Saturday, April 14, 2012

Santai Bersama PM Di Petang Sabtu

Petang tadi di Dataran Merdeka 300 orang mahasewel-mahasewel berhimpun dan memaki hamun PM serta isterinya.

Apa yang mereka buat sikit pun tidak meninggalkan kudis kepada PM dan BN. Semua itu ibarat memalu tin kosong.

Ini kerana dalam masa yang sama ribuan anak-anak muda berhimpun bersama PM di Shah Alam.


Lagi gambar-gambar bakal menyusul....

22 comments:

Anonymous said...

ada pihak yg kecut t---r bila tengok gambar2 ni, he he

Anonymous said...

alamak bro uniform dah macam uniform PKR dah

kasim said...

mak oi
ramainya orang

Pengundi Baharu said...

Counter back BN ke ni. :)

Anonymous said...

Wow.. Awie pun ader. Wa caya la bro!

Anonymous said...

sempoi beb-pm naik motor

inilah yang dikatakan menyelami denyut nadi rakyat.pm faham kehendak anak muda dan menyelami denyut nadi anak muda.

syabas pm

Juventus Loculus said...

wow..smart pulak awie kat situ

Anonymous said...

buat demo sebab tak nak bayar hutang. budak u pulak tu.

Aisyeh dah bangang ko ape? malu la sikit

Anonymous said...

yessss....that the way i like it, aha aha

anti bohmau said...

Alhamdulillah...

Subhanallah...beribu kali ganda anak2 muda datang bersama PM berbanding dgn mrk yg terlibat dgn demo pgayr bersama mahasewel2 GAGAL study di universiti tuh!! jgn nafikan itu agenda pgayr sbb tian chua & izzah ngekngek pun ada di situ!!

Anonymous said...

Awie laa :D

Anonymous said...

hidup BN!

Burpp :) said...

Bertambah gelap la muka si anwar....dah hilang nur keimanan bila nengok najib disokong begitu hebat di negeri PR.....

Anonymous said...

meletop la...awie

Tiap hari ku merayau hujan panas tak ku hirau Jumpa teman tepi jalan meronda berbatu-batu Berbekalkan jaket biru yang disangkutkan di bahu Walau tiada wang di saku hati tetap tenang selalu Hey.. lagu jaket biru Hey.. lagu generasiku Jangan diganggu Na na na kita nyanyi bersama Hey hey hey ikut rentak irama Na na na lupakan kisah pilu Hey hey hey nyanyi lagu jaket biru Lagu jaket biru Kalau hidup berkata na Aku pun ikut na na na Kalau hidup berkata hey Aku ikut kata hey hey hey Hey.. lagu jaket biru Hey.. lagu generasiku Jangan diganggu Na na na kita nyanyi bersama Hey hey hey ikut rentak irama Na na na lupakan kisah pilu Hey hey hey nyanyi lagu jaket biru Lagu jaket biru Na na na kita nyanyi bersama Hey hey hey ikut rentak irama

Anonymous said...

Insya Allah RBF,jika anak2 muda dapat dibawa bersama2 mengimarahkan masjid pasti sesuatu kejayaan lagi besar buat UMNO....

hampir tiap2 hari gempa bumi melanda sekitar indonesia...itu ingatan untuk kita semua...

RBF,awal BN berkempen di selangor??di setiap ceruk sudah mula berkibar bendera2 BN...

pastinya,PRU kali ini akan jadi medan terbesar utk kedua2 belah pihak...

-Warga Shah Alam-

Anonymous said...

awat tak pegi cilok dpn muka adam adli seround.

Anonymous said...

ni lah dia kerja puak 2 bengong umno, tukang perabih duit rakyat je, org melayu padan kena kecing jee, duit lembu 250 juta lesap pun tak pe janji ump[ornooooo. najib nak tunjuk kekuatan konon. itu yg datang ramai2 tu lakonan je broooooo

Anonymous said...

kalu mati nanti suruh lah si awie tu tolong talkin kan broooo. politik org kelantan paling hebat , umno tidak mudah utk di gula2 kan.

Anonymous said...

ezam kaki auta tu lepas ni boleh jadi menteri kotak. sebab dia banyak kotak utk di juallll kah kah kah takbirrrrrrrrrrrrrr

Anonymous said...

suruh awie talkinkan sejuta kali lebih afdal dr suruh ambiga, teresa kok, eli wong, guan eng, kit siang, tian cua, kapal singh, ronny, ngeh, nga etc etc & etc..

lain kali komen pakai kepala otak encik anon 7:51 PM..

poyo said...

boleh pulak ye..fru tak kawal ker perhimpunan ni..mana tau..kot2 ada rusuhan...

Anonymous said...

Takde sape nak merusuh bro Poyo. Ini bukan santai bersama Brader Nuar. Diorang ni jauh bertamadun dari pengikut2 PR.

akuantiPAKATAN.