Friday, February 10, 2012

Siapa Dia Faekah ? - Dr Khir Toyo


Dr Khir Toyo kata dia tak kenal siapa itu Faekah... 

Faekah adalah setiausaha politik MB Selangor yang terlebih sudu dari kuah. Bertanding pilihanraya pun tidak, tapi berlagak mengalahkan wakil-wakil rakyat atau exco. 

Dalam Malaysia setiap menteri, menteri besar dan ketua menteri di setiap negeri ada setiausaha politik masing-masing. Termasuklah Nik Aziz, Ustaz Azizan dan Lim Guan Eng. Tapi pernahkah anda semua lihat setpol mereka semua bersikap lebih sudu dari kuah seperti Faekah ? 

Orang-orang PKR sendiri dan juga kakitangan-kakitangan kerajaan negeri juga ramai yang benci dengan Faekah kerana sikapnya. Begitu juga dengan wartawan-wartawan. Saya difahamkan juga beberapa orang penting di TV Selangor juga sudah cabut kerana tidak tahan dengan perangai Faekah. 

Orang seperti Faekah sesuai dengan peribahasa kaduk naik junjung atau beruk mendapat bunga. 

Lihat video di bawah 

11 comments:

Anonymous said...

pompuan faekah ni memang sial



-warga pkr selangor-

Anonymous said...

ya benar! en y***s ex tv3 telah meninggalkan tv selangor kerana tidak tahan sikap & mulut jahat faekah.

untuk menutup kesalahan dia sekarang faekah sedang sebar cerita fitnah mengata en y***s telah salah guna wang.

Anonymous said...

berangan lebeh betina ni..mana ada setiausha politik pakai uniform mcm gambar ni..itu untk penjawat awam tkt 1 atau uniform nak dpt dato......

Anonymous said...

betul......betul....betul.....
supol tidak layak memakai pakaian istiadat.

biasalah betina sundal memang mengada-ngadanya lebih

Anonymous said...

perempuan tu sebenarnya gedik nak kawin tapi tak dak siapa yang nak itu pasai meroyan lebih huhuhu...

Anonymous said...

iskkkkkkkkk kalo aku letak jawatan daaaa malu woi bila seorang pemimpim besar cam tu tanya SAPA DAI PAEKAH NIEE WOhahahahahhahahahahaha

nsk said...

salam...
ada dua pekara sy phatikan disini..
1. faekah bdk sijangkang yg semakin menunjukkan kebodohannya.. dulu masa dlm satu press comfrn pun sy pernah sergah dia nie.waktu tu isu kamera rsembunyi dlm pjbt mb.. langsung bg jwpn tak munasabah..

2. Dr khir sebenarnya pemimpin hebat yg UMNO & BN Slgr perlukan dalam memperkukuhkan parti.
Sewaktu 2010 sy pernah becerita dgn dr khir, juga bkaitan dgn air.. jawapan beliau konsisten spti dlm video ini.. beliau bkn pemimpin politik yg retorik, tp bercakap bdasarkan fakta... Tahniah dr khir..

Anonymous said...

kesimpulannya dalam PKR banyak yang guna kan PUNGKOR untuk mentadbir wohahahahahh

Anonymous said...

macam badut pakai baju istiadat.

Anonymous said...

Dia orang PKR, memang sahlah telah terkena jangkitan virus PERASAN, tak caya cuba tenguk;
Anuwar terperasan hanya dia sahaja layak jadi PM orang lain tak boleh!!!
Nurul Izzah terperasan tempuh hari kalau bapak dia masuk jel tentu dia sahaja yang sesuai bakal memangku jawatan Penasihat PKR sekali gus boleh jadi PM juga....kah..kah..kah..
Si Azmin pun apa kurangnya...terperasan juga paling tidak kalau Khalid Gagap terkeluar dari menjadi MB Selangor atas sebab2 jatuh prestasinya...maka Azmin pun sangatlah menaruh harapan agar dialah yang akan dilantik menjadi pengganti...hai apa taknya ..bini dah digadai siang2...duit dah banyak...keluarga dah sanggup dipinggirnya....
Asal PKR sama sahaja ... banyak penyakit 'perasan' dan suka jadi kaduk naik junjung......last2 jadi monyet dapat bunga....hancusss!!!

Anonymous said...

ada lagi toyol ni..bila nak masuk dalam tah...