Saturday, March 3, 2012

Mahfuz Pun Nak Jadi PM Juga

" Eh, portfolio saya, perdana menteri. Sebab itu saya tak mahu jadi menteri besar" kata Mahfuz Omar di malaysiakini.

Semua dah gila nak jadi PM nampaknya. Akhirnya kelak semua mati terkangkang.

Cermin-cerminlah diri sikit oiiii.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

9 comments:

Anonymous said...

suh dia amik SPM dulu

Anonymous said...

SEKOLAH pun bodoh, jadi MP bertambah bodoh ada hati nak jadi PM ... mau lingkup terus Malaysia kalo mangkuk nie jadi PM wohahahah PI SUNGAI KEDAH CERMIN MUKA HANG SIKIT WOIII

Anonymous said...

tak sedar diri. spm pun takdak!harap ayaq lioq saja.nak jadi perdana menteri butuh pak hang!

Anonymous said...

mengaji bodoh .spm pun tak ada.ada hati nak jadi pm.hai mahfuz! orang yang kurang ajar saja yang mengundi awak berperangai penyangak.aku tak hairan sebab pas parti syaitan.ingatlah jawatan pm untuk orang educated, bukan untuk orang macam hang yang rendah akhlak.nik aziz yang di rejam pun tak layak sebab dia berkawan dengan syaitan.nak jadi pm butuh pak hang!

Anonymous said...

Memang la MB dia tak layak sebab MB tu Mangkuk Berayun... PM Mahfuz...Pigi Mamfoz Mahfuz...

Anonymous said...

Memang la MB dia tak layak sebab MB tu Mangkuk Berayun... PM Mahfuz...Pigi Mamfoz Mahfuz...

Anonymous said...

otak tak betui pun ada hati nak jadi PM.hang pi berubat dulu la oiiiiiii

Anonymous said...

Setuju dengan anon 6.40 pm. PAS ada lah Parti Ajaran Syaitan dan juga hamPAS.

Anonymous said...

PM negeri pasir berdengung boleh la wei..