Thursday, August 6, 2009

ELIZABETH WONG PULA BAKAL DICEKUP SPRM




RBF tidak putus-putus menerima info daripada orang-orang PKR yang meminta untuk mendedahkan skandal-skandal PKR di Selangor.

Kadang-kadang RBF pun naik pening juga,kalau kita dedahkan puak-puak PKR menyalahkan UMNO pula. Sedangkan orang-orang mereka sendiri yang memberi info untuk didedahkan. Kalau RBF tidak dedahkan rasa rugi pula. Ini kerana orang dah beri bola tanggung kepada kita dan kalau kita tak smash rasa rugi pula.

Serba salah,apabila dedah UMNO dipersalahkan,tak dedah rasa rugi pula. Setelah difikir-fikirkan RBF terfikir begini pula, dalam perang kita harus gunakan apa sahaja yang boleh dijadikan senjata untuk melawan musuh.

Maka RBF ambil keputusan untuk dedahkan perkara ini.

Lewat malam ini RBF dihubungi oleh seorang kawan daripada PKR . Beliau minta RBF tulis dalam blog RBF. Beliau memberitahu bahawa exco bogel,elizabeth wong telah menggunakan wang kerajaan negeri sewaktu bercuti semasa kontrovesi gambar bogel beliau. Katanya MB tahu perkara ini,tetapi MB buat diam,kerana elizabeth telah mendapat lampu hijau daripada MB untuk menggunakan wang kerajaan.

Katanya lagi,elizabeth juga mengguna wang kerajaan negeri untuk ke Taiwan bagi memburu Ahli-Ahli Parlimen BN sewaktu misi gila mereka 16 sept.

Elizabeth juga salah seorang Adun Selangor yang cukup kuat terlibat dalam penyelewengan peruntukan wakil rakyat.

Jadi sama-sama kita tunggu selepas ini samada elizabeth wong akan 'diangkut' ke Pejabat SPRM atau tidak. Harap-harap eli tidak terjun Bangunan SPRM jika ke sana nanti.

Pssttt.... bila sebut nama eli,RBF terus terbayang bagaimana Sivarasa memeluk belakang eli sewaktu beliau dibebaskan di Mahkamah KL isnin lepas.

Sivarasa boleh peluk,Tian Chua boleh peluk,Helmi boleh ehem..ehem.. Abg Khalid pun ditenyeh belakang.

RBF pun terasa juga nak pegang tangan eli sikit ,boleh tak eli ?..ha..ha..ha...

4 comments:

Anonymous said...

Ini lah blog memfitnah. Sebar sahaja lah ajak rakyat Malaysia Melayu, Cina dan India bertempor di jalan raya kan lagi bagus.
Hati hati lah bahawa kita semua akan mati dan saudara nanti susah nak cari Elizibeth wong di padang mahshar kelak kerana tahu tahu sahaja lah. Jangan menyeksa diri sendiri kerana kelak tiada siapa akan mempertahankan kamu.
Kalau kamu orang Melayu Islam, elok lah menjelang Ramadhan menginsafkan diri dan berhati hati supaya mendapat rahmat ILLAHI. Insaf lah saudara ku dan percaya lah satu hari nanti tiada siapa yang akan membantu mu... hanya sedih dan kesian melihat kamu yang pakar dan berilmu tapi salah guna...Ya ALLAH bantu lah hamba mu ini.

Anonymous said...

Apa salahnya,

kan dia kata dia bangga dengan kegiatan sex bebas dia, kat sidang akhbar lagi. Tak caya, pi dapat pengesahan dari Makcik tudung labuh, siap dipeluk2 Eli lagi hari tu..

Tolong siasat sikit. Masa dia cuti sakit jiwa CD terbongkar, ada jalan ker elaun dia pada bulan tersebut? Atas alasan apa dapat elaun itu? Kan belum genap 1tahun, masakan boleh dapat cuti sewenangnya?

Siasat, siasat... ada sekok lagi kat Kuantan, poziah tu... dia pi Taiwan guna duit sapa? Check sikit claim dia, salah sorang penangkap KATAK semasa ribut taufan kat Taiwan!

Katanya mereka sempat pi jumpa ahli pemberontak Taiwan pada masa yang sama.

Hari yang depa pi sana, duit elaun bulanan dapat juga ker? Tangkap semua depa depa nih, jangan kasi muka sewenang2 guna masa ADUN untuk kegiatan yang tak senonoh!

Bota

Anonymous said...

HI eli.......
eli nk main jolok-jolok ke.......
anuwar nk main jolok sama bleh x?

Anonymous said...

Tak rela, Abg BABI suka jolok tempat lain... aawww... tak rela.