Thursday, September 2, 2010

Khalid Samad Geram dan Kecam Titah Sultan Selangor


Si harami ini buat hal lagi. Sila klik di sini

JAIS atau MAIS , sampai bila hendak biarkan manusia seperti ini berleluasa. Dia tiada tauliah untuk mengajar tetapi kenapa JAIS biarkan sahaja ?

Adakah JAIS atau MAIS takut kepadanya ?

Beliau bukan setakat mengajar tanpa tauliah, tetapi turut menyampaikan ucapan politik dalam Surau. Ini telah melanggar titah Tuanku.

Kalau nak bertindak jangan pilih bulu wahai JAIS dan MAIS.

Dr.Asry mengajar agama di RUMAH PERSENDIRIAN ditangkap dan didakwa kerana mengajar tanpa tauliah.

Tetapi Khalid Samad dibiarkan terus-menerus memesongkan akidah umat melalui pemahaman Islam liberalnya, JAIS seolah-olah menutup mata.

Jangan jadi pengecut wahai JAIS dan MAIS !

7 comments:

Anonymous said...

sokong...dia ni tak ada tauliah.siap kata sultan dapat nasihat yang salah.


tulis je artikel khalid samad ni bangsa sama dgn komunis sebab hina sultan kata dapat salah maklumat.

skrg melayu sendiri hina sultan.

siapa belakang dia yg geng erdogan ni?

si balaci zionis tu laaaaa

Anak Omak said...

psttt psttt ... amcam tukar2 link bro. wa sudah link sama lu.

Anonymous said...

Patik merayu dan merafak sembah kepada duli tuanku Sultan Selangor, halu saje dia si Khalid ini balik ke Johor..
dan kita tengok pula apa kah dia akan melalak di Negeri Johor Darul Takzim pula.

Buang negeri balik ke Johor

Anonymous said...

SAUK LA DOL

blat said...

muka dia jek bersepah dengan semak.
Huru-hara aku tgk.
Serabai sungguh.

Anonymous said...

bila nak balik Johor Khalid? kami orang Johor tak sabar tunggu..

die ni nampaknya pekat dngn fahaman sosialis PRM, menyelinap dalam parti2 lain. PKR dah longlai kene tawan

Anonymous said...

Salam bro. Off topic.
Dengar citer esok MB Selangor akan turun ke Dengkil ada majlis berbuka perdana. Dapat info yg best, penduduk kampung nak boikot dengan adakan majlis yang sama esok iaitu program kacau dodol perdana gak. Kita tengok nnt sama-sama berapa kerat je yg hadir majlis berbuka perdana tu. Masjid yg dia nak pegi tu pun khabarnya belum pernah buat mesyuarat sejak jawatankuasa baru masjid dibentuk pada Jun 2009. Mereka tak puas hati kerana masjid pun dipolitikkan. Kita tunggu dan lihat je. Kalau info terkini nnt aku bgtau lagi pasal aku sendiri aku buat liputan esok kat sana.