Saturday, July 20, 2013

Video Kuala Besut : Orang Umno Tak Sembahyang - Nik Aziz

Apabila tibanya bulan Ramadhan, sebagaimana biasa kita akan mendengar satu hadis yang sering dibacakan oleh para ustaz di masjid-masjid atau diperdengarkan kepada khalayak ramai iaitu hadis yang datang dari Abu Hurairah RA yang bermaksud :

"Sesungguhnya Nabi SAW telah bersabda : Apabila tibanya bulan Ramadhan, dibuka pintu-pintu syurga, dan ditutup pintu-pintu neraka dan dibelenggu syaitan-syaitan.."

Hadis ini diriwayatkan Bukhari dan Muslim.

Tetapi kalau masih ada manusia yang masih membuat tuduhan-tuduhan yang bukan-bukan terhadap orang lain pada bulan Ramadhan, syaitan jenis apakah yang masih menguasai manusia itu ?

Itu bukan lagi syaitan, sebab syaitan semua dah kena rantai pada bulan Ramadhan, itu lebih atas daripada syaitan lagi gamaknya....



Orang umno tak sembahyang ?  Setiausaha agung parti islam langgan pelacur...

20 comments:

Anonymous said...

Kat kg aku org UMNO yg ramai dtg masjid.

Anonymous said...

Ada 3.5 juta orang UMNO tak kan semua tak sembahyang. Sanggup kah pikul beban fitnah tu kpd orang UMNO yg sembahyang. Orang berpuasa kena jaga mulut tapi ada orang tak pandai jaga mulut.

Anonymous said...

Bina masjid tanggunjawab kerajaan dan masyarakat...sembahyang tanggungjawap individu terhadap Allah.

Saya tak faham kenapa di fitnah orang UMNO tak sembahyang??

Nik Ajis ni Pusing2 lah....

Orang politik bertopengkan Agama ???

Anonymous said...

Islam itu agama dan agama tidak berparti. Manakala PAS bukan agama tapi hanya parti politik biasa saja.

Anonymous said...

JANGE DOK KUTUK ORE TUO TU, SPESIS PEMAKAN BABI DAN SYAITAN SYAITAN MERAHMATI KEISLAMANNYA

ORE TUO TU KEJE DENGAN MALAIKAT BAB TU DIO TAU SAPE SEMBAHYANG DAN MASUK SURGA

PAS HEBAT
PAS HEBAT
LETAK BABI SEBAGAI CALON PARTI ISLAM PAS PUN BOLEH MENANG





Anonymous said...

Pok Nik LUPA yg bukan semua org umno itu iblis ....tapi BUKAN semua penganut Pas itu Malaikat.

Anonymous said...

Syaitan dan iblis di rantai di bulan yg mulia ini..so kalo terjadi fitnah gak di bulan yg mulia ini kerja siapa wahai N Ajis????

Rumah, keter mewah n harta2 mu yg bertimbon tuh (tanah yg berjuto nilai tuh dah di pulangkn balik pada kjaan kelantanke ) dah suruh PERGI BERAMBUS n kubor pon kate mari la N AJis...so berenti la mmfitnah n mghasut umat Islam supaya trs bercekau sesama sendiri...

Anonymous said...

satu dari kehebatan nik aziz.

salim hasan said...

Setiap kali si tuo kutuk ni buka mulut perkara pertama di dok buat ialah mengkafirkan ahli UMNO. Tapi tidak secara langsung.sebalik nya secara tersirat.Sama dengan kenyataan tersirat nya sebelum ini bagi niat mengkafirkan ahli UMNO seperti AMNU TOLOK ISLE,UMNO sesat,menyamakan Umno drngan komunis,dan Ayah Pin Ini semua bertujuan mengkafirkan UMNO Supaya umat islam undi Parti dia PAS.

Anonymous said...

Sebab beginilah Sultan suruh dia turun dari jadi MB dan Usz mat ganti. Begitu juga Husam.

Bro.. Husam tarik saman kepada Kick.

Anonymous said...

N.Ajis Yang Maha Mengetahui duduk bersila lendik dgn Tuhan trinity Kristian di atas arasy.

Anonymous said...

Orang yg benar-benar alim biasanya semakin tua semakin merendah dari dan cakap penuh berhemah,jauh sekali dari mengeluarkan kata-kata mencemuh dan merendah kan orang lain,apatah lagi dalam soal ugama.Nampaknya DAP dan Al Jub lebih kuat pengaruhnya dari syaitan dan iblis,kerana mampu memesongkan seorang yg kelihatan ali menjadi di sebaliknya.

Anonymous said...

Tanya Nik Aziz samada tanah milik rakyat yg di letak atasn nama beliau dan isterinya dulu tu dah tukar nama ke belum,dia bukan MB lagi tukarlah atas nama MB baru pulak.

Anonymous said...

si tua kutuk yg Maha mereput dan Maha merentung.

Anonymous said...

Buat apa solat kalau Nik Aziz kata solat UMNO tak diterima Allah..maksudnya orang UMNO kaffir tetapi yg lawaknya aku tengok orang PAS selamba sahaja makan bangkai ayam yg disembelih orang UMNO. Nik Aziz ini Allah bagi dia umur panjang supaya bertaubat..umat nabi(saw) berumur 60an..yg lebih ini samada umur bonus atau umur untuk menjahanamkan di akhirat!

Anonymous said...

ASSALAMUALAIKUM, Maafkan saya, disini saya ingin melihat video yang mengatakan TUAN GURU NIK AZIZ telah mengatakan bahawa ORANG UMNO TAK SOLAT, ini kerana fb daripada umno/bn telah telah mengatakan seperti berikut -
(Astaghfirullah Hal A'zim..nik aziz tuduh org umno xsembahyang..saksikan min 0.18) denGAN meletakkan link laman ini. . tetapi malangnya tidak adapun video tersebut disini. mengapa? mungkinkah ini adalah satu fitnah sahaja? TOLANG jawab soalan saya. JIKA INI BUKAN FITNAH, ORANG-ORANG UMNO/BN TOLANG JAWAB SOALAN SAYA INI. :)

Anonymous said...

RBF.

Terima kasih video tu. Saya tengok tapi :

1. Saya tak faham binatang apa yang tok aji tu cakap. Bahasa dia teruk sangat. Bahasa orang kampong bukan melayu standard.

2. Saya agak cerita dia adalah bohong belaka walau pun sesekali dia ada sebut cerita nabi dulu2.

3. Saya sikit pun tak terkesan dengan cerita dia sebab dia bukan lah seorang pak aji yang betul2 islam. Kalau pak aji yang betul2 islam dia tak bawa cerita buruk, tak umpat keji orang, tak fitnah orang nak2 dalam puasa.

Nasihat saya kita orang melayu kena pakat beringat dan berjaga2 dengan pak aji2 yang mengaku islam pada hal hati bukan islam. Pak aji jenis macam ni semacam setan yang cuba nak menyesat orang islam di saat2 berdepan malaikat maut.

Seperti yang dicerita oleh ustaz yang mengajar kuliah jumaat di mesjid di tempat saya. " Sewaktu nak habis umur kita akan terasa dahaga yang teramat sangat (rasa seolah2 air sebanyak tujuh biji telaga baru cukup untuk hilangkan dahaga). Disaat itu muncul lah seorang yang membawa kendi air bersamanya. Wajahnya wajah orang alim berserban berjubah sambil memegang tasbih. Lalu kita pun minta air daripadanya. Dan dia bermurah hati nak beri air jika kita mahu mengaku bahawa dia lah tuhan yang boleh menolong dalam saat2 kita menderita. Selagi kita tak mahu mengaku dia lah tuhan, maka selama itu lah kita menderita kehausan dan susah nak habis umur. Tetapi jika kita mengaku dia lah tuhan, dia akan beri air dan kita juga akan habis umur dengan senang. Memang kita terlepas dari seksa kehausan kerana dapat minum air tapi kita juga berjaya disesatkan oleh setan yang menyerupai orang alim. Dan selepas saja kita mengaku dia lah tuhan, maka ketawa lah setan itu kerana dia telah berjaya menyesat kita. "

Ingat lah TAK SEMUA YANG BERSERBAN DAN BERJUBAH DAN TAK PUTUS MENYEBUT AYAT QURAN SERTA HADIS ITU IKLAS KEISLAMANNYA. Kerana BUKAN MUSTAHIL DIA SEBENARNYA SETAN MENYERUPAI ORANG ALIM.

Hj Ariffin

Anonymous said...

Nik Aziz dengan jadi wakil tuhan kah ? Atau dia sendiri lantik diri dia jadi tuhan. Nak lawan dengan ayah pin agaknya. Ayah pin jadi tuhan langit dan Nik Aziz jadi tuhan bumi. Cantik, ayah pin jaga langit, Nik Aziz jaga bumi.

Anonymous said...

Mulut longkang....gigi busuk berbau bangkai....celik mata dah mula nak menfitnah dan maki orang....sampai dah kena usung pun nak cuba2 lagi lagakan umat islam

Anonymous said...

Anon 11.31 video klik tu ada dilaman inilah...

Aduhai ambo kesiye tengok ore tuwo kelik2 mato soghe ni...
Mana nicky abduh anak jante nicky ajis ni... mu tak rase kesiye hok bapok mu ni ke...guwano jadi gini...semake teruk beruk...hish..hish...hish...

Hey nicky abduh mu tangkak pok mu ni suh diyo kelik duk rumah lg molek...doh jatuh bangun, sempuk nafas, jantung duk tinggal berapa %%%....!
Tetapi dia sihat pula tang hal begini d boleh lg mengutuk2 ameno tak sembaye...buak dosa besa pok mu nih bln Ramadhan pulak tu ishhh...ishhh...klo pok aku gini udah lamo aku kaunseling kejln yg mulia.

Poraaaah....mu nicky abduh ambik dia kurung kat rumah lg baik drpd mencerca ibadah sesama Islam!!!
Masuk dlm kandang d suruh dia buat taubat nasuha.
Aku dulu org dia tapi dah lama memang sgt2 meluaaat dgn dia d kuncu2 pengadai agama....poh...poh..pohhh

ULAMAK APA MACAM INI?
ULAMAK APA MACAM INI?
ULAMAK APA MACAM INI?
Mu malu....klrga pong malu...dosa dgn AllahSwt tak nampah tp mu biarkan pok mu gini pong berdosa...
Bersubahat.... ya Allah ya Rabbi...berilah petunjuk d hidayah kpd mrk2 ini dari kekufuran...

Mana ustaz yg sokong dia d yg zizan rajalawak suka sokmo d yg baru kahwin dua tu...mu ustaz prg selamatkanlah ore tuwo ni...jgn asyik pandai kutuk ore mu bodoh..bodoh..bodoh...tunjuk mu hero yg Islamik.

Gulungan yg kufur d tak takut laknatulloh...