Saturday, May 4, 2013

BN Menang 153 Parlimen, Rampas Selangor dan Kedah, Pas Tumbang Di Kelantan dan Anwar Kalah


Macam-macam perang psikologi yang mereka lancarkan. Ada yang kata mereka akan menang 215 kerusi, kemudian jadi pula 115 kerusi. Hari ini pula Stopa Spender Ali umum mereka menang 7 negeri dan 117 kerusi parlimen. Anwar pula bagi amaran kepada kakitangan kerajaan jangan musnahkan dokumen. 

Itu semua propaganda....

Mustafa Ali nak bercakap banyak apanya, video dia pun dia tak berani jawab dan buat repot polis.

Cakap Anwar langsung dah tak boleh pakai. Kata tak meliwat, tapi sumpah tak mau. Saiful dah 2 kali bersumpah. Anwar kata nak jadi PM malam esok , tak berani-berani nak bersumpah lagi ke ? 

Sepanjang tempoh kempen ini saya tak pernah tulis di blog ini berapa kerusi BN akan menang dan sebagainya. Hari ini saya ada maklumat dari sumber-sumber yang kuat dan saya nak kongsi dengan anda.

Kita (BN) tak akan kalah....

Kita akan menang 153 kerusi parlimen...

Kita akan rampas balik Selangor , Kedah dan besar kemungkinan Kelantan....

Pulau Pinang kita lupakan. Kalau ada rezeki dapatlah....

Permatang Pauh Anwar akan kalah dan di Gelang Patah kita kalah....

Daripada 222 kerusi parlimen, kita menang 153 dan pembangkang  69 kerusi. Dan dari 69 kerusi yang mereka menangi itu ianya akan didominasi oleh DAP. 

Kita akan hilang beberapa kerusi parlimen yang majoritinya pengundi cina di Johor. 

Di mana pengundi cina majoriti kita akan kalah kerana mereka tidak akan beri sokongan kepada BN. 

Dua parti yang akan menang besar kali ini, UMNO dan DAP. 

MIC juga akan mencatatkan keputusan yang lebih baik dari 2008.

Mereka akan buat kacau kata pilihan raya tak betul....itu biasalah, adat orang kalah....kita layan sahajalah sepertimana kita layan kanak-kanak kalah main saidina atau dadu ular. 

Ayat pilihan raya tak betul bukan ayat baru. Bertahun-tahun dah kita dengar dan dah naik lali pun....

Kalau pilihan raya tak betul , apa ke halnya mereka masuk bertanding dan keluarkan duit berpuluh juta untuk kempen ? 

Baik tak payah masuk tanding daripada awal kalau tahu kena tipu....

Orang bodoh sahaja yang dia tahu kena tipu tapi dia masuk juga. Kalau anda tahu dalam lubang ada ular, anda nak hulur ke tangan anda ? 

Tapi dalam dok kata pilihan raya tidak betul , hari ini Mustafa Ali umum pula mereka akan menang tujuh negeri dan bentuk kerajaan pusat dengan kemenangan 117 kerusi. Pelik tak ?

Kalau mereka tahu pilihan raya tak betul dan SPR tipu patutnya mereka umumlah kita hanya akan menang 5 kerusi sahaja. Betul tak ?

Esok keluar mengundi awal-awal. Bawa kaum keluarga ,sahabat handai atau jiran-jiran untuk keluar mengundi bersama kita. Jangan sesekali kita bersorak atau kibar-kibar bendera BN tepi jalan hingga ganggu lalu lintas. Nanti elok-elok orang nak undi kita mereka menyampah pula kerana jalan sesak. Dan paling penting, jangan lupa kamera. Rakam aksi-aksi atau provokasi pihak mereka. 

Satu lagi saya nak pesan, jangan sesekali ambil gambar kertas undi dan upload dalam blog, fb atau twitter. Menyiarkan kertas undi yang kita dah pangkah adalah satu kesalahan. 

Opsssss....terlupa satu lagi. Jika kita berjaya rampas negeri-negeri yang mereka perintah sekarang, jangan sesekali kita buat macam kera dapat bunga , hingga nak pergi kepung pejabat MB atau pergi halau MB di kediaman rasmi. 

Dengar cerita mereka dah arahkan orang-orang mereka esok untuk kepung bangunan Perdana Putra (Pejabat PM) di Putrajaya jam 4 petang esok. Modus operandi mereka adalah dengan mengumumkan mereka menang jam 3 petang esok. Kemudian penyokong-penyokong mereka akan bergerak ke Putrajaya untuk kepung pejabat PM. 

Kalau anda terima berita sebelum jam 5 petang parti itu menang, parti ini kalah, jangan layan. Itu semua tidak betul. Itu semua adalah propaganda mereka.

Selamat mengundi, dan Insyallah hari Isnin Datuk Seri Najib akan angkat sumpah sebagai PM.

59 comments:

Anonymous said...

Aku berdoa BN menang majoriti.. dan walaupun ramalan di gelang patah kita kalah aku berdoa yg sebaliknya.. Kit siang biarlah tumbang di johor.. biarlah semangat kiyai salleh meresap dlm org melayu johor..

Anonymous said...

Aku harap lepas PRU 13 nanti,BN jgn bagi muka kat cina kaum pendatang ini. Biarkan mereka hidup dengan DAP selama-lamanya.Dah bagi betis nak paha,dasar tak sedar diri.BN patut memberi tumpuan lebih kepada kaum bumiputera.

Anonymous said...

steady lah bro...

Anonymous said...

insyaallah & alhamdulillah kalau ini keputusan nya..semoga Allah bersama-sama kita..

Anonymous said...

Masalahnya di gelang patah, pengundi melayu hanya dlm 35% shj. If semua org melayu support najib pun, tak boleh mng if org cina solid blkg kit siang.

Anonymous said...

BN perlu menang dua pertiga.

malayoo mudah lupa said...

Gelang patah klu dia nk bagi kan la...seperti kwn kita yg kat atas tadi kata lps ni jgn layan kaum cina ni klu dia nk bantuan apa2 suruh je DAP yg tlg depa..buat apa nk buat baek dgn bangsa yg tk tau kenang budi

Anonymous said...

Dengan izin Allah BN tetap berkuasa di Malaysia untuk Islam dan Melayu. Hapuskan cina DAP dari Malaysia. Ayuh...bulatkan tekad. Pangkah barisan..hapuskan aljuburi pengkhianat bangsa.

Anonymous said...

tu la sikap sebenar CINA.....I will never trust this type of species forever and ever....

Anonymous said...

Di kedah kubu kuat PAS aku tgk sokongan balance..supporter BN pun tak kurang hebat..apapun harap silent majority esok buat kejutan..kami harap sangat kehidupan yg lebih baik di bawah MB baru Datuk Mukriz..

Anonymous said...

Lepas ni cina nak apa2, pegi mintak dgn DAP. Suruh DAP fight. Nk tgk brapa lama dia boleh fight. Najib jgn bg muka kt cina2 babi ni. Lu Najib kena ingat org melayu yg akan bg undi byk sama lu.

Anonymous said...

Insyaallah berkat doa ghani akan menang di gelang patah amin

Anonymous said...

pergi seluruh pelusuk dunia kat mana yang sepet komunis ni disukai? takdenya... nak bangsa malaysia, tapi bila suruh tutup sr jenis cina x boleh sebab tu sekolah bahasa cina, bukan bangsa cina. bila tanya setiap tahun sambut tahun baru bahasa cina ke? terus diam.

Anonymous said...

Insyaallah didoakan agar Dato Ghani Othman menang di Gelang Patah...tidak mustahil.

Anonymous said...

Itulah hasil sekolah asing asing...abis sekolah gi taiwan,china,singapore belajar....sejarah malaysia haram tak tau....cakap melayu tunggang langgang...mca,gerakan diguna utk minta itu dan ini...dap tambah perisa burukkan melayu dan kerajaan....tambah lagi melayu berpecah tiga.....apapun bukan semua cina buruk...ada yg lebih patriotik dr orang melayu

Anonymous said...

Esok bn kalah. Saksikan kekalahan bn esok.

Anonymous said...

Relaks........undi saya rahsia

Anonymous said...

Rbf. Jgn buang ni. Esok bn kalah. Esok bn kalah. Esok bn kalah

Anonymous said...

Moga Allah swt memberi kemenangan kepada parti yg dapat menjaga umat Islam, melayu dan memberi keamanan dn kesejahteraan kpd negara tercinta ini. Amiinn

asifadio said...

Salam RBF, sy sgt teruja... silent voter bn dh menunjukkan belangnya... dalam contact whatsapp, ramai gler pakai logo bn... kawan sy klate ckp BN dh jadi fenomena... kedah kawan sy baling ckp pas dh terdesak... johor cam rbf ckp ade kerusi jatuh kat dap but still bn pegang... yeah!! Sy ngundi kat tambun... hope perak bn pegang!

Anonymous said...

ada guru di kedah yang tak sedar diri malam ni jadi imam sembahyang hajat mendoakan PKR menang dan UMNO berkubur. guru bodoh tahap gaban, dahlah berniaga katering pelanggannya pelbagai, PPD pun diam saja, walau guru tak boleh berniaga. patut hang bersyukur kerana orang biarkan hang kaya berniaga. sebaliknya hang aktif berpolitik yang tak menguntungkan perniagaan hang pun. aku kata pembangkang memang perlu ada di malaysia tapi jangan taksub bangang macam hang.

Anonymous said...

Stopa tersalah bagi fakta sepatutnya mereka menang 119 kerusi jika 2 kerusi tempat dia letak spendar xxxl yang teringgal dalam bilik hotel itu diambilkira...Tahniah kerana 7 negeri yang dimenangi itu adalah negeri Turkistan,Atghasnitan,Tanjung rambutan,go head go stan,nazakhstan,berkhattan dan negeri syaitan

Anonymous said...

Salam. Esok pagi InsyaAllah seluruh keluarga saya akan solid undi BN. 6 orang semuanya undi 1 Malaysia Najib! Apa pun keputusan, kepada Allah kita berserah.

Anonymous said...

Insya allah , BN menang besar.

Ya allah, kau hancurkan DAP dan PKR..

Ya Allah kau satukan org islam di malaysia

PAS perlu insaf
Tolak Nik Aziz/hadi/sabu/stopa..
PAS perlu pilih pemimpin seperti Ust Nasharudin

Anonymous said...

Saya berserah pada Allah untuk segalanya..ape pun jauh disudut hati saya nak sangat Dato' Seri Najib menang dalam pilihanraya esok.mohon doa segalanya dipermudahkan untuk BN.

Anonymous said...

Doakan kemenangan Ghani di gelang patah.. Ini akan menguji kestiaan pengundi cina kepada BN. Banyak dah janji yg dibuat oleh najib kepada mereka dlm PRU13 ni. Saya juga percaya bahawa bahawa Hadi akan kalah di Parlimen Marang dengan majoriti kurang 1000 undi.. namun beliau menang di Dun Rhu Rendang.. kita tunggu malam esok! Undi BN!

Anonymous said...

INSYA ALLAH,BN AKAN MENANG DENGAN MAJORITI 2/3 DENGAN SYARAT ORANG MELAYU BERSATU MENGGUNDI BN.

Anonymous said...

Rakyat inginkan perpaduan serta keamanan. Kalau berduit pun tapi hubungan antara kaum sentiasa tegang, apa gunanya. BN utamakan keharmonian antara kaum.

Anonymous said...

Tertutup hati terkunci mati..maruah peribadi dah hilang

Anonymous said...

Sepanjang tempoh berkempen niy banyak rakan-rakan fb berkempen. yelah hari ni kan nak mengundikan..

saya nak wat jangkaan je, sapa menang..(jangkaan je ya, jangan marah..hahah)

1. Untuk Negeri Selangor dan Negeri Kedah berpihak pada BN
2. Parlimen P125-Putrajaya : Husam (PAS) VS Tengku Adnan(BN) : BN menang
3. Parlimen P162-Gelang Patah : Abd Ghani (BN) VS Lim Kit Siang : BN menang
4. Parlimen P044-Permatang Pauh : Anwar Ibrahim (PKR) VS Mazlan Ismail (BN) VS Abdullah Zawawi (BEBAS) : BN Menang
5. Parlimen P045-Bagan : Lim Kim Chu(PCM) VS Chua Teik Siang(BN) VS Lim Guan Eng(DAP) : BN Menang
6. Parlimen-P140-Segamat : Subramaniam A/L Sathasivam (BN) VS Dato Chua Jui Meng(PKR) : BN Menang
7. Parlimen-P121-Lembah Pantai : Nurul Izah(PKR) VS Rusli Baba (BEBAS) VS Raja Nong Chik (BN) : BN Menang
8. Parlimen-P051-Tasik Gelugor : Kalpal Singh(DAP) VS The Beng Yeam(BN) : BN Menang

itu je...
SELAMAT MENGUNDI !!!!

Anonymous said...

Salam RBF

BN menang 157 kerusi PAS Kalah teruk

PKR n pas n Dappig dapat sikit saja

Kedah kelantan Selangor dapat ke BN

Pok nik kato Celako Stapo Ali


kah kah kah............

Anonymous said...

Amiiin..BN akan menang 2/3.

azlan aini said...

AMIN YA ALLAH.. Dengan kekuasaanmu yang MAHA LUAS ENGKAU RAHMATILAH KAMI DAN BUKAKAN HATI KAMI DALAM MEMBUAT PILIHAN YG TEPAT UNTUK KEMASLAHATAN KAMI.. Kekalkan ya ALLAH ISLAM. Sebagai AGAMA KAMI..

Anonymous said...

sokong 200%..selagi ada 4 ekor haiwan tu tak payah harap le undi aka..perosak agama..raja pecah belah..kaki maksiat...keturunan komunis..

bekas pengundi Pas pru12

Anonymous said...

At 8pm yesterday I was still undecided who to vote for in Parlimen Gombak and DUN Ulu Klang.

Tapi pasal penyokong penyokong Pakatan masih buat bising yg teramat sangat kat tepi MRR2 ulu klang dan mengganggu ketenteraman awam orang dan anak-anak nak tidur diwaktu 2am 5 Mei ni, I have firmly decided to reject this bunch of unruly and seemingly uncivilised and pikir diri sendiri aje monkeys and their political parties and vote for the BN candidates.

I'm neither dependent on BN nor Pakatan. I really dont care who wins the election; but now I truly and verily ask Allah s.w.t to grant victory to BN because these Pakatan supporters are really 4SSH0L3S, immature and inconsiderate.

It would be better for them to go up to the Sofea Jane waterfall now and SCR3W each other in the 4NUS. Thanks.

Anonymous said...

HIDUP BN

Anonymous said...

Salam,
Kepada sahabat2 sekelian, esok hari kita akan menunaikan tanggungjawab kita kpd Negara, selama lima tahun kita telah menghukum BN buat pertama kalinya tidak mendpt mandat 2/3 drpd rakyat. Nmpknya mereka belajar dan mengaku kesilapan mereka dan membuat transformasi. Paklah sbg seorg negarawan telah menyerahkan pucuk pimpinan kpd najib.(tanpa perlu bertanding) Disini umno dan BN menerima teguran rakyat dan menerima kekalahan dgn hati terbuka walaupun telah memerintah sejak merdeka lg. berbeza dgn puak sebelah sana yg menjadi sombong dan bongkak akibat kemenangan besar pd pru 12 yg lalu sbg cth di Perak walaupun br memerintah 11 bln tetapi amat payah nak lepaskan kuasa cuba bayangkan kalau 50 thn memerintah macamana la agaknya. Tidak cukup dgn itu demonstrasi jalanan yg mengganggu kehidupan seharian masyarakat. Masih terus berpolitiking hendak mengambilalih putrajaya sehingga pimpinan Negara berasa tertanggu dan masa yg sepatutnya digunakan utk memajukan Negara terpaksa dihabiskan dgn menjwb fitnah & tuduhan liar.
Kita mengundi umno bkn krn namanya umno atau menyokong umno, tetapi kita mengundi umno dan BN krn nak menegur parti lawan yg bongkak dan sombong, kita nak menegur parti PAS bahawa rakyat tak bersetuju dgn kerjasama kafir harbi, kita nak menegur parti pkr utk mengambil tindakan terhadap ahli yg bersalah tanpa memilih bulu walaupun dia kwn kita, krn itulah juga yg rakyat marah pd umno dan sudah semestinya kita tak akan menyokong DAP kafir harbi yg menentang pemerintahan islam.
Pakatan Rakyat bukanlah pembangkang yg kita idamkan lebih2 lg utk memerintah di bumi Msia tercinta ini. Marilah kita bersama2 berdoa agar Malaysia ini tidak jatuh ketangan org2 yg ingin merosakkannya, kerana bumi Msia ini ibarat sang gadis yg menjadi idaman setiap org utk mendptkannya. Sesungguhnya Islam itu akan bangkit kali ke2 di bumi Msia tercinta ini dan sebelum itu berlaku byk tangan2 yg cuba menggagalkannya, tetapi janji Allah pasti berlaku. BN telah menjaga amanah Allah ini dgn baik sejak merdeka lg dan biarlah ia terus menjaganya sebelum ianya diserahkan kpd pemimpin Daulah Islamiyyah kali ke2 yg kita tunggu2 yg sudah pasti ianya bknlah dr pakatan rakyat..

Anonymous said...

Semoga nama2 ini tidak lagi di pilih menjadi wakil rakyat:-
1. Nik Aziz PAS
2. Anuar Ibrahim PKR
3. Lim Kit Siang DAP
4. Lim Guan Eng DAP
5. Nurur Izah PKR
6. Mohamad Sabu PAS
7. Tian Chua PKR
8. Nazri Aziz BN UMNO
9. Zahid Hamidi BN UMNO
10.Shahidan Kassim BN UMNO
11.Mahfuz Omar PAS
12.Noh Omar BN UMNO
13.Awang Adek BN UMNO
14.Azmin Ali PKR
15.Karpal Singh DAP
17.Hishamudin Hussin BN UMNO
18.Khalid Samad PAS
19.Abdul Aziz BN UMNO Baling
20.Dr Helmi BN UMNO

Anonymous said...

Bismillahitawakkalalallah Laillahaillallah.....minta semua doakan P162 kejayaan berpihak kepada Ghani...kunfayakun...aminnnn

Anonymous said...

malam ini cai-cai semua sila buka mata luas2, korek lubang telinga luas2, buka mulut luas2, korek lubang hidung luas2 dan duduk depan TV3 suku, saksikan lah gugur nya pejuang2 Melayu Bengap di tangan pejuang2 Rakyat PR....

Anonymous said...

Bn perlu kalah 2 pertiga. Be end of the government. Malaysia bukan milik bn

Anonymous said...

Hari ini aku akan pangkah b.n..pertama kali mengundi..dh tlepas 2 pru seblum ni tp ini kali demi kelangsungan b.n aku akan tatap b.n...semoga kmenangan 2/3 dapat dicapai..amin!

Anonymous said...

insyaallah seluruh adikberadik,mak mertua,ipar duai,saudaramara dan jiran tetangga kami dah pakat pangkah BN..yg sungguh mengejutkan kami jiran depan rumah kami yg kuat Pas pun dah gantung bendera BN..kami yakin BN menang besar mlm ini..

Anonymous said...

Risikan akhir DAP akan tumbang di Pulau Pinang. Walau DAP menang banyak dikawasan pulau tapi kalah di kawasan tanah besar. Lim Kit Siang dan anak menantu akan kalah kerana disabotaj ahli DAP sendiri untuk menamatkan dinasti Lim. ini juga termasuk Karpal Singh yang begitu anti orang India.

Anonymous said...

Pada cyber trooper pembangkang mungkin kamu akan dikencing oleh pembangkang. Ada cyber trooper yang aku tahu telah berpaling tadah kerana tak dapat duit atau bayaran. Tuan2 mereka telah songlap duit yang dibayar orang atasan.

Anonymous said...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan malaysiakini

Freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Salam dan Selamat Mengundi
Saya atas pagar mencari kebenaran sebelum mengundi. Alhamdulillah, saya belajar diluar Negara dan balik mencurah khidmat membantu balik orang Melayu Islam dan dengan berkat rezeki yang InsyaAllah membolehkan saya bayar cukai dan bayar zakat yang berlebihan.
Saya bersyukur kepada Kerajaan tapi Allah menentukan segalanya yang hati saya tidak dapat menerima Najib, UMNO dan BN kerana:-
1. Najib dan UMNO memperlekehkan, menghina dan memfitnahkan ulama Islam dan orang yang berjuang untuk Islam. Malah Najib menghalalkan dan mengalakkan kerja-kerja ni dilakukan oleh pencacai, Ulama upahan, blogger upahan dan katak2 yang melompat dengan upah
2. Najib menipu umat Islam yang dia dan UMNO mempertahankan Kalimah Allah dan kambing hitamkan PAS dalam isu ini sedangkan sebagai sebagai pemerintah Agama dan KDN, Najib bertindak tidak mempertahankan Kalimah Allah. Najib meluluskan Bible Melayu Indonesia yang ada kalimah Allah untuk sebaran, Najib meluluskan guna Kalimah Allah oleh bukan islam dinegeri2 tiada raja dan KDN bawah UMNO kalah kes mahkamah guna Kalimah Allah oleh gereja. Hari2, Najib tunjuk sifat munafiknya mencerca PAS dalam hal ini.
3. Najib suruh rakyat berjimat2 sedangkan Rosmah begitu bobrok berbelanja peribadi dengan cincin, handbag dan pakaian mahal dan menyalahgunakan duit rakyat untuk projek PINTAR dan syok sendiri First Lady of Malaysia
4. Najib menipu PRU dengan bantuan SPR, PDRM, AG dan media kawalan kerajaan dengan pemberian I/C berleluasa kepada warga asing untuk menjanjikan undi BN
5. Najib menipu dalam kes pembunohan Altantuya dengan pecah amanah, salah guna kuasa, bayar duit tutup mulut, rasuah, menghalang keadilan. Contoh terbaik kes ini, Najib telah menghadiahkan katak Zulkifli Nordin dengan ganjaran melompat, dapat Dato Pahang dan jadi calun PRU kerana mengubah pendirian dan membela Najib.
6. Najib mengarahkan konspirasi lucah keatas DSAi dan pemimpin PR lain contohnya SODOMI II
7. Najib menjelmakan Islam Wasatiyyah sebagai topeng kesederhanaan untuk menutup ekor yang penuh najis sebagaimana Pak Lah menggunakan Islam Hadhari untuk mengaburi mata rakyat Malaysia.
8. Najib tuduh DSAI agen Israel malangnya Najib membayr khidmat badan Yahudi APCO untuk menasihat, menjelma imej baru, membeli pengaruh Barat terutama Amerika dan menjatuhkan imej DSAI diluar Negara. Malah, Malaysia dibawah Najib begitu aktif sekali berdagang dengan Israel.
Ayuh, saya menyeru pengundi atas pagar lain menggunakan hidayah yang sama untuk menolak Najib , UMNO dan BN!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

TATAP BN !!! selagi perjuangan untuk agama bangsa dan negara diutamakan..

Anonymous said...

Anon 9.32 AM anda baru sahaja berjaya menyebarkan fitnah dan tuduhan yg tidak berbukti. Tak guna senaraikan panjang2 tapi jika satu bukti kukuh pun tak ada.
Kalau betul ada bukti, senaraikan satu saja dan sertakan bukti yg sahih.

Anonymous said...

rasa kesian kpd anon, taka tau fakta, siapa yang menggalakan katak lompat, 30 orang sudah sedia, nak tawan putrajaya, tiba-tiba orang dia yang lompat, marah kat umno, siapa yg jual kalimah, ularmak siapa, apco pun tak kenal, siapa yang gunakan islam utk politik, tubuh abim ... masuk umno, 16 tahun jadi menteri, masuk tong taik nak cuci badan dah kena buang baru nak sebuk itu dan ini. Mengampu tun M bukan main kuat, tak dapat PM marah sampai ke mati, cukuplah sandiwara mu. Cuba tengok perjuangan ulamak dinegara lain, adaka macam hadi dan ajis,

Anonymous said...

BN DI HATIKU..
PR DI TAHIKU..

KAW said...

sayang seribu kali sayang....walau pakatan menang macammana pun...standard PAS hanya pecacai di mata DAP dan PKR....

Kan elok klu PAS bergabung dengan UMNO dan BN....sekurang-kurangnya umat melayu Islam tak perlu lagi bercakaran sesama sendiri sedangkan Cina hanya senyum ja tengok

Anonymous said...

anon 0932. Insaf laf kamu, jangan asik fitnah orang BN. sis-sia kamu gi blajar tinggi tapi hati kamu buta dan begitu mudah terpengaruh dengan fitnah ciptaan pengkhianat-pengkhiatan negara khasnya. kamu tak payahlah senarai panang, sila sertakan bukti. kamu belum cukup mengenali AI dan konco-konconya nya yang menggugat keselamatan negara. ini bukan soal main-main. harapan sy kamu insaflah dan jangan mudah terpengaruh dengan ajenda jahat dan hasutan syaitan. Moha Allah S.W.T. merestui perjuangan UMNO bagi memertabatkan ISlam di bumi Malaysia agar Islam tidak dipermainkan oleh mereka-mereka yang bertopengkan Islam. Amin

Marsan Marsolo said...

Dari dulu saya sokong BN ...Ingat kali ni nak la sokong PAS yang dikatakan Parti yang memperjuangkan Islam. Tapi saya rasa PAS telah membuat beberapa kesilapan yang menyebabkan saya dan ramai lagi pengundi kekal undi BN. Diantara kesilapan PAS pada saya adalah.

1. Mengamalkan politik kebencian dan dendam yang tak sudah
2. Mengamalkan politik ugutan dengan agama sebagai modal secara keterlaluan, contohnya suka mengkafirkan orang, mengelarkan orang yang tak sokong dengan gelaran yang bukan-bukan.
3. Mengadakan hubungan terlarang dengan PKR dan DAP (Tak mungkin bagi saya menyokong parti-parti ini).
4. Tidak mengekalkan prinsip perjuangan yang asal. Terlalu takut dengan PKR dan DAP, Segala keputusan DAP menjadi wahyu kepada PAS.
5. Mangamalkan Assobiyah yang teruk. Banyak kes-kes zina dan khalwat yang jelas di kalangan pemimpin PAS disembunyikan tanpa rasa takut kepada Allah malah ada yang dilantik menjadi Timbalan Presiden.
6. Terlalu ramai pengikut Syiah dalam PAS. Jelas nampak semasa demontrasi bersih dan juga demontrasi di kedutaan Amerika dulu. Malah dikatakan Mat Sabu adalah pengikut tegar Syiah.
7. Menolak dan menafi SEMUA usaha kerajaan (Tak mungkin tak ada satu pun usaha kerajaan yang baik)
8. Menolak kerjasama dengan UMNO (Melayu Islam) tetapi menerima parti-parti yang jelas menolak Islam (PKR, DAP)

Saya harap PAS dapat berubah kepada prinsip asal perjuangan untuk menarik lebih ramai orang melayu menyokong mereka. Tapi terlebih baik jika dia turut membantu UMNO dalam memajukan Islam dibumi Malaysia ini

Pemerhati said...

LAIN KALI lah.. ini kali TETAP BN!

Anonymous said...

Anon 9.32am

Kasihan saya kepada anon ni. Belajar luar negeri tapi masih tak tahu menilai sesuatu berita itu suatu fakta atau auta. Fakta didatangkan dengan bukti/saksi yang jelas. 8 perkara dinyatakan, semuanya adalah cerita fantasi tanpa bukti yang direka-reka oleh PR. Kalau betul, bawakan bukti ... Takutlah kepada Allah

Anonymous said...

Anon 9.32 am, jgn jadi si kitol

Anonymous said...

Anon 9.32 ko ni mmg angkatan kacang merah, habis suma blog ko jaja kebodohan kau

Anonymous said...

anon 9.32, Najib bukan suruh kita berjimat cermat, silap tu, dia suruh kita spend duit kita wisely.