Sunday, January 8, 2012

Cari Skrip Lainlah Pula Kak Wan Oiiii....


Malas nak tulis panjang...

Dah boring dengan skrip yang sama digunakan keluarga Anwar Ibrahim.

Tahun 1998 - Anwar disuntik dengan virus HIV

Tahun 2001 - Anwar diracun dengan racun arsenik

Tahun 2011 - Kenderaan dinaiki Wan Azizah disabotaj

Tahun 2012 - Pengawal peribadi Azizah disuntik dengan morfin.

Carilah skrip lain pula Kak Wan oiiiiii......

Jam omega mana Kak Wan ?

Esok kedutaan manakah yang akan menjadi pilihan Anwar untuk melarikan diri ?


14 comments:

Anonymous said...

huh, makcik ni bestlah, kalau jadi pelakon boleh menang award... tapi takpelah, award kat akhirat tetap ada, masa tu takder orang nak sorang jer...

Anonymous said...

NEXT EPISODE BESOK SILAP2 ANWAR PAKAI PELEKAP DI LEHER SAKIT TAK LARAT LAH.

SEBENARNYA ORANG TAK PAKAI DAH TREATMENT TU.....ha.ha..

SAYA SEDIH KALAU TENGOK MUKA DR. WAN AZIZAH....I WONDER HOW CAN SHE SURVIVE ALL THOSE TRAUMA COS BY ANWAR. HER EYES PAINTS A THOUSAND WORDS. IT IS EASIER TO TELL THE TRUTH THAN TO INVENT TRUTH. JAM OMEGA FOR INSTANCE MANA YA KAK WAN?

Anonymous said...

Kesnya mudah; dua orang melakukan maksiat luar tabii. Seorang sudah mengaku dan bertaubat, seorang lagi bermati-matian tidak mengaku.

Kejayaan besar bagi syaitan kerana berjaya melaga-lagakan sesama umat manusia.

Selagi kita tidak mengaku melakukan kesalahan dan bertaubat, selagi itulah kita memikul neraka kita kesana-kemari walaupun dengan senyuman.

rakab said...

Skrip lama diulang kembali..!!

Tahun 1998 dulu, Anwar kononnya
diracun dengan arsenik..!! Di suntik dengan kuman HIV..!!

Kambing-kambing PKR yang lurus bendul tu pun percaya laa sepenuh hati...

Semenjak itu Anwar pun nazaklah hingga ke hari ini..tak ada pekerjaan yang mampu dilakukannya lagi kecuali meliwat dan berjimak dengan chinadoll sahaja..

hahahaaaaaa....kambing PKR tertipu lagi !!

Satu lagi sandiwara licik Anwar demi meraih simpati rakyat menjelang 901...

Takkan nak suntik Wan Azizah pulak kott...Nanti PKR tak cukup calon
pulak...PRU dah dekat ni..!

Drama King bersandiwara lagi...

hahahahaaaa....

Anwar sengaja nak naikkan kemarahan penyokong PKR supaya depa merusuh depan mahkamah nanti..

Boleh jadi modal politik....

Lepas ni pasti ada yang tergolek atas jalan kemudian tuduh polis
yang bertindak ganas...

ATM gunakan KD Tunku Abdul Rahman
yang kononnya tak boleh menyelam untuk menyuraikan demontrasi..

hahahahaaaa....Anwar raja temberang !!!

sman said...

Kalau di lihat pada wajah dan penampilannya WA kelihatan seperti seorang yg cukup beriman,baik hati dan jujur.Tapi kalau didengar cerita dari mereka-mereka yg pernah rapat dengan beliau,inya hanya maknusia biasa yg banyak kekurangannya kalau pun tidak mengatsi keburukan 'maknusia anugrah tuhan'.Kemudian bila di nilai berkaitan dengan issu jam omega Anwar,kita kena tutup buku lah,jangan percaya lagi kepada orang sseprti WA ni.Dah banyak kali dia berbohong kerana cuba menutup pekung Anwar.

Saya merasa memang betul kata Ezam,WA tahu siapa Anwar sebenarnya dari awal lagi,tapi beliau berpura-pura tidak tahu dan membiarkan rakyat tertipu,meletakan negara dalam keadaan kucar-kacir dan membiarkan penyokong setia Anwar seperti Ezam dan beberapa orang yg lain lagi merengkok di penjara beberapa tahun kerana membela pesalah sex.WA sendiri enak tidur di katil empuk dan terus menerima sanjungan sebagai Presiden parti dan isteri berhati besi.Ini adalah satu kezaliman WA terhadap orang seperti Ezam.

Anonymous said...

saya rasa WA dan ahli keluarga tak takut ke bila menghadapkan muka kepada Allah....dia tak malu ke pada Allah bila solat menghadapi Allah.......

Anonymous said...

salam & bawak2 lah mengucap...

Anonymous said...

tokei PKR kebulur inject air mani kat lubang orang..bodygad lak matpet..perghh kene sgt la tu

Anonymous said...

agak2 malam ni "dia" g blasah china doll tak?...manatau nak lepas gian nnt lama tak dapat...ayuh cctv kasi on sume.......

Anonymous said...

betui-betui aku sokong hang lah 1000% dok ulang typewriter butuk yang sama jerr...

anti bohmau said...

LAAAA...idup lagi ka kena racun ngn hiv? ingatkan dah lama kojol!!!??

fayyad tu kena ketit ngn tebuan tanah saja tu! kuat sgt berbohong! binatang pun reti nak ketit sapa!!

Anonymous said...

adoiii kote kawaq aku dok menjerit minta lubdub & lubrit besok nak masuk kandang besi daaa tolong laaa

Anonymous said...

kak wan azizah oi,,,, tak pe la abang nuar dok dalam penjara, adik azmin kan ada, sama je pelir azmin ni ada takok juga,,,, macam pelir anwar masuk dalam pepek shamsidar la,, sama rasa la lepas ni,,,,

drpd : aspan alias

Anonymous said...

WA relakan dirinya diliwat
NI relakan dirinya diliwat

oleh gay az min

ada aku kisahhhhhh