Friday, January 6, 2012

Ahli Majlis Pimpinan Pusat PKR Doakan Kejayaan Saiful


Seorang ahli majlis pimpinan PKR peringkat pusat telah berjumpa dengan Saiful Bukhari dan luangkan selama 15 minit 'berbual mesra' dan diakhiri dengan doa terhadap Saiful supaya berjaya dalam kesnya dengan Anwar Ibrahim.

Siapa orang itu ?

Bila ? 

Dimana ?

Semuanya akan saya siarkan jam 3 petang ini.

10 comments:

Anonymous said...

SAIFUL ...YOU ARE NOT ALONE.KAMI DAN RAKAN2 SEKELUARGA MENDOAKAN KEJAYAAN DAN KEBENARAN ANDA.ALLAH SENANTIASA MELINDUNGI YANG HAK...AMIN!

Anonymous said...

SAIFUL ...YOU ARE NOT ALONE.KAMI DAN RAKAN2 SEKELUARGA MENDOAKAN KEJAYAAN DAN KEBENARAN ANDA.ALLAH SENANTIASA MELINDUNGI YANG HAK...AMIN!

Anak Lenggong said...

Saiful..teruskan perjuangan anda ..kepada Nuar brahi dan Melayu Pas & PKR yang bangang cuma 2 saolan bodoh aku nak tanya..
1. Camner air mani nuar brahi berada didalam dubur Saiful..Nuar melancap dulu lepas tu simpan didalam botol serta kasi kat Saiful suruh masukkan sendiri kee..
2. Kalau konspirasi pula ..alangkan bodohnya manuasia yang bernama Anuar ibrahim ni pabila membiarkan diri supaya mengikut telunjuk untuk meliwat Saiful...

Anak Lenggong said...

Wahai Orang Islam yang cintakan keamanan dijemput sama-sama hadir diperhimpunan sejuta umat bertempat diStadium Paroi NS pada esok pagi 7/1/12 jam 9.00am - 1.00pm banyak pengisian keagamaan.

Anonymous said...

kak wan sebenarnye terlibat dlm konspirasi kerajaan..kak wan yg kemam air mani nuar dan jual kpd dato najib utk disuntik ke dlm jubo saiful..

Anonymous said...

JAM OMEGA AKU MANA JIJAH ?...HAAHH JAM OMEGA AKU MANA JAH ??

mat saga said...

bro... ada cerita sensasi...

persatuan ahli penjara sg buloh dah hantar memorandum kat Dato Najib...

dorang mintak anuwar tak dimasukkan ke penjara sg buloh... dorang kata dorang semua takut bontot dorang rabak kena sodok dengan anwar... dorang kata lagi kalau terpaksa masuk jugak boleh tapi dengan syarat dorang dibekalkan dengan cawat besi siap dengan mangga "solex" original lagi...

kalau tak ikut permintaan dorang nanti dorang akan buat demo macam budak-budak bangang buat demo kat UPSI...

anti bohmau said...

doakan KEADILAN utk saiful.

Anonymous said...

korang dah tak de idea kerr utk serang pembangkang... stedylah umno.. fitnah murahan macam ni rakyat tak akan layan bro... wa sokong UMNO tapi wa sedih jugak tgk UMNO ni tak de kerja lain asik nak buat cerita macam ni... mcm mana Rakyat nak sokong kita kalau semua pemimpin pembangkang kita fitnah.. sampai rakyat ejek2kan kita ni memang kaki Fitnah dan juara fitnah... Bro kalau kita nak menang bukan macam ni caranya.. kita kena berhujah dgn fakta dan berilmu.. wa tgk parti kita semakin dipandang hina oleh Rakyat sbb kita asik bangkitkan isu2 macam ni.. Rakyat nak tgk apa agenda dan perjuangan kita utk memartabakan bangsa dan negara..kita tak habis2 dgn isu fitnah.. bro

Anonymous said...

doa kami untuk saiful juga