Thursday, May 2, 2013

Lihat Gambar Orang PKR Yang Kecewa


Ketika melalui satu kampung di Hulu Selangor beberapa hari lepas, saya pun pelik juga bila ada pokok-pokok di kira kanan jalan ada tertulis undilah pokok....undilah pokok....undilah pokok....

Mula-mula ingat ada orang buat lawak atau ragam berkempen masa PRU ini.

Bila sampai ke pekan baru tahu kisah sebenar...

Rupa-rupanya ada orang PKR yang tak puas hati kerana PKR meletakkan calon dari Melaka bertanding di Hulu Selangor, membuatkan orang PKR itu bertanding bebas dan menggunakan simbol pokok.


9 comments:

Anonymous said...

1undi , 1pokok , 1bangang = PKR

Anonymous said...

Selayaknya demikian...umno tak suruh pun diaorang sendiri sembah pokok getah....yang kat bunting tu macam pokok bonsai je.....alamatlah hancai boncai pokok tumbang lari lintang pukang

pkr-melaka said...

BERITA GEMPAR

Pegawai Penerangan PAS Kelantan merangkap penceramah PAS Ustaz Hamid Derani yang cukup lantang menyerang ulamak-ulamak pondok di demi melindungi pembohongan ajaran sesat Parti Bulan kini telah kembali ke pangkal jalan.

Alhamdulillah, inilah tanda-tanda kejatuhan sekutu Syaitan di bumi Kelantan.

ALLAHU AKBAR ALLAHU AKBAR ALLAHU AKBAR

Anonymous said...

Sebab ada PKR lah Melayu dah jadi gila macam tu ha ha ha.

Mangkuk tu datang jauh nak jadi wakil bebas, sakit hati punya pasal.

Macam kata pepatah: Kalau tak hasad dengki tu bukan Melayu.

Bravo pemuda pemuda gila dari PKR. Jangan lupa makan ubat

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Komen ustaz zamri yang biasa mgendalikan urusan haji terhadap sumpah laknat saiful...

Saiful Bukhari anak Azlan Lazim bersumpah laknat di Multazam Ustaz! Habislah kita ..... Kata seorang sahabat.

Bro relaks laaa.. Itu super-imposed la bro. Kenapa? Tubuh si Saiful langsung tak bergoyang ketika sumpah-sumpahnya itu dibaca. Mustahil dalam suasana sekarang kita boleh berdiri tegak seperti si Saiful ni di sisi Kaabah apalagi di sisi Multazam.

Seterusnya dia juga tersalah langkah imposed gambar di depan Hijr Ismail kerana tiba-tiba timbul gambar Maqam Ibrahim di sebelah belakang dari kiri bahu si Saiful. Kalau betul dia berdiri di hadapan Multazam sepatutnya Maqam Ibrahim berada di sebelah kanan bahu Si Saiful dan kamera pula di sebelah kiri bahu dia. perhatikan betul-betul Maqam Ibrahim pula bergerak. Mengesahkan lagi gambar super imposed. Wallahualam.

Anonymous said...

orang yang buta hati saja yg cakap 'super-imposed' perhatikan orang yg lalu di situ, mereka tidak merempuh saiful, ada yg memandang ke arah saiful. persoalan yg harus ditimbul, BILA PULA SIDIA NAK BERSUMPAH....

Anonymous said...

spin jgn xspin pencacai pr woi....ko ingat sume org bole suke2 ke main2 sumpah mcm tu...akal ade fikir la elok2..

BACA NI said...

WAHAI JIN JIN ANWAR KAT SINI

KALU PENAKUT TAHAP GABAN
'MINTA SATU JEE

BERSUMPAH TAK DPT JD PM... JADILAHHHH

BAHWASANYE SY ANWAR BIN DAP.. MERANGKAP BUKAN AHLI PKR SEUMUR HIDUP..BERSUMPAH DGN NAMA ALLAH..(w.. w..w..) tu sy tidak meliwat saiful cara paksa atau sukarela..jika tidak Allah Tak Makbulkan hajat hamba nak jadi PIIEMM..AMIN
'
CUKUP2 La macai tak payah laknat diri sampai kiamat la..

itu da ok la buleh la kita undi pkr