Wednesday, April 1, 2009

BLOG ANWAR MENIPU ! LIHAT SIAPA TEMBERANG



Bila sudah terdesak pelbagai talian hayat yang ada mesti digunakan. Tidak kira secara sah atau menipu.

Itulah yang dialami Anwar Ibrahim sekarang,setelah usaha beliau menghalang Datuk Sri Najib jadi PM gagal ,beliau sudah naik sasau dan mereng sekarang.Bak kata blogger GERAKAN ANTI PKR adakalanya isteri beliau bernama Wan Azizah dipanggilnya "bibik".

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2009/03/benarkah-anwar-mohon-suaka-politik-bila.html


Ditambah pulak dengan kenyataan Ezam dalam ceramah di Bukit Gantang dua malam lepas bahawa barisan baru UMNO sekarang adalah pasukan idaman anwar dulu. lihat sini
http://mstar.com.my/berita/cerita.asp?file=/2009/3/31/mstar_berita/20090331094310&sec=mstar_berita

Anwar sudah TIDAK MAMPU MENAFIKAN lagi kenyataan Ezam ini kerana ianya betul.
Maka dalam keadaan terdesak Anwar MENIPU dalam blog beliau dengan mengatakan Ezam penipu kerana semasa Anwar menjadi Ketua Pemuda Umno Ezam baru berusia dua puluh tahun dan masih belum bekerja dengan Anwar lagi. (rujuk link blog anwar diatas)

Memang betul sewaktu Anwar menjawat jawatan Ketua Pemuda Umno Ezam masih belum bekerja dengan anwar lagi.Ezam mula bekerja dengan Anwar 1996.


UCAPAN EZAM DI BUKIT GANTANG
http://www.malaysiakini.tv/video/16880.html

Tapi Apa yang Ezam kata di bukit gantang tempohari adalah Ezam bertanya Anwar SEMASA Ezam bekerja dengan dia dulu,(antara 1996-1998) siapa yang lebih cerdik semasa Anwar jadi Ketua Pemuda Umno dulu. Maka Anwar menjawab Najib.

Bukannya SEMASA Ezam bertanya itu (antara 1996-1998) Anwar masih menjawat jawatan Ketua Pemuda Umno.

Petikan ceramah Ezam

“ Dia (Anwar) sendiri yang kata pada saya, masa itu saya merupakan setiausaha politik beliau, beliau (Anwar) merupakan Timbalan Perdana Menteri dan Timbalan Presiden UMNO,”

“Semasa beliau( Anwar) menjadi Ketua Pemuda dalam barisan Exco Pemuda UMNO Malaysia ketika itu siapa yang paling cerdik, nasib baik saya tanya dia waktu itu boleh juga cerita di Bukit Gantang ini,

“Paling cerdik Najib dia (Anwar) sebut”.

Sebab Najib yang dia paling takut, ancaman paling besar, paling cerdik, dia sendiri yang cakap pada saya. Saya cabar Anwar datang Bukit Gantang untuk jawab apa yang saya cakap. Dia (Anwar) sendiri yang kata pada saya, masa itu saya merupakan setiausaha politik beliau, beliau (Anwar) merupakan Timbalan Perdana Menteri dan Timbalan Presiden UMNO...
Semasa beliau( Anwar) menjadi Ketua Pemuda dalam barisan Exco Pemuda UMNO Malaysia ketika itu siapa yang paling cerdik, nasib baik saya tanya dia waktu itu boleh juga cerita di Bukit Gantang ini.

SILA RUJUK UCAPAN EZAM DI MALAYSIAKINI TV (link di atas) dan LAPORAN M STAR ONLINE (link diatas).


Jelas bahawa blog Anwar Ibrahim membuat tuduhan yang sebarangan tanpa merujuk fakta terutamanya rakaman ucapan yang disiarkan oleh Malaysiakini.

Dan Anwar Ibrahim yang terdesak sanggup menyiarkan pembohongan terang-terangan tersebut di dalam blog beliau.

Ini merupakan contoh klasik penipuan maklumat yang telah lama di amalkan oleh PKR. Mereka tanpa rasa bersalah membuat dan menyebarkan maklumat palsu dengan niat untuk menimbulkan rasa curiga dan ragu-ragu di kalangan rakyat.


Keadaan makin mendesak kepada Anwar Ibrahim sekarang,apa saja yang ada harus digunakan.


Kalau Anwar betul-betul seorang JANTAN atau PANGLIMA yang hebat seperti yang selalu digambarkan oleh cicak-cicak mengkarung peliharaan beliau,maka Anwar harus menyahut cabaran Ezam untuk berdebatnya.Bukannya main baling batu sembunyi tangan.

Tapi Anwar tak sanggup berdepan dengan Ezam.Ternyata beliau DAYUS ,PENAKUT dan PENGECUT

Kenapa Anwar takut kepada Ezam ? Hanya Ezam,Anwar dan Azizah yang mengetahuinya !

Kepada rakan-rakan blogger mohon sebarkan maklumat ini agar orang ramai tidak terkeliru dengan fakta yang cuba diputar belit oleh Anwar ini.Kita berharap dengan adanya semua bukti-bukti ini maka SAH lah sudah kata-kata kita selama ini ANWAR PEMBOHONG.Tiada alasan untuk rakyat tidak mempercayainya kerana semuanya sudah cukup dan lengkap.

13 comments:

kontraktorwibawa.blogspot.com said...

TAHNIAH EZAM.

ANDA MEMANG LAYAK MENJADI KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA..

Panglima Perang Cyber said...

Patut la dia guna nama orang lain....untuk membebaskan dirinya jika orang dedahkan yang dia menipu...

tak sangka...

thanks bro atas info di atas...

PemudaGagasan said...

Salamz...

Temberang Baru Untuk Malaysia

hahahaha

GOMO said...

SALAM BRO...
EZAM TELAH MENGEGARKAN ANWAR...
HUA..HUA...
INFO TERBARU TUN AKAN TURUN BERKEMPEN DI BUKIT GANTANG..

PAKATAN PEMBANGKANG SEMAKIN TAKUT...

megat said...

cukup jantan ker anwar tu? atau terlebih "jantan"?

Anonymous said...

ezam oh ezam...dulu dikau idolaku...dulu...

Kumbang said...

salam bro,
dia tak tengok video tu ke ape?
main ulas je..lepas tu da salah 'divert' isu lain.
Ingat kita tak tahu umur Ezam tu berapa.
Dengarlah apa Ezam cakap betul-betul bro kan.
Yang Anwar pun 1 tak kaji ke apa Ezam cakap.
Main lulus posting je..

mamatparang said...

suka hati ekau le faisal.kalau dah kamu rasa itu yang terbaik,teruskanlah,tapi yang eloknya sebelum tido tu muhasabah lah diri tu dulu!

PaKMie said...

Agak2nya dok bertapa dlm jel dok fikir mcmana nak menipu. Memang tabik springgg lah pd Anwar dlm hal-hal nipu nih.

Manusia boleh ditipu, agak2 Allah SWT akhirat esok boleh tipu gak kah???

Sama2 kita pertahankan tanah air kita dari dijajah oleh agen Yahudi.

Asalamualaikum dan salam sejahtera...

TokMudim said...

Ezam jaga lembu..
Lembu sokong Ezam..


No to oral sex. Hargai bibir yang berdoa.

Raz said...

rileks bro..bukan semua orang boleh terima idola mereka brader anuar ini bermasalah.

kalau bro rasa semua rujukan dan cerita ini benar, sebarkanlah diblog..kalau ianya tidak benar, maka bro tanggunglah dosanya sehingga hari kiamat kelak.

Senyum senyum selalu. Hari ini kita megah berbicara politik dunia, didalam kubur nanti kita menanggis sendirian kerana mengata yang bukan bukan terhadap orang lain :)

CYBERCDO said...

Nak kenal kawan penyokong kuat anwar jenis apa ....sila lawat blog nie....http://jamilkucingpondan.blogspot.com dan yang nie...http://bbcatlover.blogspot.com/ Ada beberapa artikel berkaitan dia di blog Cdo...

Anonymous said...

ko yg nak sokong anwar sesangat tu sapa ko ni, cuba tgk kat cermin.???

ezam tu setiausaha woiiii.......setiausaha politik anwarrr.....ko tu saperr....???? maluuu aaaaa ........bingaiii