Thursday, October 8, 2009

PEMBOHONGAN KELAS EMPAT OLEH PAS



RBF ingin menawarkan ganjaran sebanyak RM 8000.00 kepada sesiapa yang berjaya memberikan gambar mamat diatas sedang ditetak oleh Pemuda Umno,sepertimana yang dilaporkan disini.

Kalau nak tipu pun berhati-hati sikit. Saja nak cari populariti politik. Sendiri potong baju,kemudian kata Pemuda Umno tetak.

Kemudian ambil air sirap curah dan sapu di muka sendiri. Lepas itu kata orang Umno buat. Podah chittttt.....nak tipu pun biar kelas 1, jangan tipu kelas 4.

Kepada pembaca, anda lihat gambar pertama terlebih dahulu.

Perhatikan dalam bulatan kuning,anda lihat kesan 'darah sirap' di muka mamat terbabit. Nampak sangat ambil sirap kemudian sapu dengan berus warna. Jalur 'darah' di mukanya nampak sangat seperti dilukis-lukis.

Kemudian lihat pula gambar kedua.

Kesan koyakan dibajunya nampak bukan kesan tetakan, tetapi kesan yang dihiris sendiri. Jika betul ditetak dengan parang,sudah tentu kulit mamat tersebut sudah penuh dengan darah dan kesan tetakan. Anda boleh melihatnya dengan jelas,tiada langsung kesan cedera pada kulit mamat tersebut melainkan bajunya yang dihiris dengan pisau. Kemudian ambil sirap sikit ,letak dibaju.

Yang menjadi mangsa adalah mamat yang berlakon tersebut. Sampai mati pun orang akan gelak kepada beliau setiap kali terjumpanya. Tapi apa nak buat lagi,mungkin mamat tersebut telah dijanjikan syurga oleh PAS.

Syabas Parti 'Islam' Semalaysia. Teruskan menipu.

13 comments:

Aku Darah Anak Melayu said...

salam..
mamt ni dah dapat jaminan sorga kot dari tok nujum nicky jeez..

shonzu said...

Mari kita lihat apa lagi drama dari totok2 hamPAS selepas ini.

Tak sabar nak tengok AnWAR Al-Juburi mahu mengadakan sumpah esok. Mungkin ini teks yang telah disediakan oleh AnWAR esok:

"A'uzubillahi minas syaitanirrajim. Bismillahirrahmanirrahim. Wallahi, Wabillahi, Watallahi. Saya bersumpah bahawa saya bukan sesumpah...."


PAS 4 all = Israel 4 all

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

salam.

Puak-puak ni kan kabai..tetak tak makan atau tak lut..semuanya jenis pemain silap mata.

Ok minta mamat tu buat demo...kita tetak pula macam tu...apa cam..!

Akhlaken Pencuri Mimpi Malam,,, said...

gile ar... macam ni pun ade...

chelsy said...

..I read @ Unspinners and keep laughing thinking abt this moronic tactics of what so called Party Islam?? This guy should be given the best supporting award in the next Tamil Film Festival..:)

But again...an apple doesn't fall far from it's tree,does it?<--Al-Juburi on being the best actor!!

Anonymous said...

macam mat indon aje....

Anonymous said...

wakakaka kalah drama swasta..aku rasa mamat ni boleh jadik pelakon...

TebuHitam said...

Memang PAS dasar kaki cibai nak buat mcm mana.
Kalau aku jumpa mamat nie,sure aku gelak sampai tertonggeng punya.
Apa la punya bahalol tahap maksima si bangsat dan pencacai PAS nie.Apa korg ingat org nak caya ker???
Hanya BABI2 dlm PAS aje yg akan percaya.Tak caye korg cuba tanya Hadi Awang.mesti dia kata YA....BETUL....

aliffnajmi said...

Hahahaha...
mamat ni kalau masuk raja lawak sure menang nih.
Kalakar giler lakunan dia tu.
Hahahaha... adeh, sakit perut aku ketawa.

Anonymous said...

Kesian mamat2 PAS, semua terencat akal. Kesian mamat PAS semua makan terlalu banyak budu sampai dapat anak2 tak bole berfikir dgn logik dan rasional, kesian orang2 pengikut tegar PAS. Itulah kalau guru mereka Nik Najis dan Ustaz2 terencat akal mereka kencing berdiri maka pengikut2 mereka, kencing tak tahu beristinjak. Tetapi mereka2 semua kan dah dijamin syurga Isle PAS, tak berkahtan, tak beristinjak, yg harami, peliwat2, gay2, makan babi sekalipun dah dijamin masuk kandang Isle PAS, jadi tak herankan kawan. Bahalul punya orang . ishh ishh ishh ishh ishh pokemon betul

DaVillageBoy said...

apa kata kalau hebat sgt budak ni sampai kena tetak pun xkoyak kulit badan dia...kita mntak dia lakonkan semula adegan tetak tersebut..tgok mcm mana org kebal kena tetak tpi xjadi aper yang terkoyak cuma baju dan yg berdarah hanya muka shaja..
mesti x berani nak buat..sebab bju tu mmg dah dihiris dan darh pun mesti sos tomato jer...

kebal bebal said...

ni lah apo orang nogori kato... PEMBONGAK BOSAR!!!!

kihihkih... patut2 la nak menipu pun...

saya cabar salahuddin ayub buktikan perkara ini di media. err... bukan buktikan dakwaan kene tetak tu... tu dah sah2 tipu. tapi harap dapat buktikan bahawa budak tu betul2 kebal. di minta salahuddin menetak budak tu secara lansung depan media. parang dont worry, saya boleh supply...

amacam???

Hooligans said...

tue kne tetak ke baju koyak yg dye pkai..kat badan xnmpk pn kesan kene tetak.. nmpknya satu penipuan yg tidak menjadi... hahahah.. xpyh la nk buat benda bodoh.. nnti ko diperbodohkan... bodoh nye la mamat tue..