenarkan sedang menikmati 'syurga' dunia sedangkan ahli2 mereka menjadi hamba. Semakin ramai juga ahli2 mereka yang meninggalkan PAS. Alhamdulillah.


mtk

Anonymous said...

Jalan mudah dan bodoh pemimpin2 PAS ialah menyalahkan UMNO. Semakin banyak mereka menyalahkan UMNO sebenarnya memberi kelebihan keapada UMNO. Ahli2 PAS sendiri boleh melihat dan menilai siapa pemimpin2 mereka. Hari ini semakinramai ahli2 PAS yang telah sedar dari mimpi2 indah mereka untuk merasa nikmat 'syurga' PAS. Pemimpin2 mereka lah yang sebenarkan sedang menikmati 'syurga' dunia sedangkan ahli2 mereka menjadi hamba. Semakin ramai juga ahli2 mereka yang meninggalkan PAS. Alhamdulillah.


mtk

Anonymous said...

ramai cina kata anwar bakal PM lepas PRU13 nanti. paham sebab anwar takkan letak islam di atas, islam pada anwar cuma rag (pengesat kaki) je. cina babihutan baik babi jantan maupun babi betina suka la sebab mungkin babi betina bercita-cita nak buat part time JUAL PANTAT, bukak lebih byk KELAB MAKSIAT UTk PERSUNDALAN, bukak lebih byk KELAB2 MLM UTK GAY. celaka kau CINA sememangnya patut TUTUP SEMUA SEKOLAH CINA.... TUTUP SEKOLAH YG BYK MENGELUARKAN BABI HUTAN !!! HARAMJADAH KOTOR PUNYA BINATANG BERTOPENG MANUSIA .

Rashid Ali said...

Dari Wikipedia...

Many members of Hizbul Muslimin escaped the purge of the British and joined UMNO. When the ulama faction in UMNO broke away from the party, they formed an association called Persatuan Islam Sa-Malaya (PIS) (Pan-Islamic Malayan Association),[2] abbreviated as PAS. At the time, the association charter allowed for dual membership in PAS and UMNO and thus many PAS members thought of themselves as UMNO members and vice-versa. Eventually, the dual-membership clause in the party charter was revoked and PAS began to emerge as a distinct entity.[3] For the sake of contesting in the general election of 1955, the party was re-registered under the name Pan-Islamic Malayan Party (PIMP). The name was later changed to Parti Islam Se-Malaysia during the Asri Muda era in the 1970s.[4]

Patutlah suka PUSSY sebab puak PIMP sejak azali lagi. Aku pun suka gak tapi takat yang halal saja.

Ermmmm....

Rashid Ali said...

Apa ada pada nama...

PISs = kencing;
PIMP = baca di bawah, dari wiki:

A pimp is an agent (usually male) for prostitutes who collects part of their earnings. This act is called procuring or pandering. The pimp may receive this money in return for advertising services, physical protection, or for providing, and possibly monopolizing, a location where he or she (i.e. the prostitute) may engage clients. A woman who runs a brothel is known as a madam rather than a pimp.

Like prostitution, the legality of certain actions of a madam or a pimp vary from one region to the next. Pimps may punish johns for physical abuse or failure to pay, advertise services to potential clients without alerting police, and enforce exclusive rights to 'turf' where their prostitutes may advertise and operate with less competition.[1] In the many places where prostitution is outlawed, sex workers have decreased incentive to report abuse for fear of self-incrimination, and increased motivation to seek any physical protection from clients and law enforcement that a pimp might provide.

So, lain kali nak buboh nama anak pun berhati2lah. Hanya Allah swt yang tahu apa yang tersirat kerana kesenua kejadian adalah atas kehendakNya saja...manusia hanya boleh mencuba dan berusaha!!!

Anonymous said...

KJ berang ! Edaran leluasa klip video lucah terbaru membabitkan serangan fitnah zina pemimpin kanan PAS, sokongan awam kepada UMNO dan BN di seluruh negara merudum lebih 25%.


Tinjauan rambang yang dibuat keatas pengundi bukan melayu pula memperlihatkan hanya 5% percaya, manakala 95% selebihnya menolak klip video zina yang dimainkan oleh blogger2 maya Umno di internet sekarang.

Olahan karya paling haprak itu benar-benar memberi impak kepada peluang BN untuk menakluk sokongan rakyat kepada BN ternyata silap hitung, dimana strategi salah yg dimainkan oleh blogger-blogger mayanya ternyata 'makan diri' sendiri. A!langkah cantiknya sekiranya KJ and the gang turun padang mencari dalang disebalik kerja kotor ini. Dalang perlu diburu, sebagaimana polis dan tentera memburu pengganas Sulu. Mampos Umno, mampos BN..!

Anonymous said...

Kalu umno bn yang buat, dah tentu mereka sebar selepas penamaan calon.. tak payah la nk sedapkan hati.

Anonymous said...

Menurut seorang sahabat yang berada dalam barisan pengurusan penerbitan akhbar Sinar Harian, matlamat penerbitan ini ialah untuk menyiarkan laporan secara adil buat Kerajaan dan juga Pembangkang.
Oleh itu boleh dikatakan hingga ke saat ini Sinar Harian boleh dikatakan memberikan laporan yang telus buat kedua-dua belah pihak, biarpun ada kalanya laporannya kelihatan memihak kepada Kerajaan.

Jika dulu dalam satu kaji selidik yang dijalankan oleh Sinar Harian On-Line hasilnya telah memeningkan kepala Najib apabila hasil kaji selidik yang dijalankan oleh Sinar langsung tidak memihak kepada Najib dan UMNO.. Lihat diSINI

Kali ini hasil kaji selidik yang dijalankan oleh Sinar Harian juga menerima maklumbalas yang sama.. dengan lain ayat apa saja yang cuba dibawa oleh UMNO/BN ditolak oleh majoriti rakyat..

Kaji selidik kali ini berkisar tentang Manifesto untuk pilihanraya.. Jumlah pembaca yang mengambil bahagian dalam kaji selidik ini hingga jam 4.00 petang tadi ialah 6822 orang pembaca.

Bagi soalan "Jika anda seorang pengundi, manifesto parti mana yang memikat perhatian anda".. 81% pembaca meletakkan Manifesto Pakatan Rakyat sebagai lebih menarik..


Bagi soalan yang kedua pula "Manifeso yang mana meyakinkan anda, hingga bakal mempengaruhi sokongan anda"..

6034 dari 7321 pembaca yang mengambil bahagian iaitu 82% memberikan jawapan Manifesto Pakatan Rakyat..


Soalan seterusnya pula mengenai penilaian rakyat berhubung tawaran Manifesto Barisan Nasional, 62% pembaca menyatakannya sebagai 'Tidak Menarik', 21% menyatakannya sebagai 'Sederhana'..




Walaupun ianya bukanlah mewakili seluruh pengundi dalam Malaysia, sikit sebanyak ianya membuktikan bahawa apa yang di bentangkan oleh Najib dalam Manifesto BN itu hanyalah syok sendiri..

Hmmm.. mungkin ada kebenarannya dakwaan seorang sahabat dari UMB yang mengatakan ramai cybertrooper dari UMB masih bersama UMNO tetapi tidak menyokong UMNO lagi...

Jika mereka masih menyokong sudah tentu lebih dari 10,000 cybertrooper tu mampu mengubah hasil kajiselidik oleh Sinar ini..