Thursday, May 2, 2013

Video Gempar : Saiful Bersumpah Laknat Depan Kaabah Dia Diliwat Anwar


Anwar dan PKR makin sakit otak melihat keberanian Saiful...

Depan Kaabah beb....

Depan Kaabah dia bersumpah laknat...

Depan Kaabah beb...

Kalau dia berbohong mampus hidup balik pun dia tak akan berani bersumpah depan Kaabah.

Bukan depan pejabat PKR beb

Depan Kaabah beb....



Baca kenyataan Saiful di sini

49 comments:

cahaya pelangi said...

kalau benar!!! dia memang di tempat yang benar.. tak kan die suke2 hati mempermainkan isu ini didepan kaabah. dengan kebenaran inilah.. azlan yang telah mengkhianatinya takut.. akhirnya berpatah balik bertaubat. kepada Saiful, aku doakan kau akan mendapat kemenangan amin3

Anonymous said...

bagi yang pernah ke Masjidil Haram, memang tidak syak lagi saiful berkata benar. depan Baitullah adalah sebaik2 tempat untuk kita berdoa dan bermunajat. dengan tindakan saiful ini, aku yakin sebenar-benar yakin bahawa saiful memang berkata BENAR.

kepada penyokong2 pkr, smg kamu dilaknat kerana menyanjung seorang manusia yang Nabi saw sendiri tidak mengaku umat.

Anonymous said...

ALLAHUAKBAR...sambil aku menitiskan air mata...MAHA BESAR MU YA ALLAH

Anonymous said...

MUNGKIN INILAH SEBABNYA BAPA SAIFUL BERTINDAK KELUAR PKR DSB.

ADA SESIAPA YANG BERANI BUAT SEPERTI YANG SAIFUL BUKHARI BUAT NI? DAN KEPADA PENGUTUK DAN PEMAKIHAMUN SAIFUL DALAM PR TU..CUBA KIRA DAH BERAPA BANYAK DOSA KORANG KAT DIA..

Anonymous said...

Subhanallah....

Meremang bulu tengok aku bro, dan menitis air mata ini di atas keberanian Mohd Saiful.

Wahai orang2 PKR dan PAS, tinggalkan Anwar Ibrahim, janganlah percaya kepada manusia yang bernama Anwar Bin Ibrahim ini.

Wahai Anwar! Kamu bertaubatlah! Kamu tidak layak menjadi PM negara ini! Bulat bulat Nik Ajis kau tipu! Hadi pun kena tipu dengan kau Nuar!!!

MEMANG KAU SPECIS PALING SIAL DALAM SEJARAH MALAYSIA!!!!!

YA ALLAH, SELAMATKAN MALAYSIA NEGARA KU INI DARI TANGAN-TANGAN HARAM INI!!!!

AMIN!

Anonymous said...

Maha suci Allah pengakuan ini mengetarkan seluruh urat dan jantung ku hingga bergenang air mata.

Teruskan perjuangan mu Saiful. Allah bersama mu.

Semoga pendusta mendapat laknat dari Allah.

Anonymous said...

Bro..keberanian yang sungguh luar biasa...bagi sesiapa dah sampai ke tanah haram..tahu segalanya..bila sepenuh raga diserahkan kepada yang maha esa hanya Allah yang tahu segalanya..ALLAHUAKBAR .....sayu hati ku...semoaga ALLAH menyelamat negara ku....

Anonymous said...

berkat doa seorang anak...teruskan perjuangan.

Anonymous said...

Ya Allah, menitis air mata aku, ya Allah Kau laknatlah manusia yang bernama annuar dan pengikut-pengikutnya...Amin

RBF Online said...

Saya ada beberapa kali pengalaman di Mekah. Setiap kali masuk ke Masjid terlihat Kaabah macam-macam perasaan akan timbul.

Gembira ada...

Sedih dan sayu pun ada...

Takut pun ada. Takut kerana mengenangkan dosa-dosa yang telah dilakukan.

Setiap kali masuk waktu sembahyang saya akan usaha juga untuk dapat ruang di depan Kaabah. Waktu Zohor dan Asar agak senang kerana tidak ramai orang yang nak sembahyang depan Kaabah, cuaca panas. Tapi saya redah juga.

Lepas sembahyang saya akan meluru pergi samada ke Multazam (pintu Kaabah) atau Hijir Ismail untuk berdoa kerana tempat itu doa mustajab. Jika di Madinah dalam Raudah.

Boleh saya katakan hampir kesemua doa-doa saya ditempat-tempat itu dimakbulkan. Alhamdullillah....

Setiap kali berdoa di depan Kaabah saya akan menyusun ayat dengan berhati-hati kerana tidak mashu tersalah sebut dan sebagainya. Tengah-tengah sedap berdoa air mata akan mengalir tanpa di sedari.

Dalam Masjidil Haram, depan Kaabah tempat yang bukan boleh dibuat main-main. Nak berdoa pun kena susun ayat elok-elok. Apabila melihat Saiful berani melakukan sumpah laknat depan Baitullah, masyallah beraninya Saiful.

Jika dia tidak berada di pihak yang benar dia tidak akan berani melakukan tindakan sedemikian.

Anonymous said...

kepada Anon 4:27 PM, janganlah kita menjadi mereka, suka mencaci dan menghina orang, janganlah kita mendoakan orang itu dilaknat, serahkan sahaja urusan melaknat kepada ALLAH yang maha esa, kita doakan kebaikan, semoga ALLAH membuka pintu hatinya, setidak-tidak pun bila nyawa sedang ditarik

Anonymous said...

Semoga kebenaran itu muncul. Kita tggulah bersama-sama kemunculannya nnt. Berani krn benar....amiiin...

Tuah Alwi said...

Semoga kebenaran akan muncul dengan izin Allah S.W.T

Anonymous said...

Ya Allah....aku percaya 100% kata2 Saiful...patut lah ayah saiful buat u turn..ini ada lah kebenaran..depan kaabah..perkara di depan kaabah bukan perkara main2...

Anonymous said...

takde puak pr yg konon sgt islamik nak komen ke?

apa agaknya kata mereka klau benar anwar mmg meliwat ?

Anonymous said...

kali pertama siful bersumpah saya dah percaya.

apa yang saiful buat bukan perkara yang main main.

orang yang berani kerana benar sahaja yang ada kekuatan sebegini.


Allahukbar ,Allah Maha Besar yang berkuasa di Dunia dan Akhirat.

Anonymous said...

Ingatlah doa orang-orang yang teraniaya amat dimakbulkan Allah. Mahkamah Malaysia gagal memberi keadilan. Minta dijauhkan bala ke atas kita keseluruhannya yang bersubahat tidak menghukum yang bersalah malah melantiknya menjadi perdana menteri kita. Jangan lupa pada kisah nabi luth, bagaimana diturunkan bala kepada kaumnya, tanda-tanda awal sangat jelas terutamanya dalam peristiwa lahad datu baru-baru ini.
Renungkan ayat Al-Quran berikut :
"Dan (ingatlah kisah) Luth, ketika ia berkata kepada kaumnya: "Mengapa kamu mengerjakan perbuatan keji itu sedang kamu melihat(nya). Mengapa kamu mendatangi laki-laki untuk (memenuhi) nafsu(mu), bukan mendatangi wanita? Sebenarnya kamu adalah kaum yang tidak dapat mengetahui (akibat perbuatanmu)." (QS. an-Naml: 54-55)
"Maka tatkala datang azab Kami, Kami jadikan negeri kaum Luth itu yang di atas ke bawah (Kami balikkan), dan Kami hujani mereka dengan batu dari tanah yang terbakar dengan bertubi-tubi, yang diberi tanda oleh Tuhanmu, dan seksaan itu tiadalah jauh dari orang- orang yang alim. " (QS. Hud: 82-83)

Nauzubillahiminzalik, minta dijauhkan Malaysia dari ditimpa musibah.

hangkedee said...

Mana mahu lari.Hari semakin senja di kala Umur melepasi 60an.Adakah jawatan PM kekal di Alam akhirat

Anonymous said...

kebenaran tetap akan datang sama ada cepat atau pun lambat..Setakat ini Saiful tetap teguh dgn pendiriannya walaupun ayahnya sudah pernah mengkhianatinya. Pada saya pendirian Saiful adalah yg paling penting untuk dilihat dan bukannya pendirian ayahnya atau org lain. Kerana kebenarannya hanya Allah SWT, Saiful dan Anwar saja yg tahu.

Anonymous said...

Kita ni nama je islam... Tp x takut ngn allah.. Kalu benar nak menaikkan syiar islam, mula le dari sendiri.. Nak berbalah beriya iya memenangkan saiful, menangkan anwar, menangkan najib, menangkan sharizat, menangkan rosmah smpi begini sekali - hanya akan backfire diri snediri n imej islam yg suci. Yg berbalah smpi putus sedara, smpi naik minyak cam anjing giler ... Kekadang tu sembhyg sekali sehari pun tak. Tak mampu nak tunjuk contoh yg baik pada anak bini, sedara islam yg lain serta org bukan islam. Ckp berdekah dekah take side sana sini..tp syg sekali tkde daya nak menahan kemungkaran depan mata walaupun kecil. Kalu ihklas nk kembangkan syiar islam marilah mula dari diri sendiri.

Anonymous said...

masalahnya skrg siapa yg mengaku sgt beriman dan lebih Islam dari org lain? Suka2 kata org kafir la..solat tak dpt pahala la..siapa? Siapa? Sdgkan pada masa yg sama jadi anjing kafir harbi dap. Si pelaku mungkar disanjung..syg bertaubat pl dihina. Sebab itulah kami take side pd saiful. Kami rasional. Yg salah mst dihukum..puak2 Penipu Rakyat? Rasional ke? Klu kalah pru..nak buat arab spring. Mmg celaka. Kononnya beriman tapi rukun iman pun tak lulus...what a shame!

Anonymous said...

Saya sokong kata2 sedara. Kalau betul nak justice, Saiful sepatutnya tak perlu mengaibkan Anwar. Doa senyap2 semoga org ramai diberi petunjuk pon sudah memadai. Doakan orang ramai percaya kata2 dia dan doakan Anwar takkan jadi PM Malaysia pon dah memadai. Tak perlulah tunjuk video ni. Ini untuk menutup aib sesama bangsa dan agama kita juga. Tak segan ke dengan orang2 bangsa dan agama lain?? Wallahualam..

Anonymous said...

Justice apanye klu bapak dia pun kena sogok. Anwar bukannya duduk diam2 kat rumah..tp nak sgt jd PM. Hadi pun kata wajib dedahkan sifat mungkar bakal pemimpin..
Apa? Segan? Sepatutnya kita perlu soal tak malu ke pd Allah dan Rasul-Nya sbb buat hubungan songsang? Tak malu ke sbg umat Islam bersifat songsang? Aduhai..mana iman korang nih? Br skrg korang fikir psl aib org. Klu kena kat pemimpin bn..smp ke lubang dubur korang sebarkan..munafik siot korang nih!

Anonymous said...

Selain itu, Saiful sepatutnya berdoa semoga Anwar insaf dan bertaubat serta mengundurkan diri daripada politik. Kan lagi senang cerita??

Anonymous said...

Kalau pemimpin BN pon sama la. Tak yah aib kan. Berdoa je kalau dia betul salah, semoga dia bertaubat. Dan semoga pemimpin2 yang jadi pemimpin2 negara kita semuanya berdisiplin dan bertanggungjawab. Kata2 ni bukan melibatkan parti mana2 yang saya sokong. Tapi tengokkan kita sesama Melayu pon mau bergaduh. Suka lah bangsa lain bila Melayu bergaduh. Tp nak buat macam mana. Bangsa sama, hati lain2 kan? Sekian.

Anonymous said...

Bersumpah di depan kaabah pun org x percaya abis buat senyap2 naik tocang lah anwar, dia berani kerana benar. Jangan main2 di Tanah Haram, saya yakin dia berkata benar. Anwar berani bersumpah ke?

Anonymous said...

Aminnn,doa org yg terayanya akan terkabul,Inshallah

Anonymous said...

Betul tu... Doa orang teraniaya insyaAllah termakbul tambah pula kalau doa depan Kaabah. Kalau Saiful senyap dan doa Anwar tak akan jadi PM, insyaAllah tak menang la dia. Yakin Allah akan makbulkan doa dia. Keyakinan kepada Allah tu yang penting. Kalau Allah tak tunjukkan di dunia, di akhirat pasti ada balasan. Sebelum ni pon Saiful pernah mengaku sumpah laknat, tapi Anwar still bebas kan?? Kali ni pon sama la. Cuma mungkin penyokong dia lari tapi yang baik dengan dia masih akan tetap sokong dia. Jd baik senyap je dan yakin kepada Allah. Yakin doa dia akan termakbul. Kan lebih aman dan tak memalukan diri sendiri??

Anonymous said...

saksikan kanak-kanak yang hafaz Quran dibunuh oleh syiah di Iran ------->>>>>>> DuniaSyaitanSyiah(DSS) <<<<<

Anonymous said...

Pertama kali Saiful dah dedahkan sifat mungkar Anwar, tak perlu lah nak buktikan lagi. Kalau betul, insyaAllah doa dia akan termakbul. Ni sampai nak doa laknat depan Kaabah dah lain cerita pulak. Bersabar je lah. Kan sabar itu juga separuh daripada iman??

Anonymous said...

tak tau nak kata apa la, orang Batu Kurau tok2 lebai dok sayang sangat kat anwar ibrahim ni, sampaikan imam masjid al kurawi pun kemain lagi bela anwar ibrahim ni, katanya, selagi dia tak nampak berlaku depan mata dia, dia takkan percaya, kononnyala,anwar ni berkawan dengan orang baik-baik, mana mungkin dia akan buat perkara jahat macam tu, astagfirullah al azim, nauzubillah, moga di bukakan la mata oleh ALLAH siapakah sebenarnya manusia yang bernama anwar ibrahim yang bercita2 nak jd PM malaysia ke 7 ni

Anonymous said...

kau orang senang jer cakap bersabar..hari hari kempen pembangkang dan macam peluru penabor fitnah takda satu pun yang menunjukkan ke arah jalan yang betul semuanya kutuk kutuk kutuk dan kutuk ke BN aku rasa pembangkang kat malaysia ni dah macam sampah..dari PRU12 sampai la nie tak habis-habis berpolitik sampai kerajaan BN buat kebaikan pun jadi bahan kutukan.. langsung takda kutukan yang ke arah membina..

Anonymous said...

Apa yg saiful buat tu betul.klu yg liwat dia tu org biada x pe.diamkan sj.ini org yg cita2 bsr nak jd PM.tak kan kita nak dipimpin oleh seorg peliwat?saiful nak pencacai anuwar tahu siapa anuwar sebnrnya dan tinggalkan manusia jijik tu.itu sj.tp klu masih lg nak bersama anuwar slps apa yg saiful buat ni maka itu bkn manusia lg tp haiwan yg tak ada akal utk berfikir setelah kebenaran ditunjukkan dpn mata.

Wallahuaqlam

Anonymous said...

Kalau kena kat pemimpin BN dah lama pencacai anwar sorakkan. Takde plak fikir aib tak aib. Kalau anwar bukan main lg suruh doa senyap2 la. Pandai plak korang malu. Tu pun nak sokong lg tak tau la..takpelah kalau malu nak ngaku nanti masa ngundi senyap2 pangkah BN yekkk....

Anonymous said...

PKR SAMPAH MASYARAKAT !!! PKR SAMPAH MASYARAKAT!!!! PKR SAMPAH MASYARAKAT !!!! PKR SAMPAH MASYARAKAT !!!!PKR SAMPAH MASYARAKAT !!! PKR SAMPAH MASYARAKAT..SAMPAH SAMPAH SAMPAH SAMPAH SAMPAH.....

Anonymous said...

ade yg bangang menaip rupanya kat sini . KONON , tutup aib sesama islam . meh sini aku nk tanya ko . ko ni baru keluar dari gua ke ? antara syarat wajib nak jadi pemimpin (PM sb ) , AKHLAK org yg nk jadi pemimpin tu kena check dulu. ko yg bercakap mcm ostat , tapi ko buta sebenarnya . klu pemimpin kita tu anwar , LINGKUP , PUNAH RANAH malaysia ni ko tahu ?sebab AKHLAK dia FAILED !!Bila akhlak , moral pemimpin failed , ape jadi rakyat marhaen mcm ko , aku ni kat bawah ? ko nk tengok malaysia ni kena musibah mcm acheh 2006 ? ko tengok ape jadi pd Dr sidek baba , prof chandra muzaffar , ezam md nor , ini semua org2 yg kenal anwar lebih dari 10 thn .dorg yg sanggup merengkok kat kamunting pasal ISA sbb percaya kpd anwar , skrg ape dorg buat ? U-TURN 360 darjah tinggalkan anwar !sebab dorg dah dapat hidayah , yg si anwar ni tak guna 1 sen pun utk negara ni . yg dia tahu , dia jd PM , dia bela LGBT , bela Pluralism , bela yahudi , bela cina & kristian . soal melayu , islam , negara , mampus sane dia humban dlm bakul sampah .BUAT SHAIFUL , aku mohon 100 kemaafan dari kau . dulu , aku pun pernah terikut sama mencerca kau . tapi sekarang , tidak lagi. aku yakin & percaya , kau di pihak yg benar . aku doakan kau berjaya di dalam perjuangan kau . aminn.. ya Allah , kau bantulah shaiful untuk mendapat keadilan bagi diri nya .

Anonymous said...

salam
aku paling heran dengan mereka yang duk pertahan puak pakatan ni.kita pun pertahan juga kerajaan tapi yang salah tetap kita kata salah.tak kata pun konspirasi ke,fitnah ke...yang paklah pun orang UMNO buang dia sbb banyak sangat buat salah...akhirnya dia berenti juga...

bila kawan tu buat macam tu,d kata plak kena diam lah ape lah sebagai orang islam yang bagusla konon..yang pemimpin pas doa kat BN sebagai KO KO KO n d sokong mursidul am pas takpe plak...wal halalku wal haram mu kan...

kalau bab orang lain tak boleh itu dan ini kena adab dan semua2nya konon...tapi bila bab diaorang,,,aduh...orang tu duk kena kiri dan kanan kena tuduh sampai satu tahap bapa dia sendiri tak percaya..dia ada siapa lagi kalau bukan Maha Pendengar,,,dekat tempatNya sendiri d mana telah d janjikan kepada manusia makbul doanya...salah ke saiful berserah kepada Penciptanya d mana kat malaysia orang pas yang kononnya solat dan doa diaorang lebih islam dari orang UMNO yang tak d terima solatnya duk hentam dia kiri kanan....

saiful pergi merayu dekat penciptanya...ni d kutuk plak..kalau dia kata dia bersumpah masa d kaabah, orang pas mana percaya dia kata, kata mereka semua orang leh cakap..video tu tuk orang pas je..orang pkr mana percaya...saipul ni orang upahan najib pada pandangan penyokong pkr...

orang UMNO bukan kata tak percaya tapi kita orang tak taksub...kalau benar, tetap akan d buka hijabnya..selepas setahun sumpah laknat saiful, papa gomo kuarkan video nuar dengan china doll,..macam2 ada...

nak tanya je lah kat puak yang duk mengata saiful ni...salah ke dia mengadu dekat ALLAH yang maha Mendengar..orang pas tak nak dengar n tak nak abik pusing pasal saipul, tapi orang pas lupa saipul masih ada ALLAH swt...

tunggu pemegang kunci surga mursidul am pas kata apa pasal sepul bersumpah kat kaabah depan penciptanya...saipul berjalan kaki..pemegang kunci kat kaabah...

budakteranung

Kawasaki Z800 said...

Pelik. Kenapa minit ke 41 ada orang baju biru boleh tembus bahu saiful? Dan minit ke 1.03 ada orang boleh hilang masuk dalam badab saiful? Agak2 la kot.

Kawasaki Z800 said...

Maaf, minit yang ke 0:41

Nam Ron said...

Di zaman nabi...melambak org bersumpah di bumi mekah...namun nabi tidak pernah iktiraf sumpah sedemikian sbg bukti menunjukkan kebenaran...mekah bkn mahkamah utk membela diri kerana dlm alquran sudah diajar hukum hakam dan peraturannya....mengapa halang kes qazaf? Bukankah qazaf itu ajaran dari alquran? Mengapa pilih sumpah laknat yg tak diajar islam utk selesaikan masalah ini? bagi tau saiful tak payah gi jauh2 kat mekah nak buat sumpah laknat...gi cari kuil kalau nak bersumpah sangat, berlambak kuil kat malaysia ni boleh tahan cari..atau kuil batu caves untung2 jumpa Tok Jib kat sana!!

Anonymous said...

masalahnya skrg..bukannya saiful tak bersabar..bukannya dia tak nak berdoa secara senyap. dia cuma nak MEMBUKTIKAN DIRINYA BENAR. korang dah nyanyuk ke ha? dah lupa ke berapa tan makihamun puak2 penyokong LGBT dari PR terhadap saiful. korang sanggup?
lainla klu macai2 PR rasional. ini tidak..semua mcm vavi. main redah je sokong. camtu nak harap doa dlm diam? kamonla..

Anonymous said...

dua je soalan aku kat ko nam ron..
anugerah tuhan ko berani ke tak buat mcm saiful buat?
ko pernah tak pegi Tanah Haram? klu tak pernah...baik ko pegi. tq

feed n kill said...

Hang ni sewel ke apa? aku repeat video ni 3-4 kali takdak pun 'org tembus badan' or apa2 yg meragukan pun! gila punya macai pondan tua!

Anonymous said...

Istirfar byk3 saudara.. bg aku saiful sumpah laknat atas dirinya sahaja.. dan bukannye dia doa atau sumpah KO atau laknat pd org yg liwat dia. Dis sanggup terima bala dan azab Allah hingga ari skhirat jika dis ckp tipu. Dia sekadar nak buktijan dia tsk bohong dan sanggup sumpah laknat di depan kaabah.. so fikir2kan lah saudara.. jika saudara merasakan perjuagan saudara betul... teruskanlah.. cuma pemandu saudara yg perlu ditukar.. itu je..

Istirgfar byk3..

Anonymous said...

Cuba nam rom pergi blog jasindaily yg saiful bg link.. anjuran sumpah bg kuatkan kebenaran pihak saiful tu disaran oleh tgNA dan dr maza... mufti perak pun ada ulas... cuba try gook google..

Anonymous said...

Apa masalahnya doa laknat atas diri sendiri... adakah haram hukumnya... bukunya doa laknat atas org lain.. doa KO kan org lain.. doa laknat atas diri sendiri dan sanggup ditimpa bala azab hingga akhirat...dgn lafaz sumpah wa.. ta.. dan bi.. lagi... fepan kaabah kagii.. ini untuk buktikan diri bercakap benar sahaja... ini pun org nak pertikai...jgnlah taksud sgt... sindrom penafian anda menjengkelkan...

Anonymous said...

nam ron hati dah busuk...taksub pada pemimpin pakatan..kata apa pun dia dah x dengar..ramai kawan2 aku macam nam ron

Anonymous said...

http://greenboc.blogspot.com/2013/05/bongkar-video-sumpah-laknat-saiful-di.html

Anonymous said...

Lepas ni penjenayah2 kalau nk lepas, g depan kaabah dan bersumpah laknat. Lepas tu anda dikira benar. Steady je saiful berdiri di tgh org ramai tanpa gangguan. Ini la yg dikatakan teknik layar hijau.. BUKA HATI RESET MINDA....