Sunday, November 8, 2009

NIZAR PARPU ! KELANTAN DAN PAS SUDAH SINONIM DENGAN KEGANASAN

KALAH P/RAYA DIA MENGGANAS...

KALAH BOLA PUN DIA MENGGANAS

KEMENANGAN HANYA UNTUK MEREKA DARI HIDUP SAMPAI MATI

ITULAH DIA PAS DAN KELANTAN
Ini bukan perlawanan bolasepak,tapi pesta mercun dan bunga api....
Pasukan lain main bola hanya polis dan bulan sabit merah sahaja yang ada. Tetapi bila Kelantan main , bomba pun turut sama ada...
Kanak-kanak dan wanita turut sama lemas dalam kepulan asap ini
Bravo The Red Warrior ! Main banjir lebih baik dari main bola
Lagak gedebe penyokong Red Warrior
Wajah-wajah ganas,lihat lambang apa atas kepalanya....
Sukan dan politik dicampur aduk. Hasilnya ialah keganasan...

TAKBIR !

MEMBANGUN BERSAMA ISLAM

15 comments:

Anonymous said...

bukankah saudara juga orang kelantan, kalaulah anda membenci dengan pas , janganlah kaitkan ia dengan team bola kelantan...kan Anuar musa juga pemimpin UMNO kelantan.

kata orang paku serpih, kata orang diri yang lebih.

*orang kelantan tak malu sokong negeri sendiri

Anonymous said...

Gedebe kelate tak puas hati..gol seketul bukan gol saguhati tapi gol royalti.EGM akan dijalankan untuk protes.Rakyat kelantan mahukan gol royalti

samad said...

membangun bersama islam la sangat.Otak biol semuanye.Dasar orang PAS Kelantan mmg fanatik tak kira tempat.PAS negeri lain rilek je.Mungkin bongkak dah lame pegang kelantan.

Jeffry said...

SLM BRO..DH JADI SEMCM DARAH DAGING SEGELINTIR PENYOKONG PAS YG DAH KENE SAMPOK DGN WAJAH TOK GURU KOT. TU YG TERBAWAK2 SAMPAI MASUK STADIUM KEHKEHKEH

pas mmg mcm tu!!

Anonymous said...

hai....

Kelantan..3X

Anonymous said...

bodoh betul si pas pis puss ne...
patutla negeri mundur!!pasal rakyatnya primitif...

ruang bicara faisal said...

saudara anon komen no 1

saya sokong pasukan bolasepak kelantan walaupun presiden kafa nik aziz. tapi saya tidak sokong perangai jumud penyokong2nya.

saudara harus ingat,anuar musa memipin kafa. anuar musa tidak memimpin rakyat kelantan (penyokong). yg memimpin rakyat adalah nik aziz

anuar musa boleh pimpin pasukan bolasepak kelantan dlm masa 2-3 tahun shj boleh sampai ke peringkat terbaik sekarang.

nik aziz pimpin rakyat kelantan 19 tahun tak kan tak boleh ajar mereka bertamadun. islam tidak menggalakan keganasan.

Anonymous said...

nasib baik la tak menang, kalau menang sure nik aziz/husam akan terhegeh2 nak manipulate.

sure pergi berarak seluruh pelusuk kelantan dgn piala malaysia. yg dapat mileage nik aziz/husam.

sebenarnya yg bertungkus lumus di belakang tadbir, yg susah senang bersama pemain, bila kalah annuar musa la yg kasi naikkan semangat pemain2, cari duit, guna duit kocek sendiri, menghadap fam semua annuar musa yg buat. ada nik aziz/husam dtg bertanya.??

sbb tu la kelantan tak menang sbb Allah azza wajalla tau nik aziz ni perangai dia mcmana.

yusri

Anonymous said...

ini lah sebahagian dari hasil tarbiyyah dan dididkan dari Tok Guru Nicky Ajis kepada rakyatnya...keganasan penyokong bola sepak KELANTE boleh diibaratkan seperti irama dan lagu...semut dan gula..perigi dan timba yg tidak boleh di pisahkan....FANATIK GEDEBE....!!!

House PK said...

Pergghhh RBF, jawapan anda memang pedas dan tepat sekali...

Orang PAS memang macam tu bro...

yob said...

fanatik ape namenye tu...mane penyokong bile kelantan main liga FAm dulu.

Anonymous said...

Yang taksub dengan bendera PAS tu solat asar dan maghrib tak?

Anonymous said...

bila fahaman PASBI di dalam sukan, tengok sendirilah apa yg telah ditadkirkan.......

Anonymous said...

Tgkle sape menteri besar dia...itulah hasil 19 tahun memerintah Kelantan....hehehhehe

Kawe Ore Kelate jugok

Anonymous said...

sedare anony 6 ade bukti ke kelantan mundur?