Saturday, August 7, 2010

Saiz Faraj Sama Dengan Saiz Mulut ?

Menurut pengetahuan orang-orang lama, apa yang terpapar secara zahir pada anggota badan seseorang insan itu dapat membayangkan pula apa yang tersembunyi di sebalik pakaiannya.

Saiz Faraj Sama Dengan Saiz Mulut

Rata-rata ilmu senggama timur mengaitkan mulut wanita dengan farajnya. Kemungkinan besar ajaran ini berasal dari negara China. Orang-orang cina dahulukala memang berpegang teguh kepada ajaran ini. Maharaja cina zaman dahulu mencari isteri serta gundik-gundik yang bermulut kecil kerana dikatakan bahawa wanita-wanita jenis ini senang untuk dipuaskan nafsunya lantaran kecil farajnya. RBF: Jangan pula bila ada kawan-kawan yang baca teori ini tiba-tiba panggil isteri masuk bilik dan suruh bawa tali inci bagi melakukan kerja ukur-mengukur.
Jari Panjang Sukar Dipuaskan

Jika seseorang wanita itu mempunyai jengkalan yang lebih panjang dari jengkalan suaminya, maka itu ertinya wanita ini sukar dipuaskan nafsunya kerana lubang farajnya panjang (dalam).

Mulut Yang Terlalu Lebar

Wanita yang dimaksudkan bermulut lebar dimana jika dilukis garisan dari hujung kedua keningnya dan garisan itu mencecah kedua tepi mulutnya, kedua garisan itu tidak bertemu (bersilang) melainkan setelah melewati dagunya. Wanita begini sukar dipuaskan nafsunya.

Bibir Bawah Yang Panjang

Seseorang wanita yang mana bibir bawah mulutnya nampak agak panjang (terjuih) dikatakan sebagai sukar untuk dipuaskan dalam jima'. RBF: Perhatikan mulut wanita-wanita negara Afrika.

Tumit Kaki Yang Kemerahan

Wanita yang mempunyai tumit kaki yang kemerahan mempunyai kulit yang halus dan daya ghairah yang tinggi. Biasanya mereka mempunyai rupa paras yang menawan.

Saiz Buah Dada

Dada bersaiz sederhana tandanya berakal. Terlalu besar akalnya kurang. RBF: Cuba anda undurkan balik pemikiran anda dan fikir kembali, siapa yang ramai menghuni kelas-kelas yang teruk sewaktu kita di sekolah menengah dulu ? Cuba padankan teori ini dengan memori anda. Betul atau tidak ?

Ibu Jari Lelaki dan Saiz Zakarnya

Besar dan kecil serta panjang atau pendek zakar seseorang lelaki boleh dilihat menerusi ibu jari kakinya. Maka pakailah kasut jika tidak mahu saiz zakar diketahui. RBF: Sekarang giliran isteri pula panggil suami masuk bilik dan bawa tali inci bersama.

Dipetik dari buku Permata yang Hilang tulisan Ibnu Yusof, cetakan 1992 yang saya beli pada 1995 dan masih tersimpan sehingga kini.

Sekadar berkongsi dengan teman-teman semua dan lari seketika dari berbicara pasal dunia politik.

10 comments:

Anonymous said...

Hhahahaha..hilang tension baca

Anak Lenggong said...

kah kah kah...lain macam pulak topik bro

Anonymous said...

saiz is NOT everything TAKTIK AND TEKNIK will be the satisfying factors.

Wak Jengkol said...

Salam...

Ni blog tentang kamasutra atau blog RBF yg wak selalu tinjau..Nasib tak "NGAng" tgk amoi 3 ekor tu.

peja said...

lerrr... hang baru nak belajar ker?? aku dah lama tahu pasal bab ni. aku belajar dari kawan hang si faris hasan tu. kalu tak pecaya cuba hang pegi berguru dgn dia. bukan stakat saiz faraj, bau air lelehan faraj tu pon dia leh kasik tau camner melalui tanda2. lalalaala

Anonymous said...

Agak-agak hangpa..apa petua Pak Sheikh Al-Jub guna kalu dia nak tau saiz lubang belakang yg dia sukaa tuuu....nak kena tengok tang mana ekk?

The Clown said...

Sekali-sekala ada entri macam ni, boleh juga melegakan fikiran memikirkan hal-hal yang tidak berfaedah.

Cerita politik sudah tidak 'berfaedah' sekarang untuk direnungkan.

dulang kaca said...

thanks, info bermaklumat bagi yang suka fitnah orang, mungkin mulutnya besar, ibu jari kakinya kecik.

Wan said...

ni blog tuk jatuh kn org yg nak pejuang kan Islam.

Knape kate pas pelingkup Isla?
berbanding BN/UMNO yang menghalalkan konsert, pas jauh lagi baik.
bayang kan Isteri pemimpin sendiri tidak tutup aurat?!
how that can be?
macam mane nk jadi pemimpin rakyat kalu Isteri sendiri tidak boleh nak tegur biar tutup aurat?

dunia akhir zaman, yang haram di sangka halal, yang halal di sangka haram.

Subhanallah...semuanya POLITIK.

Kanya Kulap said...

[-] Cerita Sex Dewasa - Malam Ultahnya Dewi
[-] Cerita Sex Dewasa - Sempitnya Memek ABG SMP
[-] Cerita Sex Dewasa - Adik Qu Merenggut Perawan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Anak Pembantu Qu Yang Memuaskan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Gara Gara Hujan Mendadak
[-] Cerita Sex Dewasa - Gadis SMA Berjilbab Dengan Pembantunya
[-] Cerita Sex Dewasa - Akibat Obat Perangsang
[-] Cerita Sex Dewasa - Nikmatnya Teman Catting_Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Tante IVONE Yang Janda
[-] kata kata
[-] Cerita Sex Dewasa Gadis SMA Berjilbab
[-] Cerita Sex Dewasa - Bidan Muda Yang Cantik
[-] Cerita Sex Dewasa - Tubuh Tante_Qu Memang Nikmat
[-] Foto Bugil - Gadis Bule Mandi Telanjang
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Berjilbab
[-] Foto Bugil - Belahan Dada Tante Nissa Hot
[-] Foto Bugil - ABG Cantik Di Kolam Berenang
[-] Foto Bugil - Memek Anak SMP Belum Berbulu
[-] Foto Bugil - Tante Silvia Di Grepe Memeknya Sebelum ML
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Lagi Pamer Memek
[-] Foto Bugil - Tante Sexy DI Kamar Mandi
[-] Foto Bugil - HOT dan Terpanas
[-] Foto Bugil - Pantat Montok
[-] Foto Bugil - Anak SMP Dengan OM omambouta