Monday, November 9, 2009

NIZAR PK ! CALON WANITA PAS BERTAKLIK CERAI SUAMI

Sebaik sahaja seseorang menjadi calon Pas maka dia harus berbai'ah bahawa akan gugur talak tiga terhadap isterinya jika dia meninggalkan Pas selepas menang dalam p/raya. Itu bagi calon lelaki.

Bagaimana pula dengan calon wanita. Apa bai'ah mereka ? Adakah mereka bertaklik menceraikan suami mereka ? Manalah tahu takut-takut dalam Pas ada nas yang mengatakan wanita boleh ceraikan lelaki. Pas kan serba boleh. Asalkan membawa keuntungan kepada mereka.

Satu perkara lagi yang menjadi persoalan dalam benak fikiran saya ialah apa pula bai'ah calon Pas dibawah ini.Wanita india ini bernama Kumutha Raman adalah calon Pas dalam p/raya umum 2008 di Dun Ulu Tiram,Johor.

Agak-agak anda apa bai'ah wanita india ini ?

Tinggalkan komen....

11 comments:

Anonymous said...

pas pasti hancur tak lama lagi,kaki penipu dan pati yg mempersenda rakyat/ugama. ini kah pilihan anda wahai penyokong pas/////

ketiakitam said...

tak apa lah, biar aku saja yg jadi penebusnya - cina buta! sudah pasti untuk yg jelita sahaja, yg expired tu tak payah, bagi kat xavier lah.

Anonymous said...

Nak tanya bai'ah tu ade had mase tak ?

Jika ... hanya jika ... Jika calon PAS menang PRU12 dulu dan lepas 10 tahun kemudian tak lagi jadi MP/ADUN dan ... jika ... tak sebulu dgn Ketua Bahagian lalu keluar PAS ... jatuh tak bai'ah cerai talaq 3 ni ?

Yg nak tahu lebih lanjut.

Nani Cheras

Anak Lenggong said...

Bini YB PAS mesti kata takpo..la buat camtu..nanti leh cepat masuk syurga...tapi ini ajaran baru yang dibawa oleh pemimpin pas..kalau la mereka ni jadi pemerintah aku ingat semua pegawai kerajaan disuruh buat benda yang sama kut..kalau tak sokong pas..tak leh masuk syurga kut...ni lah demokrasi dan pemerintahan secara islam yang dilaung-laungkan oleh pemimpin pas didalam ceramah mereka..

Anonymous said...

Hahahahah CHECKMATE !!!!

sikucingsiam said...

salam...
saya amat pelik la bila berlaku perkara-perkara sebegini dalam politik sekarang ni...dulu tak pernah berlaku pun mcm ni..seingat saya, dikampung saya dulu baik umno atau pas, masing-masing saling hormat-menghaormati antara satu sama lain...kalau time pilihanraya pun semua gentleman ajer bertanding...masing-masing ada kredibiliti dan kelebihan sendiri..tapi sekarang ni, TALAK pun buleh buat main-main!! apa, ingat bola ker boleh sepak pimai-pimai!!

kebetulan baru ajer bersembang dengan kawan-kawan...seorang kawan kata 'ramai orang nak main politik, tapi depa tak belajaq macamana nak main politik..semua main politik pakat dok IKUT ORANG'

Anonymous said...

terbukti..PAS telah melacurkan agama islam demi kepentingan politik duniawi..Pas= Parti Ajaran Sesat..

Anonymous said...

Hahaha! Yang ni kena cari keling buta!!!

Jom join UMNO beramai-ramai demi agama, bangsa dan negara.

Anonymous said...

Korang nak tahu apa baiah minachi ni...

Baiahnya ialah, "jika saya keluar PAS maka sunatkan (masuk jawi) saya...saya rela disunat"

Best tak?? Kasi potong....
macam iklan wimax...
potong...potong...potong...(iringan kompang)

AloQStaQ said...

Calon PAS yang ni mungkin taklik jugak, kalau dia lompat parti, dia kena makan taik lembu 3 hari 3 malam.

kalau LokLo' di Titiwangsa pulak lompat parti, mungkin dia kena mintak laki dia kahwen lain lagi 3 orang (cukupkan korum) dibiayai sepenuhnya oleh dia sendiri ...

Hmmm ... PAIH GILA!

Anonymous said...

ini telah membuktikan PAS bermaksud Parti Ajaran Sesat sama macam Ayah Pin jgk.JAIS kene pantau ajaran ni.Jgn bagi Tauliah kt depa2 ni ceramah kt selangor.Depa x bole tubuh kerajaan kt bumi..pi suh depa buat kerajaan langit.join ayah pin.