Wednesday, April 10, 2013

Lagi Video Kesesatan Pas : Orang Umno Sembahyang Baca Hidup Melayu dan Hidup Dacing


Ingat lagi tak pada tahun 2011 ada seorang penceramah Pas yang menyamakan Nik Aziz dengan Nabi ?

Kepada yang tak ingat boleh lihat di sini...

Kini penceramah didikan Pas itu kembali dengan fatwa-fatwa songsang sepertimana yang di ajar oleh Pas.

Lihat video di bawah




Perhatikan pada minit 1.06 bagaimana dia kata tuhan (Allah) menyumpah "tuhan kata menate ni". Yang membawa maksud tuhan memaki orang Umno , binatang ni kata Allah tapi tak terima aku.

Dasyat beb....dasyat.....

27 comments:

Anonymous said...

Ustaz budak ni Nik Ajis jr. Nampaknya PAS akan terus sesat dan bertambah sesat akibat terdapatnya generasi baru yang sebijik macam nik ajis dan hadi besi. Pencacai2 PAS pulak kebanyakkan taksub dan tak kisah kalau pemimpin mereka tiga suku. Yang mereka tau hanya tadah tin milo songlap duit orang ramai di samping balun bini orang. Macam2 kebodohan PAS ni.

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Ambo tahu oghe2 PAS sibuk melaung takbir dan mempamer slogan dimana2 nak beritahu oghe merekalah saja yang sayang Allah, sayang Nabi...tapi sebaliknya siapa yang menyumpah seranah dan menfitnah orang lain kalau bukan gulungan PAS fanatik bengong!!!!
Siapa yang menolak perpaduan diantara sesama Isle????
Siapa yang mengkafirkan dan menidakkan ganjaran pahala bagi solat oghe UMNO???? Ingat dia Tuhan ke???
Pemimpin siapa yang menyamakan sifat2 Allah dengan manusia kalau bukan nik najis????!!!!
Siapa yang berkata Allah juga mencarut kalau bukan nik najis????
Awak ingat nik najis ni maksum sangat ke????
Dan siapa yang kata dia boleh terima bantuan walau pun 'syaiton' kalau bukan nik najis gila????
Cukup2lah oghe2 PAS bertaubatlah sebelum malaikalmaut datang!!!!!

Anonymous said...

budak ni sesat dah, dah sesat menyesatkan orang lain pulak.kembalilah ke pangkal jalan

tokgaru said...

RBF

Bagus lah anda keluarkan video tu. Kita yang open minded ni mungkin boleh terima. Tapi puak2 yang mind mereka tu dah terkurung dalam serban dan kopiah putih yang membalut kepala mereka .. tobat tak akan berubah. Hidup mati mereka adalah Pas yang paling betul, ulamak Pas yang paling islam.

Jika kita yang menyokong Umno ini mereka kata sebagai KAFIR maka kita terima lah seadanya. Sembahyang kita yang menyokong Umno dikatakan TIDAK DAPAT PAHALA juga kita terima lah seadanya. Bila kita yang menyokong Umno ini dikatakan TIDAK DAPAT MASUK SYURGA kena lah kita terima lah seadanya.

Mari lah KITA REDHO dengan apa juga mereka nak kata kepada kita. Ingatlah tuhan kita adalah ALLAH SWT dan tidak sama sekali tuhan kita adalah NIK AZIZ atau HADI AWANG atau siapa saja ULAMAK PAS.

Saya dan keluarga telah bertekat akan memberikan undi kepada Umno dalam pilihanraya PRU13 ini adalah kerana tuhan saya adalah ALLAH SWT. Nik Aziz bukan tuhan saya. Hadi Awang juga bukan tuhan saya. Walau pun mereka nak kata saya dan keluarga saya KAFIR. Walau pun mereka nak kata saya dan keluarga TAK DAPAT MASUK SYURGA. Saya REDHO ..

Malaysian Cybertrooper said...

Mereka dengan penuh riak mengatakan UMNO tolak Islam, hakikatnya tiada bukti yang ditunjukan bagi mengukuhkan hujah mereka. Menuduh tanpa bukti bukankah itu satu perbuatan fitnah?

Mungkin juga Islam PAS berbeza dengan Islam yg kita fahami. Walauapapun, saya amat bersetuju dengan pendaat Tokgaru. Saya & keluarga saya juga akan menyokong BN sebab dalam Islam yg saya anuti, dosa & pahala serta syurga & neraka ditentukan oleh Allah swt. Bukannya makhluk ciptaan yg maha esa.

tokgaru said...

Berita terbaru Nik Aziz kata Sokong DAP Dapat Pahala.

Itu baru Nik Aziz yang kata, Yusof Qardawi belum kata apa2 lagi.

Tak ada masalah pada saya. Tanya balik diri masing2.

" Aku mengundi ni kerana IKUT RASA atau IKUT FATWA "

Tuhan buboh otak dalam tempurung kepala masing2, so fikir lah.

Anonymous said...

Firman Allah hanya sekali sahaja. Jika IA berfirman "Sesungguhnya keadaan kekuasaan NYA, apabila menghendaki sesuatu hanyalah berfirman 'Jadilah' maka terjadilah ia. Maha Suci (Allah). Maka teringatlah juga, jika sesaorang itu berani mengkafirkan orang sedangkan ia beriman, akhirnya kafir itu berbalik kepada dia juga. Berfirman Allah 'Kun fayakun'. Maka inilah bukti ape yang terjadi sekarang.

Anonymous said...

Contoh ulama akhir zaman.. ugama ditafsirkan demi agenda politik sendiri.

Yang sedihnya masih ada orang yang berakal masih mengikut org2 sebegini dan amat sayang ilmu ugama yang dituntut disalahgunakan dan mengundang kemurkaan Allah

Anonymous said...

MAJLIS FATWA KEBANGSAAN APA LAGI?

NAK DIAM KAN PERKARA INI, NAMPAK NYA SEMAKIN MENJADI2 KALUT NYA.

WAJAR AMBIL TINDAKAN CEPAT SEBELUM TERLAMBAT, SEBELUM NASI MENJADI BUBUR.

MEREKA SESAT TETAPI MENYESATKAN ORANG LAIN.

Anonymous said...

Haji Hadi ckp khawarij leh masuk PAS... ni la contoh jelas idelogi khawarij dlm PAS...

Anonymous said...

aku berbual dgn opismate aku kat kedai mamak pagi tadi, dia tak sabar2 nak balik mengundi membungkuskan BN, aku tanya mengundi di mana? pasir mas, kelantan katanya.. aik? dh menetap beli rumah, kawin, beranak pinak kat selangor lebih 15 tahun masih megundi di kelantan? kampung dia katanya, kg aku kat pahang, kg bini aku kat melaka, takde pun kitaorang nak mengundi kat sana? kau ni boleh dikatagorikan sebagai pengundi hantu, dan2 tu muka merah padam semua cerita kluar, kroni rasuah cincin bagai... kahkahkahkh....

Anonymous said...

Itulah namanya orang kelantan yang rata2 aku kenal..apa kasi ambil, depan cakap lain, bila time pangkah dia orang nampak penutup tin milo juga.

Anonymous said...

N.ajis ni sudah sesat lagi menyesatkan. Harap dia sempat bertaubat sebelum terlambat.

Anonymous said...

Siapa yang tolak Islam nih ?? konpius dah...negara Islam tukaq negara berkebajikan (- Islam)

tokgaru said...

Saya rasa tak payah lah Majlis Fatwa Kebangsaan nak sibuk fasal Fatwa Mawas oleh ulamak Pas ni. Karang dikata berat sebelah Umno pulak.

Ada ke tidak kesannya Fatwa Mawas ni cuba lah ahli Majlis Fatwa Kebangsaan hantar pegawai turun ke bawah buat tinjauan tidak resmi di kalangan orang2 melayu biasa. Jangan lah pi tanya yang pakai serban atau ketayap .. orang macam tu kalau Nik Aziz fatwakan Coca Cola haram, gerenti mereka stop minum Coca Cola.

Saya sendiri udah sembang dengan ramai orang melayu yang biasa2 macam saya ni, semua kata " dah gila kah orang tua tu ". Ini cerita betul, bukan mereka2.

TPM Tan Sri Muhyidin, you have nothing to fear regarding this Fatwa Mawas. It is not able to change the Umno and pro Umno mind set. Kami memilih kerajaan IKUT RASA dan BUKAN IKUT FATWA.

Anonymous said...

MENTERI BESAR AKU GILA LAGI.....TOLOL LAGI.....BEGITU JUGA USTAZ BUDAK TU......KENCING MASIH BERCABANG ADA HATI NAK KELUARKAN FATWA KONON......YANG PELIK NYA PENGIKUT PAS YANG BULU KEMALUAN DAH BERUBAN PUN BOLEH PERCAYA DENGAN FATWA KARUT MARUT NIKK AJIS DAN USTAZ BUDAK HINGUSAN NIH.......PENGIKUT PAS ADALAH SEBODOH BODOH DAN SEHINA HINA KEJADIAN......ALLAH DAH HINA DAN LAKNAT KALIAN DAN JADILAH KALIAN LEMBU TANPA SEDAR...AKU SUKA NIK AJIS TERUS MERAPU DAN MERAPU LAGI...KERANA KEBANYAKAN RASKYAT KELATE NIH DAH CERDIK DAN BOLEH BERFIKIR DAH.......DAN TAK AKAN TERIMA BULAT=BULAT FATWA TAHI NIK AJIS......NIK AJIS TAK PAYAH NILAI ORANG SEDANGKAN AMALAN DIA PUN BELUM TENTU DITERIMA ALLAH........ENTAH ENTAH MATI PUN TIDAK DAPAT MENGUCAP SYAHADAH....DEK HITAM NYA HATI DAN BURUK NYA PERENGAI MENGATA ORANG.......AKU TETAP SOKONG UMNO AKU TAK TAKUT SEDIKIT PUN FATWA NIK AJIS SEBAB DIA BUKAN TUHAN......YANG PENTING AKU DAN KELUARGA AKU AKAN UNDI UMNO DAN BN NANTI.....MAMPUSLAH PAS.

Anonymous said...

MENTERI BESAR AKU GILA LAGI.....TOLOL LAGI.....BEGITU JUGA USTAZ BUDAK TU......KENCING MASIH BERCABANG ADA HATI NAK KELUARKAN FATWA KONON......YANG PELIK NYA PENGIKUT PAS YANG BULU KEMALUAN DAH BERUBAN PUN BOLEH PERCAYA DENGAN FATWA KARUT MARUT NIKK AJIS DAN USTAZ BUDAK HINGUSAN NIH.......PENGIKUT PAS ADALAH SEBODOH BODOH DAN SEHINA HINA KEJADIAN......ALLAH DAH HINA DAN LAKNAT KALIAN DAN JADILAH KALIAN LEMBU TANPA SEDAR...AKU SUKA NIK AJIS TERUS MERAPU DAN MERAPU LAGI...KERANA KEBANYAKAN RASKYAT KELATE NIH DAH CERDIK DAN BOLEH BERFIKIR DAH.......DAN TAK AKAN TERIMA BULAT=BULAT FATWA TAHI NIK AJIS......NIK AJIS TAK PAYAH NILAI ORANG SEDANGKAN AMALAN DIA PUN BELUM TENTU DITERIMA ALLAH........ENTAH ENTAH MATI PUN TIDAK DAPAT MENGUCAP SYAHADAH....DEK HITAM NYA HATI DAN BURUK NYA PERENGAI MENGATA ORANG.......AKU TETAP SOKONG UMNO AKU TAK TAKUT SEDIKIT PUN FATWA NIK AJIS SEBAB DIA BUKAN TUHAN......YANG PENTING AKU DAN KELUARGA AKU AKAN UNDI UMNO DAN BN NANTI.....MAMPUSLAH PAS.

Anonymous said...

MENTERI BESAR AKU GILA LAGI.....TOLOL LAGI.....BEGITU JUGA USTAZ BUDAK TU......KENCING MASIH BERCABANG ADA HATI NAK KELUARKAN FATWA KONON......YANG PELIK NYA PENGIKUT PAS YANG BULU KEMALUAN DAH BERUBAN PUN BOLEH PERCAYA DENGAN FATWA KARUT MARUT NIKK AJIS DAN USTAZ BUDAK HINGUSAN NIH.......PENGIKUT PAS ADALAH SEBODOH BODOH DAN SEHINA HINA KEJADIAN......ALLAH DAH HINA DAN LAKNAT KALIAN DAN JADILAH KALIAN LEMBU TANPA SEDAR...AKU SUKA NIK AJIS TERUS MERAPU DAN MERAPU LAGI...KERANA KEBANYAKAN RASKYAT KELATE NIH DAH CERDIK DAN BOLEH BERFIKIR DAH.......DAN TAK AKAN TERIMA BULAT=BULAT FATWA TAHI NIK AJIS......NIK AJIS TAK PAYAH NILAI ORANG SEDANGKAN AMALAN DIA PUN BELUM TENTU DITERIMA ALLAH........ENTAH ENTAH MATI PUN TIDAK DAPAT MENGUCAP SYAHADAH....DEK HITAM NYA HATI DAN BURUK NYA PERENGAI MENGATA ORANG.......AKU TETAP SOKONG UMNO AKU TAK TAKUT SEDIKIT PUN FATWA NIK AJIS SEBAB DIA BUKAN TUHAN......YANG PENTING AKU DAN KELUARGA AKU AKAN UNDI UMNO DAN BN NANTI.....MAMPUSLAH PAS.

Anonymous said...

Pengikut pas mmg xleh pakai... Cina baca ayat al-quran pun dia bertakbir sakan, mat sabu ckp makan babi ngan guan eng lg baik dari makan ayam ngan najib pun diorg bertakbir sakan.... Hati tutup setutup tutupnya

Anonymous said...

Mari kita lenyapkan terus PR pd PRU13 nanti. Yey

Anonymous said...

mengucap panjang dengar kata2 depa ni...asal boleh je bercakap..

Anonymous said...

kalau nak jadi pemerintah kenalah jalankan undang2 dan hukum2 islam yg sebenar...jika tak
mahu jalankan hukum2 islam yg sebenar...jgnlah sibuk nak jadi pemerintah dan jgn halang org
yg nak laksanakan hukum2 islam...ini dah takknak laksanaka atau tak mampu...dok halang
pulak org yg nak laksanakan hukum islam..itulah namanya umno...yg maksudnya juga
penghalang dan penentang hukum islam 24jam sehari....jd...camna solat org umno nak dapat
pahla...sambil solat sambil menolak islam...cecita..

Anonymous said...

Ellooowww bro.. komen tu pndang2 ckit.. jgn ckp ikut sdap mlut.. bg bukti yg umno tolak islam.. takat sembang bodo cmni bek g sembang dgn kambing ..kmpom lu ni pganut hampas.. buduh btingkat2.. buta mata buta ati.. haaakktuuuiihh...!!

Anonymous said...

Ellooowww bro.. komen tu pndang2 ckit.. jgn ckp ikut sdap mlut.. bg bukti yg umno tolak islam.. takat sembang bodo cmni bek g sembang dgn kambing ..kmpom lu ni pganut hampas.. buduh btingkat2.. buta mata buta ati.. haaakktuuuiihh...

ninja said...

anon 12:34... apa barang lu cakap ni?..
ce buka balik sejarah...
lu dah tertelan kunyit nik ajis ke?
Kalau masih tak cukup lu telan je kunyit gua....
apa barang lu beb?....

Anonymous said...

bila masa UMNO tolak isla??? sedang perjuangan dasar UMNO(ada dalam perlembagaan UMNO) untuk membela kedaulatan agama Islam, bangsa dan negara.
ALLAH HU AKHBAR...