Sunday, August 8, 2010

Pendedahan Menggemparkan Malam Ini


Jangan Lupa !

Pendedahan menggemparkan malam ini.

Tempat : Tapak Pasar Pagi Minggu @ Pasar Tani , Jalan Kebun, Klang

PASTI GEMPAR


Panduan untuk ke lokasi ceramah yang dikirimkan oleh Saudara Abd Rauf Mokhtar.

Dari KL/Subang/Puchong: Sila guna Lebuhraya Kesas hingga ke Plaza Tol Kemuning. Selepas tol , keluar di Persimpangan Kebun (persimpangan pertama selepas tol) , kemudian belok ke kiri. Dari sana lebih kurang 1.5 km ke lokasi ceramah. Sila ikut panduan petugas yang ditugaskan dan bendera-bendera yang dikibarkan di tepi jalan.

Dari Klang/Pelabuhan Klang: Sila guna Lebuhraya Kesas dan keluar di Persimpangan Kebun, kemudian belok ke kanan di lampu isyarat persimpangan tersebut. Dari sana lebih kurang 1.5 km ke lokasi ceramah. Sila ikut panduan petugas yang ditugaskan dan bendera-bendera yang dikibarkan di tepi jalan.












Ceramah ini ditaja sepenuhnya oleh malaysiakini.com

9 comments:

hanizam said...

bro, kg.jalan kebun tu besar...kalau sape tau rumah mamat ni, dekat dengan masjid @ sekolah @ dewan orang ramai @ tapak pasar pagi, war-warkan skit...senang nak carik...

ruang bicara faisal said...

hanizam, alamat tempat ceramah ada di poster yg saya paparkan

Anonymous said...

bro,
kalau ada pelan utk ke tapak ceramah lagi bagus. jalan kat kg jalan kebun tu banyak sangat.

hanizam said...

bro faisal, memang sama maksud saya dengan anon 12.24 tu...jalan banyak sangat...sori bro...

ruang bicara faisal said...

kpd hanizam dan kekawan sekalian, nanti saya usahakan utk dapat pelan ke sana dari pihak penganjur dan saya publishkan di blog ini

irs-Hursaini said...

Selalunya kalau ada ceramah yg bersimpang siur jalannya, ada petugas yg berkawal. Dekat petugas tu ada diletakkan bendera parti.

Selalunya ikut jujukan bendera.

Tak pun lagi senang, buat petunjuk.
Ke Tempat Ceramah..bla2,tapi kena jaga la.. kan ada yg buang atau ubah..

wassalam..

Lawat Blog Saya

Anonymous said...

salam rbf,

aku nak ucapkan selamat 'selamatkan selangor d.e.' kpd mereka yg berusaha secara langsung maupun tak langsung. kuatkan semangat & jadikan kegagalan lalu sebagai pembakar semangat. jgn pedulikan hasutan luar & dalam. yg penting, tekad & azam utk membawa rakyat keluar dari berbagai kemelut yg tidak menguntungkan sesiapapun...25sen!

anti bohmau

Anonymous said...

AYUH PERGI RAMAI RAMAI.AKU NAK JUAL AIR DAN BURGER,BAGI PANAS GEMPAQ SIKIT.JOM JOM JOM JOM JOM HEBOH HEBOH...JOM JOM JOM JOM HEBOH HEBOH.

GOMO said...

mantap bro...he he he kasi gegar ini mlam