Saturday, April 4, 2009

PAS BERSEDIH DI BUKIT GANTANG

Berita Ringkas



Nampaknya Pas sedang mengharungi detik-detik sedih dalam menghadapi hari-hari terakhir menjelang pilihanraya kecil bukit Gantang.

Kehadiran gerombolan penyokong -penyokong Pas daripada luar ke Bukit Gantang hari ini tetap tidak dapat mengubati kesedihan hati lara Pas.

Beberapa bilik gerakan Pas di Bukit Gantang telah ditutup,kerana ahli-ahli Pas Bukit Gantang kecewa anak jati Bukit Gantang iaitu Ustaz Idris Ahmad tidak dipilih sebagai calon. Sebaliknya calon luar pula dipilih sebagai calon.

Kebanyakan kerja-kerja jentera Pas sekarang dilakukan oleh orang-orang luar.

Saya akan update kemudian gambar-gambar bilik gerakan pas yang ditutup...

10 comments:

Anonymous said...

faisal rohban...
lawak nama 2... jijik aku nak sebut...
sama jijik ngam fitnah yang ko buat...

Anonymous said...

Apa lah hang ni? pi goreng pisang lah!
Kelakar sungguh. Dah tak ada modal kah?

garamanis said...

Bro,

Kempen hamPAS semuanya tepaksa orang luar yang bikin. Kebanyakkan dari selangor dan luar Bukit Gantang.

Bro ada masa lawat kat Trong kat sana lagilah orang hamPAS kecea berkempen.

Anonymous said...

astaghfirullah..

rasanya ini kali ke 10 aku terbaca artikel sama spesies 'copy & paste' ni.. lapuk punya cerita pulak tu.

ngko buat malu bloggers UMNO je faisal.. Ustaz Idris Faizal tu dah 2 minggu lepas buat kenyataan akhbar berkaitan itu. cit. sayur busuk punya cerita.

(UMNO PU34 Permatang Raja)

Anonymous said...

faisal rohban bodoh.
UMNO korup pun nak disokongnye.

UMNO- Dulu, Kini dan Selama-lamanye Korup!

Anonymous said...

Fitnah!
Tanpa bukti, sapa-sapa pun boleh tulis, ngok!

Kumbang said...

salam bro,
fitnah pebende pergilah tanye orang PAS sendiri.
Cakap semua fitnah budak kecik pun tahu.
keluarkan gambar bilik gerakan yang tutup tu bro.
Baru puas hati anon ni.

Sedingin Salju said...

Ha, siarkanlah gambak tu encik.

Anonymous said...

aku rasa PAS akan KO di Bukit Gantang.

Pengundi-pengundi dah muak dengan telatah penyokong-penyokong PAS yang suka tidur atas jalan menghalang laluan kenderaan Raja Nazrin dan Nizar sipenderhaka kepada baginda al-Sultan Perak dan kepada Melayu Perak.

Penderhaka tidak patut dimaafkan

Simpliciter

Anonymous said...

Parti perkauman akan hancur....bak kate Nik Aziz cuba tanya orang UMNO nabi Adam tu bangsa apa?