Thursday, May 30, 2013

Dr Khir Toyo:Bebas Atau Kekal Bersalah ???

Tiga orang hakim Mahkamah Rayuan akan masuk ke bilik perbicaraan bila-bila masa dari sekarang untuk memutuskan kes rayuan terhadap Dr Khir Toyo.

Saat-saat yang sungguh mendebarkan sekarang ini.

Bebas atau kekal bersalah ?

Ya Allah Ya Tuhanku, bebaskanlah kenalan hamba ini... Amin....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 comments:

Anonymous said...

hakim2 tu bukan pak saudara nuar kan? kalau pak saudara ada dalam tu..bad news la jawabnye. hehehe

Anonymous said...

dont worry. gerenti lepas

Zack Ahmad Keychain said...

Kalau tak buat, lepaslah. Kalau buat sangkutlah. Makanya jadi pemimpin kena ikhlas,jujur dan amanah. Kes Khir ni tak melibatkan DNA. So, bukti tak leh spin sangat. Klau melibatkan DNA, boleh spin pasal kita belum ada undang-undang yg mewajibkan rakyat malaysia direkodkan DNA nya. Macam kawan kita yg kaki sontot depan belakang tu.Kerana DNA..dia tak sangkut.

Anonymous said...

Tidakkah masa Pak Lah dulu, kerajaan nak tubuhkan bank DNA? Atas sebab kerajaan nk mudah-selesaikan kes2 jenayah, seperti pembuangan bayi. Tapi Nuaq bantah, nuaq takut bab2 DNA ni. Dia lebih rela budak2 buang bayi asalkan batang tengkuk dia selamat.

hanizam said...

tuhan tu maha adil..kalau bersalah, dah terhukum di dunia...sambil tu boleh mintak ampun dari ALLAH untuk bertaubat...ALLAH bagi peringatan semasa hidup...kena bersyukur...

tak semua insan ALLAh taala dapat peluang macam ni...

sekiranya tak bersalah, semoga Dr. boleh bersihkan namanya dan bawa keluarga buat umrah sebaai tanda bersyukur kepada yang ESA..

Anonymous said...

Dia sudah cukup dihukum.

Tak patut najib, hishamuddin, gani patail, dll aniayakan dia. Sementang dia budak jawa dan anak petani sawah.

Salah najib dan hishamuddin lagi banyak, sikit tak kena apa-apa.

Semua untuk beri kuasa pada kumpulan berkuasa.

Khir Toyo pun perlu muhasabh dan harap ada peuang kali kedua.

Badigol2 yg menyusahkan kau dulu kini dan akan selamanya patut diterajang.

Ada sampai sabotaj calun BN sampai kalah. Ada bertanding ebbas lawan BN.

Berenti kerja2 bodoh gini

Produk Muslim said...

Tuan,

Saya adalah seorang programmer dan ada membuat database website iaitu produkmuslim.info untuk senarai produk muslim.

Kepada yang berminat membantu dengan memasukkan produk muslim yang anda tahu atau produk anda sendiri amat dialu-alukan.

Harap dapat sebarkan website ini kepada kenalan masing2.

Sekian
Terima Kasih

Anonymous said...

Saudara produk muslim..tahniah dan terima kasih byk2 atas usaha anda mewujudkan website tersebut. Smg Allah mengurniakan kebaikan kepada anda atas usaha anda ini...really appreciate it