Monday, November 9, 2009

NIZAR PARPU ! LIHAT SINI,ANWAR MARAH NIK AZIZ PUJI MAHATHIR

Selama ini kita sering mendengar Pas mengatakan yang Kerajaan Pusat sering menyekat bantuan kepada Kelantan. Ternyata itu semua adalah fitnah semata-mata.

Pas dan fitnah bagai irama dan lagu. Rosak irama pincanglah lagu. Tanpa fitnah rosaklah Pas.

Lihat video pertama ini bagaimana Nik Aziz puji Tun Dr.Mahathir dan dua kali beliau mengulangi ayat Dr.M luluskan peruntukan RM 600 juta kepada Kelantan. Lihat juga berapa ramai orang-orang Pas yang datang memberi sokongan terhadap Dr.M dalam program tersebut. Nik Aziz kata perbalahan politik Umno dan Pas pasti ada titik pertemuan.



Lihat video kedua ini pula bagaimana marahnya Anwar Ibrahim bila Nik Aziz puji Dr. M







7 comments:

Media Cyber said...

bagus RBF! sekurang2nya video ini akan mengingatkan orang ramai betapa jeliknya pas ini...!

abe MIE 'TERJAH' said...

Nik Aziz mana ingat semua itu. dah tua gamaknya...

pkrpasdap.blogspot.com

Anonymous said...

blog nie lebih memecahbelah kan umat............dan merupakan jarum/agen kapitalis......merosakkan akidah

Anonymous said...

blog ini elok.....bungkus je...mcm b end...yg perlu di bungkusssssss

Anonymous said...

salam, parpu...hang ni xhabis2 nak melagakan orang... sepatutnya hang gunakan la kelebihan bakat menulis yang Allah bagi pada hang untuk menyatukan org...bukan nak mengadu domba.. sudah2 la...

pakteh adam said...

1. Ewah siJubor cakap pasal rasuah... macamlah dia tu tak kenal rasuah, lupa yang dialah sebenarnya pelupor RASUAH SKALA MAMMOTH di Malaysia. Penyokokong tahap bangang.... poo,.... tepuk tangan (kat sana rupanya duduknya kumpulan MElayu mudah lupa tu..!!)

2. SAMA macam kes terbaru, proxi al Jubor, HUSAM dan Salahuddin... siang hari berbohong yang dia tak tahu pasal BAI'AH ( Casino versi PAS) Padahal pemimpin peringkat negeri dah ngaku.

3. Dahlah kurang cerdik. Bila TERMENANG pda PRU 12, dahlah tak pandai nak mentadbir, nak berpolitik pun tak pandai. Resign lagi molek dan jadi penceramah tetap pada DAP macam NIZAR.(Penarik Beca kata kawan dia kata sebab dia x berani nak kata, yang IR NIZAR profesional bodoh yang tak layak memimpin)

Apa nak diharapkan daripada diorang ni? Harap nafsu seks aje besar kot?

Anonymous said...

haha. byk plak pecacai hanjing pembangkang menyalak kat sini. kata blog ni memecahkan umat la.. melaga2kan org la.. agen kapitalis la..

dey,pigiiiiidahhhh!!! korg tgk x blog2 puak korg hah? bkn takat pecah belah,pelingkup bangsa agama negara ada la!! fitnah sana sini, pastu bila xleh jwb soklan org spin ke sana sini. hakk tuih!!