Monday, April 1, 2013

Video:Pengakuan Dua Pelacur Muda Yang Mengaibkan Pas Kelantan


Semalam kita dikejutkan dengan laporan muka depan NST tentang kisah yang berlaku di negeri yang Pas banggakan sebagai serambi Mekah. Versi online boleh dibaca di sini

Selama tiga hari wartawan berkenaan melakukan misi khasnya bagi mengorek keluar bau-bau busuk yang berselindung disebalik jubah dan ketayap orang-orang Pas Kelantan . Akhirnya keluarlah habis dari kisah disko kepada pil kuda hinggalah kepada pelacuran. Pakej yang semua lengkap ada di bumi yang Pas agung-agungkan dibawah pemerintahan seorang tok guru. 

Sana sini Pas pergi kelentong orang tentang bagaimana syumulnya islam dibawah pemerintahan Pas Kelantan. Nak tipu orang Pas yang dapat pitis ladang rakyat RM 200 sebulan bolehlah.....Nak tipu kami....hi...hi...hi....minta maaf lah. 

Tuan,puan, saudara,saudari yang dihormati sekalian.....

Ewahhhhhh.....hari ini rasa nak berceramah pula.....

Masuk tahun ini sudah 23 tahun Pas memerintah Kelantan dan 23 tahun juga Nik Aziz menjadi MB Kelantan. Opssss....tempoh Nik Aziz jadi MB sudah melebihi tempoh Tun M jadi PM. Tak nak letak jawatan ke ? Dulu kalut sangat nak suruh Tun M letak jawatan. 

Asal sebut Kelantan orang ingat Pas.....asal ingat Pas orang ingat Nik Aziz.....Asal ingat Nik Aziz orang ingat ulama.....Asal ingat ulama orang ingat alim.....yang sebenarnya orang tak tahu. Orang alim tak memfitnah, tetapi Kelantan lubuk segala fitnah. Sebab apa Kelantan lubuk ? Sebab Pas kuat....di mana ada Pas di situ ada fitnah. Lagi kuat Pas di sesuatu tempat lagi kuatlah fitnah di tempat itu. 

Tempoh 23 tahun bukanlah suatu tempoh yang pendek. Ianya sama dengan satu generasi. Jika seorang bayi itu dilahirkan ketika Pas mula-mula memerintah Kelantan, maka hari ini bayi itu telah berusia 23 tahun dan dia sudah boleh dapat anak. Itulah saya nak gambarkan kepada anda betapa lamanya 23 tahun. 

Pas kata Umno tolak islam habis punah ranah rakyat dan negara. Berilah peluang kepada Pas perintah dan Pas akan ubah segala-galanya serta akan meletakkan islam di tempat yang sebenar. Hari ini dah 23 tahun apa islam yang Pas buat yang boleh dibanggakan di Kelantan ? Stadium islam kah ? 

Jom layan video ini....

Laporan NST semalam serta video diatas telah menjawab segala-galanya. Saya tak perlu ulas panjang lagi.Selama 23 tahun beb.....bukan 5 tahun, bukan 10 tahun tapi 23 tahun. Kalau 23 tahun pun masih gagal itulah maknanya Pas sebuah parti yang gagal. Yang mereka tahu hanya temberang. Sepatutnya dibawah pimpinan ulama selama 23 tahun hari ini semua lokap-lokap polis di negeri Kelantan dah kosong. Kerana semua rakyatnya telah diterap dengan nilai-nilai islam oleh Pas. 

Tun M dalam tempoh 22 tahun macam-macam kejayaan yang berjaya dilakukannya. Manakala Nik Aziz dah 23 tahun nak banteras maksiat pun tak boleh. Lagi nak bercakap Pas nak ganti Umno , Pas lebih baik dari Umno, Pas lebih islam daripada Umno ?

Mungkin ada yang kata nak ubah sikap dan pemikiran manusia bukannya senang. Siapa yang kata susah ? Nak ubah sikap puak-puak Pas mungkinlah susah. Tun M boleh boleh ubah orang melayu daripada bodoh kepada cerdik. Dulu doktor melayu berapa kerat sangat. Tapi zaman Tun beliau berjaya buat melayu jadi cerdik dan kini bilangan doktor melayu dah tidak terbilang banyaknya. 

Jika dalam tempoh 23 tahun itu Nik Aziz gagal membangun ekonomi atau pembangunan negeri kerana alasan kesempitan wang ,tapi sekurang-kurangnya boleh membangunkan modal insan dan berjaya minitik beratkan rakyat tentang jenayah,keimanan,kebersihan dan lain-lain perkara sesuai dengan slogan MEMBANGUN BERSAMA ISLAM. Tetapi hari ini slogan hanya tinggal slogan. Kes anak luar nikah masih lagi berlambak di Kelantan. Juara HIV di Malaysia negeri mana ?

Tempoh 22 tahun digunakan sebaik mungkin oleh seorang manusia yang Pas gelar kafir,kuku besi,zalim,mahafiraun untuk membangunkan negara ini daripada sebuah negara pertanian kepada negara perindustrian,daripada sebuah negara mundur kepada sebuah negara maju,daripada sebuah negara yang tidak dikenali kepada sebuah negara yang dikenali di seantero dunia.

Tetapi 20 tahun PAS perintah Kelantan apa yang Nik Aziz berjaya tukar Kelantan ? 

Opsssss....maafkan saya....terlupa....Nik Aziz kata dia berjaya majukan Kelantan sebab Kelantan ada Tesco dan Parkson. Kalau tak percaya boleh lihat di sini

Cukuplah rakyat Kelantan. Cukup ! Selepas 5 tahun, bagi lagi 5 tahun dan bagi lagi 5 tahun. Kini dah 23 tahun, tak kan nak beri 5 tahun lagi kot ? Semua bukti kegagalan dah terbentang depan mata. Nak bagi peluang lagi apanya ? Syurga neraka bukan mereka yang tentukan. Semuanya kerja Allah. Bersama kepimpinan ulama, bersama kepimpinan tok guru, yang sedap mereka juga. Kamu nak mandi pun takde air. Jambatan dah 17 tahun letak batu asas. Tanah dapat kepada cina DAP Perak. Sudah sampai masanya untuk anda ucapkan Good Bye To Pas....

31 comments:

Anonymous said...

jangan dihina perempuan tersebut.
Ini tanggungjawab pemerintah Kelantan untuk membawa mereka ke jalan yang sebenar.

Kalau tak mampu biarlah UMNO memerintah negeri Kelantan.

Anonymous said...

AnWAR JGN FUCK AKU

Kalo ikot point daim kelantan kekal under PAS.

Anonymous said...

Bandingkan 22 tahun pemerintahan Tun M dan 23 tahun TG Nik Aziz. Memerintah sebuah negara dan memerintah sebuah negeri. Terlalu jauh bezanya malah langsung tak layak untuk dibuat perbandingan. Tun M buat dulu baru cakap..TG Nik Aziz cakap dulu tapi belum tentu akan buat. Memalukan jika ini yg Nik Aziz nak gambarkan sebagai pemerintahan Islam.

Anonymous said...

Celako celako celako
ambo bui sekali lagi..celako!

Anonymous said...

aku tamboh.. meme celako. Natang-natang PAS ni meme celako.

Anonymous said...

kecek serupo hanying puok2 umno nih, baso otok duduk di j*b* taik.

Anonymous said...

baik bagi tok imam surau aku jer jadi MB kelantan tu, keje dia lebih kurang sama jer, xperlu bangunkan negeri,...

Anonymous said...

KECEK MOLEK WEEYY ! KELATE SERAMBI MEKAH !

RashidAli said...

Ingin benar mahu menjadi penjaga pintu jannah tetapi sebenar-benarnya tak mampu pun menjaga pintu jamban yang hanya 20sen sekali masuk. amiiiin....

Anonymous said...

Kalau ada lawan bola di stadium kota bharu beribu jugak yang tak semayang maghrib... Sedih aku tgk... Negeri serambi mekah... Papan iklan berkaitan agama baru naik kembali bila nak dekat pilihanraya... sebelum ni dipenuhi dengan papan iklan besar yang berbayar, boleh buat untung kat kerajaan pas... Nak bagi nampak islamik.... Citttt...

Anonymous said...

Sabar lah cai 11.42am, nk buat camna..dah peseng kechek sajo. reti tadah tin milo jah

Anonymous said...

camna NST buleh cari dan siap boleh tanya itu ini, napa MPKB dan Nik Aziz tak boleh cari? Tokleh selidik? Kchek jah reti, belawok pah ceroh..

ADA KUASA said...

salam pejuang bangsa

tuan..harap pautkan blog saya http://adakuasa.blogspot.com/ di blog tuan..terima kasih

Anonymous said...

yang jadi pelacur tu sah ahli puteri umno

Anonymous said...

pelacur tu belajar dari mahadhir sebab tu jadi pelacur kalau belajar dari tuan guru jadilah macam sultan kelantan

Anonymous said...

inilah didikan umno bukan pas. umno celako nak heret rakyat keneraka, bagi pencacai-pencacai ni jangan jadi bawah tempurung marilah kl mu akanlehat berjuta pelacu dae nak langgan sepuluh orng semala dikl ni pun bole kalu mu7 semua tahae. bodoh macae katak bawah purung pulok tu

Anonymous said...

abih la rbf...
sat lagi hang plak kena doa pecah perut oleh nik ajih

Anonymous said...

yang BODOHnya org kelantan. minoriti je org kelantan yg cerdik. 23 tahun itu bukti betapa BODOHnya org kelantan. N.AJIS tu mmg makanan dia org2 yg JAHIL dan BODOH. baru la dia boleh kekal berkuasa dgn Parti Ajaran Syaitan@Syiah. dan sebab tu jugak la dia benci sgt kt Tun dan UMNO. sb org ISLAM yg cerdik semua bersama UMNO. Ya org kelantan mmg BODOH selama 23 tahun. harap kali org kelantan tidak BODOH lagi. oh bukan org kelantan sahaja yg BODOH tetapi org melayu yg mnyokong PR pun sama BODOH dan BANGSAT! lebih2 lagi yg terpengaruh dgn amanat sesat hadi sampai jadi BODOH sgt dan mati katak dlm peristiwa memali. JGN JADI BODOH DAN MENJADI MAKANAN ORG2 BANGSAT.

Anonymous said...

to anom 6.01 pm, ko nie same je ngan org kelantan lain kalo kena benda nie je mesti kate negeri lain pun ade pelacur, ko faham isu x???? skang nie negeri lain x gebang kate negeri serambi mekah la lebih islam dr org islam seluruh dunia la...ni kelantan wei negeri serambi mekah!!!!sering kate lebih islam so memang pelik la pelacuran ka dangdut la ujud ngok...

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Sejak berkurun lamanya separuh kurang sikit rakyat kelantan sudah lama mahukan perubahan pembaharuan dan pembangunan manakala yg separuh lebih sedikit memilih untuk kekal setia sabar dan bersyukur seadanya dgn PAS dgn segala kepayahan,kekurangan dan kemunduran atas dasar perjuangan Islam tetapi apabila DAP memijak maruah dan mencemarkan kesucian Islam dgn biadap dan menceroboh kalimah Allah yg maha suci PAS tidak mampu bertindak sebagai pembela maruah dan kesucian Islam malah tunduk selemah lemahnya.Tiada alasan yg kukuh lg bagi rakyat yang separuh lebih sedikit itu untuk terus bersama dgn wadah yang lapuk,lemah,gagal menolak kemungkaran dan telah tergadai prinsip perjuangannya.

Anonymous said...

camne BN nak menang kat Kelantan. Yang mengundi PAS ialah orang Kelantan yang tinggal di luar kelantan (KL, Kuantan, dll..).

Mereka pulang ke Kelantan masa musim mengundi, pangkah PAS. Lepas tu balik ke tempat kerja mereka. Mereka tak akan rasa hidup susah di kampung sebab mereka tengah enjoy suasana moden dan kerja yang lumayan di luar Kelantan.

Mereka tak rasa betapa susahnya di Kelantan. Kalau kelantan maju, jadi bandar la... hilang suasana kampung. So, takde la rasa macam balik kampung bila balik Kelantan.

Kalau tak caya, cuba tengok betapa ramainya orang pergi balik kelantan masa cuti perayaan dan cuti sekolah...

Dah 23 tahun, macam2 formula dipakai, masih tak jadi...

--- kubai...

Nam Ron said...

Tun M dalam tempoh 22 tahun memerintah macam-macam kerosakkan telah dilakukan terhadap Malaysia. Salah satunya projek ic disabah yang mengakibatkan Malaysia jadi huru hara...

Anonymous said...

Nam ron... Macam2 kerosakan? Macm banyak sangat kerosakannya.... ic sabah? Lagi? Haha.. dok jaja yang buruk jer la... Cer crita bab pembangunan yang di buat... Kejayaan yang dicapai.... Tok guru ni bukan tahu sangat bab pemerintahan... Semua keputusan yg dibuat byk dipengaruhi org sekelilignya..... Yang dia tahu rasmi itu dan ini... Letak batu asas sana dan sini....

Anonymous said...

Rakyat kelantan tolonglah negeri kita mundur sering
Diperlekehkan, org kelantan luar balik tlg jgn pangkah pas, yg menanggung kami yg duk kelantan, tlg lh ubah, kami mahu kemudahan asas dan pekerjaan yg baik... Tlglah...

Anonymous said...

Dok jaja ic TDM bg? Padahal tu kerja ANUwar yg jugak menteri masa PTPTN diluluskan pastu dia nk mansuh. KENA KENCING mcm 16 SEPTEMBER. tanya jam omega anak beranak bersilat berkokok. KONGKEK KUAT!

Anonymous said...

Allah yang mencipta manusia dan hanya undang2 Allah yg mampu mengatasi maksiat, kejahatan dan kerosakan manusia di atas muka bumi ini. Sayangnya...dlm manusia memperkata dan mengutuk maksiat, kejahatan dan kerosakan yg ada tetapi masih mengkiblatkan undang2 ciptaan manusia.

Anonymous said...

komen biar adil, baguslah kalau dah jumpa kelemahan di kelantan. harap Tuan Guru dapat mesej ini dan usaha memperbaikinya. Begitu juga di negeri2 lain khususnya di Kuala Lumpur yang dari dulu dah diketahui lubuk2 pelacuran/maksiat, ini pun kenalah di bersihkan juga.Harap sama2 komen supaya mana2 kerajaan sekalipun harap dapat benteras gejala2 buruk dalam negara kita.

Anonymous said...

kahkah!

Anonymous said...

AKU ANTARA JUTAAN RAKYAT KELATE YANG BERHIJRAH BAGI MENCARI SESUAP NASI DAN SETEGUK AIR DI NEGERI ORANG....BUMI KELANTAN TIDAK MENJANJIKAN APA-APA BUAT KAMI,KEHIDUPAN DI SINI TERAMAT PERIT DAN TERHIMPIT LANTAS BAGI MENGUBAH NASIB DAN DESTINI AKU MEMBUAT SATU KEPUTUSAN YANG TERAMAT PAHIT DAN BERAT....AKU TERPAKSA MENINGGALKAN KEDUA-DUA INSAN TERSAYANG (IBU DAN AYAH) DEMI SEBUAH KEHIDUPAN.....TIADA LAGI INSAN SELAIN AKU YANG MELIHAT SAKIT DAN PENING AYAH/IBU DI RUMAH USANG TEPIAN KAMPUNG.....DEMI SURVIVAL HIDUP AKU MERANTAU DI KUALA LUMPUR BERBEKALKAN BEBERAPA KEPING DUIT BEKAL.....DALAM SEDAR TAK SEDAR DAH 20 TAHU AKU DI RANTAUAN DAN 20 TAHUN JUGA AKU TERPISAH DENGAN IBU/BAPA MESKI PUN HANYA BEBERAPA KALI SETAHUN AKU MENEMUI MEREKA....ITU BELUM CUKUP.....SEANDAINYA PELUANG KERJA ADA DI KELANTAN SUDAH PASTI AKU PULANG......DAN IBU BAPA AKU TIDAK LAGI KESEPIAN.......BERAPA RAMAI INSAN DI KELANTAN YANG SENASIB DENGAN AKU........HARAPAN AKU AGAR KITA SAMA-SAMA MEMBUKA MATA DAN BUAT PERUBAHAN......AGAR DESTINI KITA DAN KELUARGA BERUBAH.......AKU TAK SANGGUP LAGI HIDUP BEGINI...............

Anonymous said...

Zaman Nabi pon ada orang buat maksiat dan berzina inikan pula Kelantan. Apala punya penulis. Zina atau Maksiat ini tak dapat dihapuskan tapi kita boleh mengawalnya dari merebak dan membenteras seminima yang mungkin. Kita kena tengok peratusan kes-kes sosial disetiap negeri dan bandingkan.. bukan menemplak negeri Kelantan.. sahaja. penulisan tahap budak UPSR. Penulisan anak aku lagi bagus dan jauh berbanding blog nie ceh..