Friday, January 6, 2012

Fariz Musa Bertemu Saiful di Lebuhraya Pantai Timur


Sepertimana yang dijanjikan, ahli majlis pimpinan PKR yang berjumpa dengan Saiful dan doakan kejayaan kepada Saiful adalah individu seperti gambar diatas. Namanya Fariz Musa. 

Pertemuan berlaku pada hari raya haji yang lepas. 

Tempatnya di Hentian Sebelah Lanchang Lebuhraya Pantai Timur arah Kuantan ke Kuala Lumpur.

Pertemuan berlangsung lebih kurang 15 minit.

Dalam pertemuan itu Fariz mendengar penjelasan dari Saiful apa sebenarnya yang terjadi berhubung kes liwatnya.

Tidak ada sebarang pertengkaran atau apa-apa yang tidak baik berlaku dalam pertemuan itu. Ianya berlangsung dengan cukup mesra.

Video rakaman pertemuan tersebut ada di tangan seseorang dan akan didedahkan sekiranya Fariz menafikan pertemuan itu. 

Sekarang zaman teknologi, semua orang ada kamera dalam poket. 

Sebelum berpisah Fariz ungkapkan doa kejayaan kepada Saiful.

Apabila mendengar kisah ini saya teringatkan peristiwa pertemuan Saiful dengan Ezam sehari sebelum beliau membuat laporan polis diliwat oleh Anwar. Pertemuan Saiful dengan Ezam juga berlangsung di lebuhraya. Berhampiran plaza tol Bukit Beruntung.

Nampaknya Fariz mengikut cara bekas bosnya dengan mengadakan pertemuan di tempat-tempat yang orang tak syaki. Jika pertemuan diadakan di hotel-hotel atau di restoran-restoran sudah tentu ianya mudah menjadi perhatian ramai dan Fariz akan kantoi. Ingatkan apabila bertemu di lebuhraya dia akan selamat. Rupa-rupanya kantoi juga...

Mungkinkah Ezam yang terlibat mengaturkan pertemuan tersebut ?

Fariz sudah dengar dari mulut Saiful sendiri apa yang terjadi dan dia telah tahu bagaimana buruknya perangai Anwar, dan boleh dikatakan semua pemimpin-pemimpin PKR sudah tahu perkara tersebut. Tetapi mereka tetap nak melembukan orang ramai agar berhimpun di Kompleks Mahkamah Jalan Duta pada 9.Jan.2012. 

Sampai bilakah anda semua hendak dibodohkan oleh Anwar ?

Anu Anwar yang sedap. Susah payah anda yang tanggung. 

Pemimpin PKR sendiri pun selama ini yang memaki hamun Saiful dengan pelbagai kata-kata nista sanggup jumpa Saiful untuk dengar dari mulutnya sendiri dan boleh doakan untuk kejayaan Saiful, jadi tak usahlah anda semua nak diperbodohkan oleh Anwar dan Azmin.

Sekiranya Fariz Musa yakin Saiful berbohong dan Anwar benar-benar difitnah, selepas jumpa Saiful tempohari dah tentu dia buat sidang media umumkan perkara tersebut. Tapi selepas jumpa Fariz diam seribu bahasa. Itu tandanya dia tahu Saiful berada di pihak yang benar dan dia percaya kepada Saiful. Lagi satu kalau dia tak yakin dengan Saiful, tak mungkin dia boleh doakan kejayaan kepada Saiful.

13 comments:

Anonymous said...

tuan, keluarkan sahaja video tu b4 901 andai dia menafikan atau mengiakan... andai ada, maknanya yg dtg 901 mmg keldai...

mahasiswa

Anonymous said...

selagi ada orang bagi duit dia akan ikut punya.

Anonymous said...

hahaha wang dan kuasa jugak jadi mangsa ahahaha..org yg menghulur suruh buat benda tak baik jugak disanjung.terbalik kuang kuang....

DAH TERBUKTI MMG ANUWAR SUKA MAIN BELAKANG..BETUL ? Ya BETUL. Nafsu dia tinggi syaitan jentik konek dah tak leh nak mengucap panjang terkunci terus main ja tak kira apa yg ada di depan mata. Kalau iman dia teguh bak kata ustaz PKR Imam Mahdi, semestinya dah bersilat atau berperang dah keluar lari dari bilik, ini tak iman dia mmg tak kuat, dah tau tak betul dia p cari penyakit menyondol buat apa, kalau org fikir baik baik dalam keadaan tenang tentu dah terang orang itu akan jawap "dah tau tak betul salah p buat benda tu buat apa, sendiri mau tanggung la..".

Mcm chinadoll sama gak,sendiri cari penyakit rakyat yg bodo dungu mcm keldai jugak yg dok meroyan siang malam, Anwar tidur malam sedap ja, dapat keluar negara 60 kali tu, siap balun pelacur VIP di New York, Washington. Kesian sungguh tgk pecacai anwar ni. Tak pa laa korang tanggung la beban dosa Anwar 7 keturunan.

Anonymous said...

kalau tak berbelit bukan umno dan be end namanya!!!

Anonymous said...

Sama ada Saiful yang bohong kamu kemudian kamu sebarkan, atau saiful cerita lain kamu pula buat cerita bohong. Sudahlah anak Rohban aku ade di situ masa itu, segala yang kamu tulis ini penipuan yang jelas.....

SAKSI said...

kaki penipu... kah kah kaaaaaaahh!!! ada saksi ka? Fariz musa ada saksi dan apa yang ko ceritakan tu x benar. x serik serik lagi kene saman ngan Husam ke? ok, nantikan saman dari Fariz Musa pulak ye? kah kah kaaaaaaaaaahh!

Anonymous said...

Ko bajet ko ada perlidungan orang atas ko boleh selamat ke? Tulis perkara fitnah...kalau di dunia kau selamat, di akhirat kelak x ke mana.....

Anonymous said...

Saya berkeyakinan 100 percent cerita ini benar berdasarkan 2 perkara.

. Jika hendak menipu mengapa perlu penulis blog ini menyasarkan fariz musa. Seorang yg tidak ada nama besar dlm pkr. Adalah lbh baik beliau sasarkan nama2 besar yg lain. Contoh:saifuddin nasution, johari abdul.

. Jika seseorang itu menipu tidak termampu dek akalnya utk meletakkan lokasi pertenuan di kawasan rehat lanchang pahang. Sudah tentu dia hanya capai tempat2 yg mudah diingat. Contoh : hotel, restoran, kompleks beli belah dan sebagainya.

Anonymous said...

kadang2 aku nak tergelak bila tengok kebodohan puak2 penjilat tegar si nuar berahim nie..ramai penjilat2 tegar nuar brahim yg percaya ni semua adalah satu trap utk perangkap nuar berahim..trap tetap trap..tapi yang penting kat sini ialah kote bengkok nuar brahim tetap masuk dalam jubo si sepol!

anti bohmau said...

selama ni, tak pernah dengar mana2 pemimpin BN yg hasut pelajar U utk berdemo membela diri bila ada kes mahkamah...

tp mengapa sorang pemimpin pembangang ni suka sgt gunakan pelajar U, ha?

PAPA GOMO said...

BRO..

CAMNER SAMAN,DAH SETEL DGN HUSAM MUSA BLOM?

Anonymous said...

Fariz Musa
saya d IPD shah alam utk buat report terhadap FITNAH dan PEMBOHONGAN Saiful Bukhari Azlan dan blogger rbf online Muhammad Faizal Rohban Ahmad terhadap saya. Mmg kaki fitnah n pembohong sayfool ni!

Fariz Musa
mmg saifool ni kaki fitnah. Bahaya dia ni. Terserempak dia ckp pertemuan sulit. Nasib baik tak serempak seorg seorg. Tentu dia tuduh aku liwat dia! Eee.. Mmg bahaya dia ni.

Fariz Musa

Bukan sy tegur dia. Dia yg tegur dan datang pd sy. X wujud pertemuan dgn saifool ni. X ada janji sy dgn dia. X ada penjelasan isu liwatnya pd sy. Sy tidak kesorangan ketika itu. Sy berempat. Dia hanya seorang. Semua secara kebetulan dan tidak sengaja. TERSEREMPAK!

Anonymous said...

saman je fariz..aku sokong ko!!