Friday, May 3, 2013

Kerja Jahat PKR Terbongkar


Lagi pendedahan segala komunikasi untuk kerja-kerja jahat mereka boleh dilihat di sini

22 comments:

Anonymous said...

Memang BABI lah mereka ni semua...kalau tak jadi rakyat Malysia lagi bagus.

Anonymous said...

"...and do not screw up." I think by now you know that u have been screwed. Btw, dia ni dok ostolia ke?

Anonymous said...

Lepas baca semua detail dkt link yg rbf provide tu, menyirap nya darahhhhhh sayaaaaa.... Patut dilucut jer kewarganegaraan dia tuhhhhh

Anonymous said...

RAFIZI RAMLI TAK NAK BERTANDING KEMAMAN.....SEBAB LEBIH BERMINAT DIKENALI SEBAGAI CALON PKR PANDAN........DIA LEBIH NAIK SHEIKH KALAU ORANG TERSEBUT CALON PKR PONDAN...........sedap bunyinya .....atau ahli parlimen pondan......

Anonymous said...

PASAL DAKWAT KEKAL NURUL IZZAH DAN ANWAR TAK MAHU DAKWAT DICALIT PADA JARI SEBALIKNYA PADA KELENTIT ATAU KOTE.......BOLEH MELANCAP SAMBIL HILANGKAN DAKWAT.....LAGI SUSAH NAK HILANG LAGI LAMA DAPAT MELANCAP......tak gitu??????





Anonymous said...

Berat......berat

Anonymous said...

Dah tak ada pemimpin pkr yg layak ker nak jadi koordinator samai kena import mamat dari kaf tu?

Anonymous said...

Jahanam betul PakatanirRojim nih..kpd pencacai2 pr bodoh d luar sana. Tak nmpk2 lg ke

Anonymous said...

Jika ini benar aku harap tan sri musa hasan dapat nasihatkan pakatan rakyat agar tidak bikin onar dalam negara ini

malaysia tanah air kita yang tercinta

Anonymous said...

Pencacai PR tak akan nampak sehinggalah terbongkang atas batang hidung dia orang..golongan bangang pencacai PR adalah mangsa permainan persepsi..mangsa dalam erti kata sebenar dan jgn terkejut kalau mereka dikorbankan oleh pemimpin mereka sendiri...

Ini dinamakan bodoh membawa mati...kasihan mereka kan??

Dah buta hati ..hidup bawah tempurung..maklumat yg begitu banyak tetapi mereka memilih utk membaca kencingan di Mkini dan HArakahdaily aje...betapa bengapnya mereka..kebenaran hampir pasti tak akan sampai kepada mereka ini..kerana disorok oleh portal hancingan mereka..kasihan mereka kan?

rosmah mansur said...

Risau juga mengundi nanti, pembangkang dah kalah banyak kali tp taklah mengamok. Klu tiba2 pertama kali BN hilang kuasa atau kalah boleh jadi huru hara gamaknya. Harap BN boleh terima hakikat kalah ye.

Anonymous said...

Insyallah BN akan menang lebih baik

tobeng said...

Dulu tak mengamuk pasal tak kuat dan memang tak ada harapan atau berharap untuk menang pun.

Tapi sejak bang anu keluar jel dan berjaya menyusun pakatan dengan lebih teratur disamping cita2 dunia akhiratnya iaitu untuk jadi pm,pakatan telah meletak harapan yg sangat2 besar untuk merampas putrajaya.

PRU13 ini seolah2 pru terakhir bagi anuwar untuk merampas kuasa.Segala tenaga dan tipudaya sudah dilakukan semaksimum mungkin untuk mencapai cita2 yg satu itu.

Pencacai2 pakatan pun begitu bersemangat seolah2 kemenangan sudah pasti di tangan mereka.Siapa yg tidak menyokong mereka dianggap sebagai musuh.

Dgn semangat dan harapan yg berkobar2 ini bolehke pencacai2 terima kekalahan?Sedangkan saban masa mereka menuduh kerajaan menipu dalam pilihanraya?

Anonymous said...

Salam
Pada pandangan aku calon PM ni mcm ni lah..
Anwar Popular tapi tidak hebat bekerja.
Najib popular, hebat bekerja

he is the best PM ever...so far.

Moga Allah member taufik & hidayah serta petujuk kpd kita 5 May ini. Insyallah...

SELAMAT MENGUNDI!

Anonymous said...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan malaysiakini

Freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Rosmah mansor bahlol.

Anonymous said...

WALAWEH...ADA EMAIL DARI RAHIM GHOUSE TU KATA MEJAR TU BERSUBAHAT. MEJAR MANA TAK TAHU LA. TAPI HATI2. MUNGKIN INI SEMUA LAKONAN PR JAHANAM SEMATA2..

pru13 said...

sms yg smlm dpt:-


tawaran PR/PAS sekiranya menang putrajaya
1- Turunkan harga minyak.
2- Bantuan kebajikan masyarakat dipertingkatkan.
3- Bina rumah mampu milik.
dari : Cikgu Solah.

Anonymous said...

Ramalan keputusan PRU13 ada di myundi.blogspot.com

yahoo said...

kan najib dah ckp serah kuasa dgn tertib..dah sign pun declaration demokrasi oversea yg high profile tu

apa jwb pkr?.depa xmau sign..
bila tanya nuar..serah slngor dgn aman?...dia diam dan jawab lain..get ready la unit amal kena ber'jihat' lawan polis..dgn redbean army..nye..
anwar kata ni last nk jd pm..mesti kalut la..

yahoo said...

kan najib dah ckp serah kuasa dgn tertib..dah sign pun declaration demokrasi oversea yg high profile tu

apa jwb pkr?.depa xmau sign..
bila tanya nuar..serah slngor dgn aman?...dia diam dan jawab lain..get ready la unit amal kena ber'jihat' lawan polis..dgn redbean army..nye..
anwar kata ni last nk jd pm..mesti kalut la..

Anak Lenggong said...

INGATAN KEPADA RAKYAT MALAYSIA YANG BAKAL MENGUNDI...
Sebelum mengundi pasikan fikir lah semasak masak nya sebelum mencoretkan kertas undi.
1. Pertama jangan undi lambang bulan. Jangan. Kerana apa? Kerana itu adalah lambang parti PAS. Iaitu parti angkutan sampah serta angguk sahaja...sebabnya:-
a. Calun PAS tidak hisap rokok, kata Nik Aziz. Tetapi banyak benda mereka hisap.
b. Disebabkan nak sangat kuasa PAS letak Cina, India dan Iban sebagai calun, agama itu tidak penting, malahan orang orang DAP pun akan pakai lambang bulan. Pemimpin DAP dah melarang non muslim mengundi PAS tapi para pemimpin PAS masih tak reti bahasa dengan mengatakan DAP bersetuju dengan negara islam.
c. Agama islam dah mereka buang, bukan itu sahaja nama allah mereka sanggop konsi dengan sikapir, malah mengiftiraf LBT dan murtad sehingakan nike ajis menjatuhkan hukum sembahyang orang UMNO tidak mendapat pahala..seolah-olah dia yyang layak menjatuhkan hukum.
d. PAS sangat bodoh dalam soal pengurusan ekonomi..Ilmu ekonomi mereka hanyalah tebang pokok dan gondol bukit, gadai tanah...punya la benak PAS sehinggakan terbinanya pasaraya di kota baru dikata mercu kelantan maju. sungguhnya menjadi sebagai imam surau dan masjid itu tidak mesti pandai mengurus ekonomi, apa lagi mengurus sebuah negeri.
e. Sudah 27 tahun PAS memerintah Kelantan. Masalah asas seperti air yang bersih untuk rakyat pun tidak mampu diuruskan. Apatah lagi isu-isu yang besar yang memerlukan pemerintah yang berwibawa untuk meneraju negara ke arah kesejahteraan dan kemakmuran.
f. PAS Kelantan telah gagal dalam urusan agama berdasarkan statistik penagih dadah paling banyak, pesakit AIDS paling ramai, masalah sosial seperti pelacuran berleluasa.
g. Dasar pembangunan nike ajis cuma kerap beroperasi memacakkan batu asas untuk projek yang tidak pernah mahu dilaksanakan. Rakyat Kelantan dibohongi KONONnya hebat pentadbiran Nik Aziz melalui jumlah batu asas bukan nya berlandaskan projek yang dilaksanakan dan siap.
Sebuah jambatan yang KONON nya mahu dibina 17 tahun dulu telah diletakkan batu asas untuk menipu rakyat Kelantan yang sampai sudah tak pun dibina. Kini Highway baru pula diletakkan batu asas sekadar nak “belawok”. Semua duit kutipan derma untuk highway itu lenyap bersama penipuan PAS Kelantan. baru-baru ini nike ajis berangan dengan projek Super Mega, projek keretapi laju yang menghubungkan Kelantan dan Pahang serta Stadium Baru Kelantan pun dipacak batu asas di Pasir Puteh…tetapi janji BN untuk membina jambatan di Manik Urai,walaupun tewas dalam PRK tetapi jambatan tu dah boleh digunakan.

h. Jikalau nike ajis mempunyai ilmu ekonomi maka sudah lama Lembah Sireh di siapkan, tetapi sampai sekarang hanya 1/5 siap. Jadi apa guna kita pangkah orang yang tidak tahu apa benda selain pecah tanah?. Tak guna langsung.
Nike ajis memimpin selama 23 tahun kerana kita semua di tipu hidup hidup. Bayangkan bagaimana keadaan kita sekiranya pengundian di jalankan dengan pengundian bersih, tanpa di tipu oleh para pengikut Nik Aziz?
Ingat lah jangan di tipu lagi. Di ibaratkan Pas berada dalam sebuah rumah jamban pecah dan penuh sampah sarap dan tahap limpahan tahi yang amat kritikal. Bau busuk nya ke seluruh penjuru tempat. Hancur kan Pas dan bakar rumah mereka agar kita hidup tanpa bau busuk dari kerenah yang di balakan Allah keatas parti mereka. Balasan tuhan itu amat nyata.