Friday, November 29, 2013

(Video) Peliwat Oh Peliwat, Lebih Empat Saksi Yang Melihat Dan Mendengar, Masih Lagi Nak Pertahan Dia Tak Bohong

Anjing kalau dah biasa makan tahi maka tahi juga yang dia cari. Begitulah juga dengan Anwar, dah biasa hidup dengan pembohongan, maka pembohongan juga yang kena buat supaya dia terus boleh hidup.

Anda lihatlah sendiri video di bawah ini…



Perhatikan betul-betul pada minit 1.12 hingga minit 1.32

Terang-terang dia kata,
"Saya faham hubungan baik Malaysia - Bangladesh yang harus dipertahankan sehingga hendak bawa 500 bangla punya pekerja hingga mengenepikan kepentingan penganggur di Malaysia, itu satu soal lain. Mungkin akan didaftarkan oleh SPR kemudian, itu soal lain lah ya…"

Dalam masa beberapa minit dia boleh pusing cerita mengatakan dia tak kata. Perhatikan pada minit 4.07 hingga minit 5.10.

Dia kata,
"Saya minta check hansard ada atau tidak saya kata akan didaftarkan ? Saya kata jangan didaftarkan. Saya kata jangan bukan saya kata didaftarkan. Saya tak kata 500 ribu didaftarkan sebagai SPR oleh SPR. Saya kata jangan ulang daftar SPR." 

Anda lihatlah sendiri bagaimana pembohongan dia. Dah terang-terang dia yang berbohong dia boleh pusing pula kata orang lain yang berbohong. 

Terang-terang dia kata mungkin akan didaftarkan oleh SPR…

Beberapa minit kemudian dia pusing kata, saya kata jangan daftar…

Sedangkan sepatah perkataan jangan pun tak keluar dari mulut dia sewaktu dia membuat dakwaan bohong. 

Benda yang terang-terang yang semua Ahli Parlimen nampak, kakitangan kerajaan di parlimen nampak, ada hansard, ada video dan sebagainya, itu pun dia nak bohong lagi. Kalau Pas nak bercakap empat orang saksi, ini dah lebih dari empat orang saksi yang melihat. Pas masih nak pertahankan lagi ke Anwar seorang yang suci, yang alim, yang jujur, yang putih bersih bak kain kafan ? 

Anda percaya dia kata dia tidak meliwat ? 

Kah…kah…kah….kah…kah….

Kesian Yusof Qardhawi….buta-buta ja kena tipu dengan peliwat….


Tahniah diucapkan kepada Datuk Hamzah Zainuddin, macam sergah anjing ja Datuk sergah Anwar. Itu yang selayaknya untuk dia...

12 comments:

Anonymous said...

Peliwat ni kalau dia berbohong,dia sendiri pun percaya dengan bohongannya tu.

Anonymous said...

Haram jadah Anwar Ibrahim kaki belit tipu bapak Munafik.. terang2 dia ckp SPR mungkin akan didaftarkan.. itu jahat sungguh! Khalid Gereja pula mahu.. bila pulak bapak peliwat ni ckp JANGAN daftar??? Sial lah Nuar haramjadah ni!!

Anonymous said...

Jelas Peliwat ni pembelit dan penipu dan munafik. Ya Allah tunjukak lah jalan yg lurus kepada peliwat ni.Aamiiin.

Anonymous said...

boleh pening malaikat dlm kubor dia ni esok.....pandai betul membelit...

Anonymous said...

Boleh tahan juga Datuk Hamzah, terus dan ganyam datuk ganyam takut ape pembohong macan nuar ni. Dia ingat dia sape macan bagui je. Orang lain boleh lah Datuk Hamzah jangan di buat main. Jaga2 sikit Datuk Hamzah jangan di tarik balik dan memohon maaf pulak dengan si nuar ni. Orang macan ni patuk di ajar. tahniah.

Hussaini Abdul Malek said...

Salam Tuan,

Jika tidak keberatan, minta disebarkan article saya supaya anak-anak kita tidak tertipu dgn harapan palsu.

Dan yang lebih penting lagi, jangan biarkan seorang yg bukan Islam menunjukkan sikap hipokrit suka Masjid. Padahal dewan Masjid yg besar digunakan utk menganjurkan seminar soalan bocor demi keuntungan dan populariti.

Bocor @ Ven Suci - Satu Kronologi

Anonymous said...

Babi is alway a babi. And his pembodek (si pendek)tanpa segan silu giving his common strike...

Siap boleh challenge orang lagi...kalau tak babi..tak tahu nak panggil apa si gay tua ni.

Anonymous said...

kasi masuk penjara je...baru dia jadi manusia

Anonymous said...

Mana Datuk Hamzah Zainuddin tak marah, pernah ingat kes isteri dia di ganggu oleh anwar al-juburi dalam telefon dulu tak? Kali ni ada peluang besar, Datuk Hamzah pun ganyang cukup2 la peliwat @ penzina @ pembohong @ penipu rakyat ni...

Itupun pencacai peliwat ni tetap percaya anwar tak bersalah... BODOH punye MACAI...!!!!!!!!

Anonymous said...

Kain kapan sedang menunggumu anwart muhung..

Anonymous said...

masukkan dalam tv.....

Anonymous said...

Pencacai yang menyanjung ANUwar seperti biasa akan buat2 bodoh, kerana mereka tak kisah diperbodohkan oleh ANUwar sepanjang hayat depa.....