Wednesday, October 7, 2009

NIZAR OIII!!! BILA NAK KALAH MACAM-MACAM CERITA

Hatiku tersenyum keseorangan bila membaca artikel ini.

Kalau dah nak kalah macam-macam ceritalah kerana nak tutup malu.

Nak 'control macho' lah tu.

Dulu semasa PRK Kuala Trengganu pun sama juga. Apa yang PAS tak kata hari-hari. Bila dah menang dia senyap terus. Sedikit pun tiada permohonan maaf oleh PAS terhadap SPR.

Kepada petugas BN di Bagan Pinang, dengar nasihat RBF ini....

Menang dah tentu BN akan menang disana. Tapi jangan menang dibawah 2000 majoriti undi. Moral BN kalah kalau menang di bawah 2000 undi,sepertimana malunya PAS bila mereka menang 65 undi di Manek Urai.

Petugas BN ,kena letak sasaran pastikan calon PAS hilang wang deposit atau kemenangan dengan majoriti 4000 undi ketas. Jika sasaran itu berjaya, barulah BN menang bergaya.





5 comments:

Malaysian said...

Hey, RBF bila BN nak tawan Selangor...sudah lama saya tunggu.
Adakah BN akan menang Bagan Pinang tu saya tak tahu...tapi apa yg saya tahu...jika BN kalah di Bagan Pinang...memang malulah BN...kerana itu kubu kuat BN...dan dengan segala taktik kotor BN...jika masih kalah, suruh Najib balik rumah tidurlah.
RBF pun tak payahlah susah-susah pergi ke Bagan Pinang...jagalah ayah baik-baik...memandangkan ayahmu gitu baik terhadap mu.Taatlah kepada orang tua kamu supaya tidak kesal kelak.RBF pergi ke Bagan Pinang ke tak pergi pun sama saja...kalau nak menang tetap menang,kalau kalah tetap kalah...kerana kamu itu RBF dan bukannya RPK.

Anonymous said...

Ingatkan bapa dah nazak anaknya dah insaf dan bertaubat, rupanya masih tabur fitnah. isshh!...3x

Anonymous said...

selangor apa cerita.
ko ni kuat pembohong mcm pemimpin ko jugak.

Anonymous said...

apap2 pon "we have the numbers!!!!!"
KAH KAH KAHX 10000....

Anonymous said...

kenapa Pembangkang terutama PAS terus dan terus menabur fitnah ini adalah kerana tiadanya tindakan balas yg dilakukan oleh BN, SPR dan polis...
sbb itu mereka makin berani dan besar kepala menabur fitnah...
tgk sahaja situasi politik di singapore... berapa ramai ahli pemimpin pembangkang diistihar muflis???..

from boyesen..