Wednesday, June 1, 2011

Bunyi Macam Husam Desperate Sangat Nak Menang - Sumber Pas

Dipetik dari agendadaily.com
“Ini bunyi macam Husam desperate sangat nak menang jawatan Naib Presiden,”kata satu sumber PAS yang mengaku dia juga nak tahu apa kisah sebenar disebalik ini.

Namun sumber itu
tidak hairan jika hal ini benar berlaku kerana Husam memang cukup teliti dalam merangka strategi bila nak mengharungi langkah politik begini.

Dakwanya
Husam lebih percaya ‘orang luar’ dalam urusan seperti ini dari ‘ orang dalam’.

“Tak hairanlah.
Husam juga dikenali antara mereka dalam parti yang 'berduit',”katanya.

Lagipun lojiknya kalau Husam tidak menang jawatan Naib Presiden ini beliau boleh terpinggir dari arus perdana politik PAS.

Sumber itu tidak pasti samaada Husam berani tampil menjelaskan hal ini atau tidak.

Namun katanya Syed Azidi selaku penulis perlu membersihkan namanya dalam hal yang serius seperti ini.

“Bagi kami betul ke tak betul dia kena bagi kenyataan,”kata sumber itu lagi.

Agenda Daily
Apabila melihat apa yang dilaporkan oleh agenda daily, boleh dikatakan berita berkenaan bocor dari kalangan orang-orang Pas sendiri. Tukang-tukang blog sebelah sini pula 'ditugaskan' untuk memanjangkan cerita.

Hebat politik Pas, dulu sering kata kepada Umno main politik kotor, rupanya-rupanya di sebalik kopiah mereka yang putih itu terselindung bangkai-bangkai yang busuk di dalamnya.

3 comments:

Anonymous said...

husam naik kerana nik aziz jer,beliau bukan pemimpin yang menonjol sangat pun kalau menonjol sbb beliau kumpulan erdagon anwar.Pemilihan nie sekiranya beliau kalah,karier politik beliau mungkin tercalar kerana akar umbi tidak menolak beliau

Anonymous said...

kalo dah politik tu tau2 sendiri la..penuh helah dan strategi..janji menang yang lain2 tolak tepi ler..politik em...

Anonymous said...

Husam...satu pesan gua kat lu...kalo lu bukan ularmak, jgn dok mimpi nak duduk di puncak sana dalam PAS...simpan jer angan2 ko tuh..kalao nak jugak keje belakang tabir boleh...