Thursday, June 14, 2012

Perkembangan Terkini Berhubung Bakal Menantu PM

Maaf kawan-kawan tak dapat nak tulis panjang-panjang. Sedang sangkut dalam jem ni...

Pagi tadi saya dah kata kisah berhubung tuduhan kepada bakal menantu PM dan ibunya tidak lebih sekadar gosip yang dilaporkan oleh sebuah portal gossip.

Dalam perkembangan terkini pula Maira menyatakan dia masih lagi isteri kepada lelaki yang dikatakan menyaman beliau dan anaknya.

Boleh lihat di link bawah ni
http://m.nypost.com/;s=o60bqMlxVjnmeSdY0WICa36/p/news/local/manhattan/didn_steal_apt_bC1mQOz4OcPWRYNOrVxRWP
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 comments:

Anonymous said...

Terbaik la rbf! Kang dah kena mulut2 puaka semua!

Anonymous said...

So kesimpulannya..org2 pas yg mengagungkan harakahdaily telah terlibat dlm menyebarluas fitnah. Apa hukumannya ye?

Anonymous said...

Hukumnya mrk wajib ditolak dan harus ditentang.. Harakahdaily layak di 3.5tandaskan!

Anonymous said...

kalau dah dikatakan pas, mana ada yang betul. pemikiran dan pandanganya tetap salah. berita berita yang digembar gemburkan semuanya tak betul. mereka akan segera menyebarkan sesuatu berita yang buruk tanpa mengusul periksa. dah pulak tu, kalau dah kantoi, mereka akan buat tak tau jer. nama ajer melayu islam tapi bohong dan fitnah dah menjadi darah daging. kulit jer nampak islam tapi hati didalam penuh dengan dengki dan khianat.

Anonymous said...

AKU HENSEM

harakahdaily tandas 3.5

tk sempat first

Anonymous said...

Yahudi mana agaknya yang nak busukkan nama PM Malaysia yek?? Korang ada bau busuk tak?? Aku rasa busuk tu datang dari dalam negara sendiri.

Anonymous said...

Pemfitnah nih dah jadi mayat tetapi bangkai masih hidup!

Anonymous said...

tak pasal-pasal je dapat dosa kering ... tolong sebarkan fitnah dan tolong burukkan nama orang!!!