Thursday, May 2, 2013

Stopa Ali Akan Tunjuk Surat Nikah Palsu Esok


Mengikut maklumat yang kami dapat dari sumber dalaman PAS, antara perkara yang akan dilakukan Stopa ali esok....

Akan mengumumkan bahawa wanita dalam video berkenaan adalah isterinya dan menunjukkan surat nikah yang tarikhnya back dated.

Isteri Stopa Ali akan turut serta dalam majlis berkenaan dan mengatakan apa yang berlaku terhadap suaminya adalah fitnah.

Baca selanjutnya di sini


Hi...hi...hi....dekat sebulan berlalu Stopa Ali langsung tak buat laporan polis. Jangan kata nak buat laporan polis, buka mulut kata nak lapor polis pun dia tak sebut.  Tiba-tiba dalam tempoh kurang 40 jam sebelum hari mengundi Stopa nak buat gempak pula. Kita tengok nanti apa kesudahannya drama yang akan dijayakan Stopa dan partinya

23 comments:

Anonymous said...

Ohhh bini rupanya...napa tak ckp awal2...hj hadi kata itu bukan stopa..ni nak tunjuk surat nikah plak...pening.

Anonymous said...

22 Tahun rakyat Kelantan dzalimi dgn menyediakan dan mbekalksn rakyat d air E Coli, E Suspender, E Singlet dan E Jamban semua berkat dari MB Nicky Najis, Tok Guru Celako x5, mulut vau najis vavi. Semua rakyat kelantan kena minum dan melepaskan dahaga dgn air E Coli dan semuanya berkat Tok Guru Celako X5. Nilah kalo kerajaan yg sanggup bersetongkol dgn syaitan yg menganiyai rakyat yg tak berdosa tetapi terpaksa menelan air E Coli bertahun tahun lamanya dan akibatnya penderaan otak menjadi sewel dan barah.

Anonymous said...

Taklah..besok dia nak buat jualan amal..lelong spender putih dia kat ahli pas untuk buat training teabar roti canai.roti naan..lenyek kasi bikin paper tosai. Kalau ahli pas ni malas sgt..boleh gantungkan spender kat laman rmh or serkupkan kat kepla diaorang gan ti kopiah.Bangang yaamat ahli pas ni..

Anonymous said...


Stopa nak bersumpah depan Kaabah..

Anonymous said...

sorry nak digress skit..kenapa 2/3 hari ni website utusan x boleh diakses? Kena godam-sabotaj dgn pr ke?

Anonymous said...

woiiii..spender putih dia bole buat serban daaaa...

Anonymous said...

Woiii stopa! Ko tarbiah sikit bini ko tu suh pakai tudung & pakai jubah. Apa ni, SU Agung PAS punya bini lagi teruk dari pemakaian rosmah yg puak2 korg kutuk x abis2 tu. hahaha itupun kalo pompuan tu bini ko la kan... Oh ya lg satu bini betul ko aka bini pertama kata ko x suka pakai spender... Apa punya jenis org la ko ni... Huahuahua... Kelakar betullah...

Anonymous said...

Tunjuk lah surat apa pun, aku sudah tak pecaya pada stopa ali. panggil je jalang tu, buat pengakuan sebagai bini stopa.
Ingat harinya akan tiba mereka akan dihumban ke neraka.

Anonymous said...

Salam. Sejak sex video keluar Stopa Ali kata dia serah kepada Peguam nya untuk tindakkan lanjut. Peguam nya tidak.ambil tindakkan kerna dia tahu pelakon itu Stopa Ali. Tiada repot Polis dibuat. Hj Hadi kata itu bukan Stopa Ali kerna Stopa Ali sembahyang pun atas kerusi sakit lutut. Dalam video itu Stopa Ali tak aksi "doggy" tak pakai lutut pun. Hanya pakai kekuatan pinggang dan punggung saja pastu pompuan itu pula yg bekerja. Klu Hj Hadi kata itu fitnah maka kenapa tak buat lapuran Polis. Kini ada ura2 megatakan Stopa nak tunjuk surat kahwin yg dtg dari Golok. Megapa Ulamak PAS yg serban besar2 tu tak leh nikahkan Stopa Ali diMalaysia? Takkan mereka tak percaya Jurunikah PAS sendiri. Megapa nak pakai Jurunikah Thailand kerna mereka bukan org PAS. HJj Hadi pernah kata selain dinikahi jurunikah PAS maka nikah seseorg itu adalah haram. Camna ststus nikah Stopa ini. Harap Reporter tanya soalan ini.

Anonymous said...

Bangkai gajah tidak boleh ditutup dengan seluar dalam. Repot polis tak mahu, sumpah laknat takut. Stopa Ali dinasihat makan racun tikus. kah kah kah.

Anonymous said...

Wow bini muda...pakai jean ketat..t-shirt sendat...apa? lepas tu pakai baju muslimah tutup urat?..tak percaya cuba selak kain muslimah2 pas ..bawah baju semua pakai jean & t-shirt lo...

Anonymous said...

main dgn bini , kena bayar duit eh pak stopa spender ?

mane cacai PR ? tak nak bela pak stopa ke ? korg je gila dok takbir sana sini . stopa syok pulun mak jan dlm hotel istana .

*belumm sedar lagikah ahli2 PAS , PIS , PUS ? masih bangang abadi lagi ?relakah lagi stopa kencing atas kepala korang ??

Anonymous said...

Kalau tunjuk surat nikah pun ape gunanya. Perlakuan sumbang tetap sumbang juga. Zina tetap zina. Surat nikah bukan tiket untuk menutup perlakuan zina. Ape PAS dah tak reti nak beza ke ni.

Anonymous said...

Spender putih ni asal nya anwar punya..lps hantam cina doll spender tu dia cuci kat kedai dobi kepunyaan setiausaha agung mangkuk ayun pas ni..mamat ni rembat spender putih ni sbb nak test kote dia sama saiz ngan anwar boleh fit itu spender..skali test test spender itu suda kasi kote dia stim..tak tahan trus pggil ini jalang n hantam dia satu kali..lps ni spender ni kat siapa pulak dia nak handover..Bangang yaamat ahli pas ni..

Anonymous said...

Lawak la der..tang mkn racun tikus tu he he!

Anonymous said...

Shaariibuu Setev – bapa kepada Altantuya yang mati dibunuh – merayu kepada rakyat Malaysia yang akan mengundi Ahad ini supaya memberi keadilan kepada Altantuya yang tarikh lahirnya jatuh pada tanggal 6 Mei.
Dalam satu kenyataan empat perenggan, Shaariibuu (kiri) berkata
kedua-dua anak lelaki Altantuya – wanita Mongolia yang dibunuh dengan kejam di Malaysia – telah kehilangan ibu mereka sejak 2006.
“Hak anak-anak itu untuk memanggilnya ‘ibu’ telah dicabuli. Sejak pembunuhan itu, kami rakyat Mongolia menunggu permohonan maaf daripada rakyat Malaysia,” katanya.
Beliau berkata, anak-anak tersebut telah menunggu untuk akses kepada dan sokongan dari Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak selama tujuh tahun.
Shaariibuu turut menegaskan bahawa ianya masih penting untuk mengadakan pendengaran baru mahkamah dan mencari keadilan.
“Saya ingin meminta semua rakyat Malaysia supaya mengundi untuk keadilan kerana pilihan raya berlangsung sehari sebelum hari lahir Altantuya, pada 6 Mei,” kata Shaariibuu dalam kenyataan tersebut.

Anonymous said...

Ni statement Bala yg telah mendapat bala. Apa lagi nak keluarkan. Sekurangnya najib pernah bersumpah tak ada kena mengena dgn altantuya. Bila si anu nak bersumpah? Rasanya dah 5 tahun rakyat kena kencing pasal sumpah dia.

Anonymous said...

Tarik plak bini tua bersubahat... hapa punya manusia tah...

Anonymous said...

Kalo lelong jihad spender tu mcam tongkat nik ajis... mesti orng tender tinggi punya.... susah nak jumpa wo pesen mcam tu...

feed n kill said...

Ntah laa.. boleh masuk tp melampau punya slow! website mykmu pun sama..

Anonymous said...

KENA INGAT BRO..

HJ HADI AWAL2 LAGI DAH TERLEPAS CAKAP KONONNYA ITU BUKAN MUSTAPHA ALI. SO AKU ANDAIKAN HARI NI BUKAN SEBAB ISU VIDEO TU. MESTI ISU LAIN..KALAU DORANG SEBUT JUGAK PASAL BIDEO...JENG JENG JENG..SAMA ADA HJ HADI KANTOI MENIPU ATAU PENDEDAHAN ITU ADALAH TIPU. ITU JE. HEHEHE

Anonymous said...

Da main kne byr...sush gk brbini dua ni ye...skli main 2 3 rats...sebuln mau 2 3 ribu abs nk main ngn bini jew...

Anonymous said...

Stopa stopa i m koming..3x. Kongkek bini muda kat hotel 5* ekk.. PAS tuu bayor plak lagi. Orang yg melacurkan agama Islam..