Wednesday, June 1, 2011

RM 300k : Lima Soalan Untuk Kickdefella

Sebelum ini saya pernah terdengar tentang Syeikh Kickdefella menerima bayaran sebanyak RM 300 ribu dari orang Husam. Saya cuba juga risik sana-sini tapi tiada siapa yang boleh mengesahkannya.

Malam tadi perkara berkenaan mula kecoh di twitter dan facebook. Kalau dah kecoh, mungkinlah itu semua ada asasnya. Sini

Saya tak nak cakap banyak, saya hanya nak tanya kepada Sheikh Kickdefella 5 soalan sepertimana soalan Datuk Eskay kepada Anwar yang ditanya melalui blog Sheikh.
  1. Benarkah semasa PRN Sarawak, Husam telah menghantar orang tengahnya berjumpa Kickdefella ?

  2. Benarkah Kickdefella bertemu dengan Husam di China bagi merancang strategi untuk kemenangan Husam dalam pemilihan Pas kali ini ?

  3. Benarkah Kickdefella pernah menerima duit dari Husam sebanyak RM 300 ribu ?

  4. Benarkah wang diberi melalui 'banker' Husam yang bernama Azman Bukit Marak ? Sini

  5. Arah manakah kiblat politik Kickdefella sebenarnya ?
Semoga Kickdefella jawab semua seolan ini dan nyatakan secara jujur kepada semua pembaca-pembaca blog di tahap manakah sebenarnya hubungannya dengan Husam.

Lihat juga di sini

4 comments:

Ex-UMNO said...

Dah nama pun bekas ahlul PAS... bak kata TDM, perangai lama sukar diubah!!! Tak payah nak pening2 kepala, perangai mcm ni trademark ahlul2 PAS!

Anonymous said...

BANYAK JUGAK DUIT HUSAM TU YE..

ALahaI sI LunCAi said...

DIA KASIH PADA TOK GURU DIA. CUMA DIA JAUH HATI BILA TOK GURU DIA LEBIHKAN ARIF FAHMI.

DIA MERAJUK. BILA DAH PUJUK DENGAN DUIT SELESAILAH.

JADI TAK USAH HARAP APA APA DARI DIA. ORANG UMNO MELAMBAK BEKERJA UNTUK UMNO DAH PULUHAN TAHUN.

TAK ADA SEBAB NAK ' TAGIH' KHIDMAT ORANG MACAM NI. BIARKAN DIA JUAL HUSAM...

whiteorange said...

ORANG POLITIK MACAM HUSAM CARI MAKAN, PENULIS MACAM KICK JUGA CARI MAKAN, KEDUA DUANYA SAMA SAMA CARI MAKAN

AKU KENAL BANYAK ORANG MACAM NI D KL.THE MALL, VISTANA , CONCORD , QUALITY , PELITA SEKADAR CONTOH, DAN BEBERAPA POT LAGI TEMPAT BERUSRUS NIAGA. BAGI MAKAN CUKUP AKU LAMBUNG TINGGI TINGGI, TAK CUKUP MAKAN AKU PIJAK SAMPAI LUNYAI ... KEDUA DUA NYA SAMA HAPRAK ... SEMUANYA BERPAKSI DUIT .. YANG JADI MANGSA RAKYAT