Friday, April 25, 2014

Geran MOSTI: Nah ! Ini Dia Bukti Pembohongan Rafizi

Susulan tulisan blog ini semalam mengenai pembohongan Rafizi berhubung geran Mosti…

Dalam tulisan semalam saya telah memetik apa yang didakwa Rafizi dan turut disiarkan di blognya sendiri. 

Apa yang Rafizi kata ?
3. Kontrak pembekalan stim pada harga RM55 satu tan itu adalah satu kontrak swasta yang melibatkan NSE Resources dan pemilik kilang lain tanpa melibatkan sebarang pegangan modal oleh kerajaan, maka sebarang keuntungan akan dimiliki oleh NSE Resources 
rafiziramli.com

Seorang pembaca blog ini yang saya rasa penjilat tegar Yb Pondan tersebut….opsss maaf…typing error…Yb Pandan telah menghantar komen seperti berikut. 
Anonymous said... 
blogger macai umno/bn/najib/rosmah sudah kepanasan.jgn main2 sama rafizi.rafizi kalau buat pendedahan mesti ada bukti&asas.semua surat dia keluarkan sbg bukti.bukan sprti blogger macai penjilat rosmah ni.cakap kerajaan ada saham tapi satu bukti pun tak tunjuk.kesian kau blogger macai.jilat najib kuat2 lagi.kau tak sedar ke najib bapa rasuah negara? 
April 24, 2014 at 6:11 PM

Seperti yang saya katakan semalam, apa yang didakwa Rafizi adalah satu pembohongan. Dia kata kerajaan tiada apa-apa pegangan pun dalam Nse Resources. Dan penjilat tegar dia pun percaya satu peratus dan tanya mana bukti. 

Kau nak bukti sangat ya ? 

Nah ambil !

Klik pada imej untuk melihat dengan jelas

Maklumat perniagaan NSE Resources 
Jumlah saham yang dibenarkan dan jumlah saham yang telah diterbitkan
Pemegang saham : Perhatikan yang nombor 3. Tertera di situ nama MALAYSIA VENTURE CAPITAL MANAGEMENT BERHAD dengan nombor pendaftarannya 545446-U yang memegang 1,050,00 saham dalam  NSE Resources.

Seterusnya jom kita lihat pula siapa yang dibelakang MALAYSIA VENTURE CAPITAL MANAGEMENT BERHAD ?

Maklumat perniagaan Malaysia Venture Capital Management Berhad dengan nombor pendaftaran 545446-U
Jumlah saham yang dibenarkan dan jumlah saham yang telah diterbitkan
Nah ambil kau ! Lihat sendiri siapa di sebalik Malaysia Venture Capital Management Berhad ? Kalau tak pandai bahasa inggeris aku boleh tolong terjemahkan. The Minister Of Finance (Incorporated) = Menteri Kewangan (Diperbadankan). Siapa lagi Menteri Kewangan Diperbadankan kalau bukan milik kerajaan ? Samalah seperti di Selangor Menteri Besar Incorporated (MBI). 

Sebenarnya isu ini masih panjang lagi. Sebab itu seperti yang saya kata semalam Rafizi sedang korek lubang kubur sendiri. Jangan ingat syarikat yang dituduh itu berdiam diri. Mereka sedang buat kerja mereka. Mereka tunggu Rafizi tamatkan dulu pembohongannya. Kemudian baru mereka akan masuk. Sekarang setiap sidang media Rafizi mereka pasang orang untuk merakam. Kemudian rakaman penuh akan sampai ke tangan mereka. Setiap media yang menyiarkan berita ini pun mereka pantau. Malaysiakini sudah beberapa kali hubungi mereka untuk mendapatkan ulasan. Mereka tetap tidak akan bagi apa-apa ulasan buat masa ini. Blog, twitter, dan facebook Rafizi juga mereka pantau setiap masa. Senang cerita mereka sedang kumpul segala bukti. Mereka biarkan Rafizi menari dulu.Kemudian mereka akan masuk bersilat. Kita sama-sama tunggu babak seterusnya. 

10 comments:

hanizam said...

ada gak orang percaya rafizi cakap...selidik tak mau...

memang betul, bila mendengar tanpa selidik kebenaran dari sumber lain, orang yang mendengar akan terus marah dan kata kerajaan macam-macam...

inilah persepsi yang diterapkan oleh RBA dan PR untuk wujudkan kesangsian ape yang kerajaan buat semuanya tak betul...

kerajaan sekarang ditakrifkan sebagai kerajaan rasuah, kerajaan tak telus dan macam-macam lagi...

kita ni manusia..bukan maksum seperti yang digambarkan pada pemimpin mereka...

kerajaan mungkin tak perfect 100%..sama je pada kerajaan lain didunia ini jika nak bandingkan dengan kerajaan ISLAM dahulu...

tapi sekurang-kurangnya kerajaan dah buat terbaik untuk bending ape yang tak baik dah buruk dalam mentadbir...

sebenarnya kita kena tengok pihak yang selalu memberi dan menyuburkan aktiviti rasuah dalam Negara kita...

dah kaya, dah banyak duit, dorang ingat semua boleh dapat...yang menerima pun silap gak, senang gelap mata...kalau takda yang memberi, takdalah yang menerima...

Unknown said...

MSE Resources, saman Rafizi hingga bankrap!
Rafizi, kalau nak buat kerja buatlah cara profesional. Jangan hemtam kromo sahaja.
Saya hendak cadangkan kepada En Azhar CEO MSE Resource agar beliau buat komplen kepada badan profesional dimana Rafizi menjadi ahli. En Azhar buat siasat adalah Rafizi menjadi ahli ACCA, MIA sebagai contoh dan buat komplen kepada badan tersebut kerana apa yang Rafizi buat adalah tidak etika dan Rafizi boleh dipecat dari badan tersebut.

True Malaysian said...

Aku ingat Si Rafizi ni pandai ... graduate dari Oxfart .. mmg farting aje kerja dia tak abis2. Kali ni ko terlebih fart, sampai tercirit dalam seluar. Aku harap sgt kali ni sykt berkenaan saman malu ko. Biar sampai tercirit sampai berteraburan.

To Bro RBF, teruskan dgn pencerahan seperti ini. Sesungguhnya ia dpt bersihkan PM kita dari fitnah dr org2 yang munafik ini

Anonymous said...

Malas la nak baca hal Rafizi ni..
kat atas dahi Rafizi tu dah ada perkataan
"PENIPU"...cukup2 lah tu Rafizi...

mior said...

Rafizi MP Pondan typo..i like..dhulunya pelajar bijak..tp setelah digauli Al Juburi kebijakan die sedikit demi sedikit hilang smp sama tahap dgn Mahfus (SRP) & Mat Sabu (ITM drop out)

Anonymous said...

geng geng PR sekor pun takmau komen ker?

rupanya semua main dengar je ceramah dari PR terus percaya tak perlu siasat seolah macam percaya apa yang disampaikan tu wahyu dalam Quran

bangang

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI....Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU TIJA said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

PAK JUNAIDI said...


SAYA SANGAT BERSYUKUR ATAS REJEKI YANG DIBERIKAN KEPADA SAYA DAN INI TIDAK PERNAH TERBAYANKAN OLEH SAYA KALAU SAYA BISA SEPERTI INI,INI SEMUA BERKAT BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA YANG TELAH MEMBANTU SAYA MELALUI NOMOR TOGEL DAN DANA GHAIB,KINI SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTANG-HUTANG SAYA BAHKAN SAYA JUGA SUDAH BISA MEMBANGUN HOTEL BERBINTANG DI DAERAH SOLO DAN INI SEMUA ATAS BANTUAN MBAH RAWA GUMPALA,SAYA TIDAK AKAN PERNAH MELUPAKA JASA BELIAU DAN BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU OLEH RAWA GUMPALA MASALAH NOMOR ATAU DANA GHAIB SILAHKAN HUBUNGI SAJA BELIAU DI 085 316 106 111 SEKALI LAGI TERIMAKASIH YAA MBAH DAN PERLU ANDA KETAHUI KALAU MBAH RAWA GUMPALA HANYA MEMBANTU ORANG YANG BENAR-BANAR SERIUS,SAYA ATAS NAMA PAK JUNAIDI DARI SOLO DAN INI BENAR-BENAR KISAH NYATA DARI SAYA.BAGI YANG PUNYA RUM TERIMAKASIH ATAS TUMPANGANNYA.. BUKA DANA GHAIB MBAH RAWA GUNPALA

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.