Tuesday, March 6, 2012

Pas Haru Biru Kerana Mabuk Tapai

Semalam Pas kata mereka tubuh j/kuasa khas di peringkat pusat bagi mengawal selia urusan pentadbiran Kerajaan Pas Kedah.
Dua orang adun Pas yang meroyan nak jadi MB bersetuju terima balik perlantikan sebagai exco kerana Pas pusat akan kawal pentadbiran Ustaz Azizan.

Hari ini s/usaha agung Pas pusing cerita pula dengan berkata tiada j/kuasa yang boleh mengatasi kuasa exco dan MB.

Kalau dah tahu j/kuasa tidak ada kuasa apa ke jadahnya perlu ditubuh j/kuasa ?

Dah nak hancur beb....

Sikit ja lagi.......


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

15 comments:

Anonymous said...

lerr..RBF..

mcm jawatankuasa PEMANDU najib, diorg tolong fikir dan cadangkan aje..yg buat keputusan still Najib dan Kabinet..

tak same spt yg diKedah?

Nok said...

kepala butuh lah Pas ni nak tubuh jkk lah macam2 ...majlis fatwa pas pun tak laku tak ada kredibiliti...nak tubuh macam2 lagi....nik aziz tu patut turun tahta bagi generasi muda ambik alih...awak tu dah nyanyuk dan patut mampos...tapi masalahnya...ada penyokong dam pembodek dok bodek tak habis2 jadi babi ni perasan lah yg dia ni di perlukan lagi......paspts[pus bakal lingkup di PRU nanti...jgn perasan nak ke putrajaya....rombongan ci kiah boleh naik bas......hehehe...

Nok said...

kepala butuh lah Pas ni nak tubuh jkk lah macam2 ...majlis fatwa pas pun tak laku tak ada kredibiliti...nak tubuh macam2 lagi....nik aziz tu patut turun tahta bagi generasi muda ambik alih...awak tu dah nyanyuk dan patut mampos...tapi masalahnya...ada penyokong dam pembodek dok bodek tak habis2 jadi babi ni perasan lah yg dia ni di perlukan lagi......paspts[pus bakal lingkup di PRU nanti...jgn perasan nak ke putrajaya....rombongan ci kiah boleh naik bas......hehehe...

Anonymous said...

PAS menghadapi khimat kecil....sebab beri sokongan kepad dajal kecil yang nak pastikan keselamtan Israel

Anonymous said...

PAS menghadapi khimat kecil....sebab beri sokongan kepad dajal kecil yang nak pastikan keselamtan Israel...sedangkan Israel terlalu utuh untuk ditewaskan oleh kuasa Arab

mat said...

Perjuangan yang dah aku tinggalkan....

Anonymous said...

Pak Lebai duniawi. Mana sama dgn ciri pentadbiran Rasulullah SAW dan Khalifah Umar Abd Aziz. Pak Lebai ni, nampak luaran sangat baik dan alim, tapi amat juuah, haprak dan egoistik tggi. Ini semua tak lain tak bukan kerana kuasa, kebendaan, projek, toyota camry dan harta duniawi. Itu baru aje 3 tahun, kalau lebih 50 thn amacam?. Lingkup ler. Itu pun amboi, depa lah lebih Islam kerjanya dan lebih alim dari org lain. malah org lain tu kafir aje dimulutnya. Nah Allah dah bayaq cash kat Pak Lebai ni. Hai Pengundi, inilah the true picture of your rep and leader.

CIFUT said...

Baru tadbir kedah x sampai sepenggal dah huru hara kiamat kecik... mcm ni nak tadbir Malaysia? Eeeeeiiiiiii....
Mintak Allah pelihara kita semua dari munafik2 hamPAS ni, Aminn.

Kama Irahsa said...

xbtentangan dgn plembagaan negeri ke nk tubuh2 jawatankuasa ni? hehe..

Anonymous said...

semua pasai duit dan burit wohahaha

Anonymous said...

dah macam penasihat british ketika era sebelum merdeka jek ni...hahahahahahaha

mat saga said...

dah hancur dah punnnn

RBF Online said...

Anon 3;28 pm

Pemandu..? Tak kan tak tau lagi siapa yg selama ni memandu Pas..?

RBF Online said...

syabas mat said....

Anonymous said...

PAS.. not consistent in principles...kalau kita toleh ke belakang balik banyak benda yang tak konsisten dalam prinsip yang didokong... but we learned that they survive on Bro Anwar ... biar tergadai prinsip dan maruah tapi kena sokong Bro Anwar..