Friday, October 11, 2013

Kita Patut Rasa Bangga Apabila Melihat Gambar Ini



Apabila melihat gambar diatas di muka depan Utusan Malaysia dua hari lepas meremang jugalah bulu roma saya. Meremang bukan sebab gatal....tapi sebab bangga bila melihat polis wanita berbangsa melayu dengan pakaian begitu dan siap pegang senjata lagi. 

Bangga beb....bangganya tak mampu nak diluahkan dengan kata-kata apabila melihat ada wanita melayu yang boleh sampai ke tahap itu. 

Inilah pasukan Ops Cantas Wanita yang ditubuhkan khas oleh Bukit Aman untuk memerangi penjenayah yang sering dibela oleh PKR dan DAP. 

Tahniah PDRM....

12 comments:

Anonymous said...

Tahniah PDRM. Polis lelaki dan polis wanita memerangi penjenayah. Ada kelas beb!

Anonymous said...

hang ckp baik baik. nanti lateefah koya marah tau. penjenayah punya periuk nasi rosak dek polis wanita ni tau!

Anonymous said...

WOWWWWWWW
DON'T PLAY PLAY
SYABAS PDRM WANITA, WE SALUTE YOU ALL.
ADA CLASSSSSSSS..

Anonymous said...

Latefah toya tu hanya pandai cari publisiti.... Lawyer yg dah taklaku makanya jadi org politik... Nasib baiklah dia takde sangkut adikberadik ngan aku....
Geli aku tengok latefa toya.

Anonymous said...

sekarang ni lateffa koya dah susah nak cari makan....dulu ramai gangster boleh la ribu ribu masuk

Anonymous said...

aku sebagai wanita amat bangga.
tahniah PDRM

Anonymous said...

Sapatutnya polis tangkap peguam peguam yang membela penjenayah dan gangster tu sebab merika ni yang sebenarnya penjenayah koler putih yang berselindung disebalik amalan guaman .Tak caya tangkap gobin dan sundren

Anonymous said...

Bangkang dari longkang..apa saja kerajaan buat dia org akan bangkang..itu je kerja dia..bangkang..oh ya lupa lagi satu pekerjaan dia org iaitu BERANGAN NAK JADI PM..aku rasa biar dia mereput dgn sendirinya utk jadi PM

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Cik adik yg pegang senjata berat tu dah kawen ke blum? Abg suda jatuh hati daa....please

Anonymous said...

Assalamualaikum....
kelasss ko.....tabik spring...

siti said...

Tahniah PDRM.....tangan yang menghayun buai boleh menggegarkan penjenayah..tabik spring dengan korang.