Sunday, May 5, 2013

Jom Kenali Pengundi Hantu Yang Mereka Tangkap

Ini kononnya pengundi hantu yang mereka tangkap hari ini...

Orang yang dah sah warganegara dan layak mengundi mereka kata pengundi hantu....


Anak china campur india, guna nama china....mereka kata pengundi hantu....

Sekarang biar semua cina-cina yang tukang komen dan beri penjelasan tentang lelaki itu tahu betapa despradonya puak-puak mereka nak cemarkan perjalanan pilihan raya....

24 comments:

Anonymous said...

Pr sebenarnya x mau lepas kuasa.. Dah mabuk kepayang.. Sbb itu tu hari Najib pun terpaksa bubar lewat utk pastikan mrk terpaksa bubar jg...buat cerita2 dakwat dan hantu ni semua smokescreen / ilusi utk menutup kelemahan mrk dan keengganan mrk menerima sistem demokrasi yg sebenarnya.

Anonymous said...

Kurang hajar tidakan puak nie... Kalau itu y diorg nak, mcm tu dirg akan dapat...

Anonymous said...

KAH KAH KAH..

YANG NI KE YANG DIKATAKAN BANGLA OLEH MACAI PR BODOH TU? SEJAK PAGI TADI KEMAIN LAGI HEBOH..PASTU RAMAI YANG PERCAYA PULAK TU..RUPA2NYA KANTOI..MEMANG TERBUKTI MACAI2 PR BANGANG NAK MAMPOS!!! KAH KAH KAH...

SYOK GILER TENGOK MONYET2 DAN BABI2 PR TUNJUK BANGANG CAMTU...KAH KAH KAH

Anonymous said...

alhamdulillah saya baru sj mengundi BN - kami 3 org,di tempat mengundi td saya ada dgr cerita yg mengatakan terdapat undi bangla(undi hantu) di sungai acheh,saya x tau kesahihannya cuma saya rasa pihak sana dh mainkan sentimen utk naikkn kemarahan rakyat,tp w/pun sy dengar cerita ni sebelum saya mengundi tp saya tetap pangkah BN,dari rumah otak saya dh set nk pangkah bn,jd ceritalah apa pun bn tetap di hati,semoga bn menang besar malam ni aminnnnnn....

Anonymous said...

TUNGGU MALAM NANTI. JIKA BN MENANG BESAR...KITA SAMA-SAMA BUAT SOLAT HAJAT KESYUKURAN PADA ALLAH. TANDA NYA ALLAH MASIH TERIMA DOA ORANG UMNO......KITA ORANG UMNO MESTI TAHU BERSYUKUR NIKMAT HARI INI. ( nasihat dari Pak Tua untuk anak-anak Umno)

Anonymous said...

Diorg xtau, mmg de benda mcm ni...ble br tau, ckp bkn2..katak bawah tempurung btol org yg fitnah ni..

Anonymous said...

saya setuju dengan Anon 4.53pm,kita mesti mengucap syukur banyak2 pada Allah....bukan macam puak yg satu lagi,terlompat2dan menjerit2 macam babi kena sawan

malayoo mudah lupa said...

Bhai ada bayar sukai apesal bhai tara boleh undi...

Anonymous said...

Next election SPR kena guna thumb print biometric, orang-orang SPR ni kena bijak sikit jangan kena buli dengan pakatan, walaubagaimana pun aku cukup puas hati hari ini vote for BN.

Anonymous said...

pergghh macai2 umngok berkumpul,,demi umno korang sanggup gadai negara sendiri eh??? suka la nnti kalau bangla bnyk kat malaysia nie??

Anonymous said...

Bro RBF

Macam mana geng pro BN dh tahu mendahului & dll sedangkan undi baru dikira.

Psywar?

[Ingin Tahu]

Anonymous said...

Baik la bangla dr cina

Anonymous said...

Bro RBF

Cepat tul geng pro BN lain bg result.
Camne leh tau?
Nnt org kata dh drancng pulak.

[Ingin Tahu]

Anonymous said...

Cerita pengundi hantu ni sengaja dibawa oleh kumpulan penyokong pembangkang sebenarnya. Saya pernah kerja di SPR. Tak ada cara pun orang nak menyamar jadi pengundi sebenarnya. Proses pendaftaran dan pengesahan nama2 pemilih sangat ketat. Dan dalam banyak2 petugas SPR sebenarnya ada yang condong kepada pihak pembangkang pun. So..jangan masyarakat burok sangka terhadap SPR. Kalau SPR tak adil dan berpihak kepada BN tak mungkin Kelantan boleh diperintah oleh PAS selama 22 tahun. Dan tak mungkin Selangor, Kedah dan Pulau Pinang jatuh ketangan pembangkang pada PRU 12 dahulu. So wahai rakyat Malaysia sekalian janganlah percaya terhadap provokasi jahat pembangkang.

Anonymous said...

Bro RBF

Apesal sume geng pro BN lapor menang saje?
Xde kalah.

[Ingin Tahu]

Anonymous said...

Tunggu mlm ni yer...
Tau la sape yg menang..
Betul ke ada bangla yg kena tangkap?
Banyak polis2 kt situ..nape x report jer.,
Ada media..nape x panggil jer?
Jgn wat provokasi jer lbh..

APS said...

tiap parti ada agen..agen dah kira awal2...tgk cina err pangkah dap latu

tgk bonzer mcm nak gaduh tu pkr la tu..tgk mkcik kg ..taman bn latu

cam aku lg laaa...aku tunjuk kertas kat petugas hahaa ...dia senyum...manis plak tu..

terkenang

Anonymous said...

Salam. Kalau pengundi hantu tu bangsa cina kita tahu ke? Kalau pengundi cina tak pandai Bahasa Malaysia, dia pengundi hantu ke?

Anonymous said...

Bodoh sangat ke BN upah bangla jd pengundi, ada yg naik penuh satu bas mcm kt kedah tu, x pyh tunjuk ic pun kita tau diorg bkn warganegara. Yg kt dungun siap ada ink di dua jari...x kanlah petugas spr x nmpk benda ni. Ini jelas strategi pr x nk mengaku dh kalah

Anonymous said...

4 pru lagi mereka akan cekup anak hana yeah sebab muka macam india tapi bangsa cina.......

Anonymous said...

kalau ada gambar2 dapsters baut kacau dekat tempat mengundi buat lapuran polis and bantahan kepada spr supaya tindakan undang2 boleh diambil.

Anonymous said...

Dulu saya pangkah BN, tapi sekarang tukar PAS sebab tak tahan dengan Barang Naik, Rasuah macam-macam...

Anonymous said...

nasib baik muka saya ni macam Melayu, kalau tak, dah pasti dikata pengundi hantu juga sebab alamat spr silap alamat. saya guna alamat rumah ketika daftar pemilih, tapi atas kesilapan spr, alamat rumah org lain yg tertera dlm daftar pemilih. nasib baik jugak sebab tuan punya alamat tu org umno jugak, kalau tak, tak pasal2, masuk paper pembangkang. isu pengundi hantu tu bg sy sekadar racun pemimpin pr untuk mengelirukan pengundi. n kalau ada sesiapa yg ada bukti pengundi hantu ni, meh bg dekat sy. sy akan ajak seluruh keluarga sy pangkah pr pru akan datang n akan ajak kawan2 dlm umno pangkah pr juga. tp, kalau ternyata soal pengundi hantu ni adalah penipuan, org pr kena pangkah bn... ada berani?

Anonymous said...

Barang naik di control oleh peniaga cina hati2..