Sunday, August 2, 2009

'SEMBELIH' ATAU 'TEMBAK' SAJA PENGANJUR DEMO

Kanak-kanak yang tidak berdosa ini menjadi mangsa gas pemedih mata yang dibawa tiupan angin
,
BELUM SAMPAI SEPULUH PERATUS PUN DARIPADA RAKYAT MALAYSIA YANG HADIR.SEBAB ITU TIDAK BERANI BUAT DI STADIUM,TAKUT STADIUM TAK PENUH,MAKA DIBUAT DI TEMPAT YANG SEMPIT SUPAYA NAMPAK RAMAI
Sepatutnya pukul sampai mampus saja mamat ini.Biar ada prk sekali lagi di Kuala Krai.Nak tunjuk jaguh konon. Sudah jadi Ahli Parlimen tetapi perangai seperti monyet di tepi jalan lagi.Rakyat Kuala Krai boleh menilai sendiri perangai Wakil Rakyat mereka.Sepatutnya hujung minggu luangkan masa untuk rakyat,tetapi sibuk menjerit tepi jalan. Memang kelas longkang punya Wakil Rakyat.

Barua !

Setan !


Binatang !


Itu saja hemburan yang patut diberi kepada penganjur perhimpunan Anti ISA di KL semalam. Menyusahkan orang ramai,peniaga dan pelancong.

Polis kena tegas dalam tindakannya kali ini. Jangan beri muka lagi. Sudah dua perhimpunan sebelum ini polis beri muka kepada mereka. Pi mai,pi mai orang yang sama juga yang menganjurkan demontrasi,cuma nama penganjur dan tema demontrasi yang berlainan. Jika polis tidak bertindak tegas kali ini,mereka pasti akan anjurkan lagi selepas ini. Diberi betis nak paha.

Jika polis tidak bertindak tegas kali ini,pasti akan ada rakyat Malaysia yang akan bertindak sendiri 'menyembelih' dan 'membunuh' penganjur-penganjur perhimpunan ini. Kesabaran rakyat ada hadnya. Yang datang 10-20 ribu orang sahaja ,bukan bermakna keseluruhan rakyat Malaysia menyokong perhimpunan tersebut. Berjuta-juta lagi rakyat yang tidak hadir. Yang buat demo 10-20 ribu orang,yang mengalami kesusahan di KL semalam beratus ribu orang.

Berjuta-juta ringgit kerugian yang dialami oleh peniaga-peniaga dan pengusaha pengangkutan di KL semalam. Oleh yang demikian saya mencadangkan kepada peniaga-peniaga dan pengusaha pengangkutan awam yang mengalami kerugian semalam menghantar tuntutan gantirugi kepada penganjur serta kepada PAS dan PKR. Mereka-mereka inilah barua utama kegiatan semalam.
SARANG PENGGANAS

Ibu Pejabat PAS di Jalan Raja Laut telah dijadikan sebagai sarang untuk 'pengganas' berlindung semalam. Semuanya bermula disana dan berakhir disana. Jika PAS tidak membayar ganti rugi kepada peniaga-peniaga di KL ,saya cadangkan peniaga agar 'membakar' sahaja Ibu Pejabat PAS tersebut. Hantarkan satu mesej yang jelas kepada mereka.

Negara juga mengalami kerugian dalam sektor pelancongan semalam dan untuk jangka masa panjang. Dunia baru sahaja dikejutkan dengan kejadian letupan bom di Jakarta dua minggu lepas. Pelancong masih dalam keadaan fobia untuk melancong ke negara-negara Islam,tetapi masih ada pelancong berkunjung ke KL kerana mereka fikirkan selamat.

Akan tetapi ,dengan peristiwa semalam dan laporan-laporan stesen tv antarabangsa sudah tentu bilangan pelancong ke Malaysia akan merosot selepas ini. Apabila jumlah kehadiran pelancong merosot,dengan sendirinya aktiviti perniagaan yang berkaitan pelancongan seperti hotel,teksi,pusat membeli belah dan sebagainya akan merosot. Apabila perniagaan mereka merosot sudah tentu akan memberi kesan kepada pendapatan pekerja-pekerja mereka yang kebanyakannya beragama islam, yang mana mereka memerlukan wang lebih untuk menghadapi bulan ramadhan dan hari raya aidilfitri yang bakal muncul sedikit masa lagi.

Selama ini pemimpin-pemimpin pembangkang yang samdol itu sering menuduh BN 'menyalah guna' wang rakyat. Tetapi sedar atau tidak oleh mereka berapa wang rakyat yang mereka telah habiskan bila Polis berdepan dengan penunjuk-penunjuk perasaan sebelum ini dan juga pilihanraya kecil yang dirancang oleh mereka sebelum ini. Kerajaan terpaksa mengeluarkan begitu banyak wang untuk menghadapi semua ini. Dari manakah wang itu datang jika bukan wang rakyat. Bukannya ia boleh dibayar oleh dengan bulu kemaluan Anwar Ibrahim,Hj.Hadi atau Salehudin Ayub. Semuanya dibayar dengan wang rakyat. Mereka-mereka inilah sebenarnya perompak wang rakyat.

Samdol-samdol ini sering menggunakan alasan kononnya sebuah negara demokrasi rakyat ada hak untuk berhimpun. Ya betul ada hak! Tapi kena tengok tempat juga wahai samdol. Kalau kamu sudah buat ditengah-tengah ibu kota,tidak kah itu menyusahkan orang. Kamu ada Stadium Shah Alam boleh digunakan untuk menghimpun rakyat,kenapa kamu tidak gunakan disana ? Takut Stadium tak penuh ke ?

Malaysia memang sebuah negara demokrasi. Kalau tiada demokrasi sudah tentu samdol-samdol ini tidak merasa memerintah empat buah negeri sekarang. Kalau tiada demokrasi sudah tentu samdol-samdol ini tidak menang lima p/raya kecil yang mereka berdepan dengan BN sebelum ini. Kalau tiada demokrasi sudah tentu segala kes mahkamah selama ini dimenangi oleh kerajaan. Tetapi demokrasi harus diguna sebaik mungkin,bukannya disalahguna. Bila sudah jadi kerajaan barulah anda tahu apa itu demokrasi dan bagaimana ianya hendak dilaksanakan. Mulut yang bercakap lebih senang daripada tangan yang bekerja atau anu yang meliwat. Adakah kita harus 'berdemokrasi' seperti di Indonesia,yang mana tunjuk perasaan sudah menjadi 'makanan' harian. Sepuluh,dua puluh kali sehari pun boleh buat demo,sehingga ekonomi negara lemah,tiada pelaburan asing,tiada pelancong dan sebagainya.

Jangan jadi bodohlah wahai pemimpin PAS dan PKR. Cakap berderai-derai kononnya macam orang yang penuh ilmu di dada ,tetapi perbuatan macam anjing kurap. Harapkan serban sebesar buah kelapa diatas kepala tetapi perbuatan bercanggah dengan amalan islam. Semalam sekali lagi PAS dan melayu digunakan untuk berarak di jalan raya. Tidak ramai orang cina yang turut serta.Mereka menjadi bos besar di atas kebodohan pemimpin PAS dan pengikutnya. Pemimpin PAS menjadi BODOH sama seperti pemimpin Arab yang diperkudakan oleh Yahudi. Tahniah PAS samdol !

Ramai yang berkata,tunjuk perasaan semalam adalah untuk mengalihkan perhatian rakyat daripada isu-isu yang dihadapi oleh Pakatan Pembangkang sekarang seperti kes 'pembunuhan' Beng Hock oleh DAP,kongsi gelap dan juga isu Kg.Buah Pala yang sudah sampai klimaknya. Ianya juga untuk mengalihkan perhatian rakyat terhadap isu liwat Anwar Ibrahim Al-Juburi (pinjam kata-kata Mat Sabu) yang meliwat Saiful di tingkat 19 sebuah hotel di Singapura dan pada masa itu Wan Azizah dan anak-anaknya berada di tingkat 22 hotel yang sama. Yang mana sesudah meliwat Anwar minta Saiful bersembahyang taubat.

PELAKON SERBA BOLEH@RAJA SEKS SERBA BOLEH

Oleh yang demikian,saya berharap rakan-rakan saya dan rakyat Malaysia boleh menilai sendiri tingkah laku Pakatan Samdol ini. Hancur negara ini kalau rakyat beri kuasa pemerintahan kepada mereka. Mereka ini sudah terlalu banyak menyusahkan rakyat. Berpuluh tahu n kerajaan kita bersusah payah membina kemakmuran dan kekayaan negara ini,tetapi dalam sekelip mata sahaja mereka boleh memusnahkan. Bukan senang nak senang dan bukan susah nak susah. kuasa ditangan rakyat. Ada mata lihat,ada telinga dengar dan ada hati nilai sendiri.

Saya juga meminta maaf,jika tulisan saya kali ini kasar bahasanya. Biar saya luahkan kemarahan yang tersemat di dada saya semenjak semalam lagi melalui tulisan di blog saya. Saya tidak memaksa anda membacanya. Tetapi kalau anda baca,saya tidak halang. Blog saya,hak saya. Saya memang terlalu geram dengan mereka-mereka yang menganjurkan perhimpunan semalam. Kalau saya tak fikirkan Malaysia ini sebuah negara yang ada undang-undang sudah pasti saya ada cara saya sendiri untuk 'memusnahkan' mereka-mereka ini. Tetapi saya masih hormat pada undang-undang dan saya masih waras untuk memikirkan nasib keluarga saya.
Tetapi dari segi bersuara,saya ada hak untuk bersuara melalui blog saya.

Satu persoalan yang saya lontarkan kepada pembaca jika anda membaca blog saya. Kenapa mereka-mereka ini sibuk meminta ISA dihapuskan jika mereka tiada niat jahat ? Saya yakin mereka ada agenda jahat untuk dilaksanakan sekiranya benar-benar ISA dihapuskan. Fikirkan...

Ketenteraman KL pada hujung minggu semalam telah dicemari. Keharmonian pelbagai kaum berjalan,berniaga ,membeli-belah telah dinodai oleh,perniagaan terganggu,pendapatan merosot,lalu lintas sesak dan rakyat susah. Inilah lambang pejuangan Pakatan Samdol. Seperti mana yang dinyatakan oleh PM,bahawa ISA akan dipinda dan PM juga telah bebaskan ramai tahanan ISA ,yang tinggal kini cuma enam orang rakyat Malaysia dan enam orang rakyat asing dalam tahanan ISA. Kalau kita tiada niat buruk mengapa kita harus takut dengan ISA. Sedangkan berada dalam tahanan ISA seratus kali lebih baik daripada berada di penjara.

Sebagai penutup,saya ingin mencadangkan kepada pihak KDN dan Polis agar menahan semua penganjur perhimpunan semalam di bawah Akta ISA kerana mereka telah menghuru harakan ketenteraman awam dan telah membazirkan wang rakyat serta wang kerajaan. Mereka ini harus dihukum.

Kepada rakyat Malaysia marilah kita bersama-sama

'BUNUH PAS !' 'BUNUH PAS !'

'BUNUH PKR!' 'BUNUH PKR!'

'BUNUH DAP!' 'BUNUH DAP!'

'BUNUH GMI!' 'BUNUH GMI!'


Kerana mereka-mereka inilah penyusah kepada Rakyat Malaysia yang cintaikan kemakmuran,kedamaian,dan keamanan.

5 comments:

Anonymous said...

besar juga nenen si hatta tu bro.mesti juburi suka.wakaka.

Jeffry said...

SLM BRO...AKU STUJU BANGUNAN TU DI SITA TERUS..DUIT TU BUAT BAYAR GANTIRUGI. DRP DI BIARKAN JD SARANG PENGANAS LEBIH BAIK DI BUAT SEPITAL LG BAGUS!!

Anonymous said...

Tuan besar yang yang anjur demo pandai bawak diri,hilang sebelum Polis start tangkap, yg kena tido kat lokap amacam sedap tak tido atas simen ???? sekarang ko pikir saper yg bodoh ? BODOH !
korang semua buat salah ke ?? dah tu yg ko takut sangat dengan ISA apa barang ?? brape ramai bangsa asing dalam lokap hari tu, tolong bagi tau.
Aku ader tanya sorang lebai otai rock baya ayah aku "kenapa sampai nak buat demo ni pakcik" jawabnya "ISA ni kejam sebab demo nak pisahkan ahli keluarga, kalu betul deh saloh, tangkak, bicaro pastu jatuhkan hukume maso tu jugok" terasa diawangan kejap, takpe la mungkin pakcik ni bekas pelaut kita yg bermastautin di Essex,UK

Anonymous said...

Saya menyokong anda RBF. Teruskan usaha anda RBF untuk menyedarkan orang melayu.

- Azhar, Rawang

Anonymous said...

AKU RASA NAK TERMUNTAH BACA TULISAN2 KAU NI WAHAI FAISAL! NAMPAK SGT PEMIKIRAN KAU NI JENIS PEMIKIRAN BUDAK SEKOLAH TAHAP SPM & TIADA PENDIDIKAN AGAMA... JENIS TAK AMBIL SUBJEK PENGAJIAN AM STPM/KENEGARAAN MALAYSIA KAT UNIVERSITI MCM NI LA... BODOH!!!! PI LA MABUK!!!!!