Wednesday, January 6, 2010

MENIPU SEPANJANG HIDUPNYA

Dari gigi susu sampai gigi palsu, kerjanya menipu dan memfitnah

Kali ini saya tak menulis panjang-panjang. Nak tulis pendek-pendek saja. Sudah letih menulis mengenai orang tua ini. Celako...celako...celako...blog celako...

Dua perkara saya nak beritahu hari ini.

1 ) BALA

Setelah dia mendoakan bala terhadap PM, sepatah pun PM tak melatah, PM hanya kata dia tak faham mengapa harus sampai begitu sekali Nik Aziz nak buat kepada dia. Tiada pun PM berkata, celako...celako...celako....

Tak sampai dua bulan selepas dia melancarkan doa bala terhadap PM, doa telah terbalik sekarang. Kerajaan pimpinan beliau pula sekarang yang tak habis-habis dilanda bala. Bermula dari krisis menantu, selepas itu anak betina, krisis dengan S/Usaha Politik, disaman 800 juta dan yang terbaru pula krisis dengan Istana Kelantan.

Ini semua adalah petunjuk yang Allah nak tunjuk kepada kita semua bahawa selama ini memang Nik Aziz manusia tak betul. Tak perlulah nak memuja sampai tahap gaban.

2) PENIPU ATAU PELAWOK

Satu Malaysia dijaja kononnya hasil minyak adalah milik Kelantan dan Kerajaan Pusat enggan membayar royalti. Sedangkan minyak tersebut bukan milik Kelantan. Suruh bawa ke mahkamah mana-mana sekalipun dia tak berani. Dia sengaja nak membina persepsi buruk terhadap Kerajaan BN dimata rakyat Kelantan ,agar rakyat nampak Kerajaan Pusat zalim. Dan akhirnya dia akan dapat undi dan terus kekal di kerusi MB Kelantan. Dia tidak boleh duduk diam, kerja dia mesti buat fitnah atau berbohong sepanjang masa. Kalau tak berbohong lidah dia akan naik ruam.

Tipu lagi...kali ini pasal saman 800 juta. Dia kata itu Kerajaan BN yang perintah Kelantan yang buat hal. Setelah disiku oleh Datuk Alwi Kok Lanas, dia dan exco kesayangan dia terus diam membisu seribu bahasa. Haramkah Daily tarik balik artikel berhubung kenyataan yang dikeluarkan oleh Nik Aziz. PAS yang buat taik ,dia kata BN. Menipu saja kerja dia.

Kemudian dia tipu lagi, dia kata Anual Bakhri yang nak letak jawatan kononnya ada anak yang sakit. Padahal dia yang suruh atas arahan Nik Amalina. Sila rujuk blog kickdefella.

Semalam dia tipu pula, pasal kesihatan Sultan Kelantan. Bab ini tak boleh ulas panjang-panjang , sensitif. Rujuk di sini

Tok guru apa kalau kerja asyik menipu dan memfitnah saja. Itu tok guru celaka namanya. Celako...celako...celako...

Harapkan serban putih saja atas kepala, tapi hidupnya dari gigi susu sampai gigi palsu menipu dan memfitnah.


8 comments:

Jeffry said...

JOM TENGOK RUTIN HARIAN PAK AJIS..
SARAPAN PAGI..FITNAH..

MKN TENGAHARI..BOHONG..

MKN PTG..TOHMAH..

MKN MLM CACI MAKI..

SAKIT KUAR MASUK SPITAL..MASIH TAK INSAF

DAN SETERUSNYA HARI2 MCM TU..KEHKEHKEH

Anak Lenggong said...

Ini lah akibat nya dulu dok seronok mengutuk dan menyalahkan orang lain..sehinggakan tak sedar kain yang dia pakai udah nak terlondeh..so sekarang terima lah akibat daripada perbuatannya sendiri..ALLAH KALAU NAK BALAS TU CEPAT DAN CASH....

Mohd said...

PAS dah menjadi tidak releven lagi utk membela kaum Melayu dan Islam!
MCA, MIC dan PKR pun dah nak hancur!
Cuma DAP saja yg pandai menjaga partinya supaya dapat membela kaum Cina.
UMNO macam tunggu dan lihat sahaja!
PRU13 nanti M'sia akan jahanam!
Celako! Celako! Celako!

Mat Saga said...

Makin lama makin meraban orang tua nie.... dah sampai masanye Pak Ajis nie pencen....

tapi dah menjadi lumrah hidup manusia... kalau dah berkuasa , rakyat susah macam mana pun dia tak kan lepaskan jawatan....

hanya ada satu orang je kat dalam DUNIA nie yang melepaskan jawatan semasa berada di puncak kejayaan , puncak kemakmuran , puncak kegemilangan , puncak kekayaan dan segala puncak lagi = TUN MAHATHIR

(Pak Ajis tu standard Sami Velu jeeee beb)

diari-anwar said...

Salam ziarah dan perkenalan

http://diari-anwar.blogspot.com/2010/01/selepas-sulaiman-abdullah-mungkinkah.html

matrengganu said...

Bo la Pok Nik wey...pencen la..beri orang lain pulok tadbir negeri. Pok Nik ni tuo doh, gi main denge cucu la pulok. Suroh natu buat cucu banyok2.

Nasib baik ambo buke natu Pok Nik . Kalu tidok bauat malu natu jah..perangai tok tuo lagu tu...

Anonymous said...

saya tak suka pas, tapi benci dan meluap nagna kamu

Wong Pencen said...

Seronok agaknya mengata orang namun agak pelik juga kerana apabila orang lain buat, boleh kenal akan FITNAH. Bila sendiri yang buta, tak kenal pula.

Faisal, Jeffry, mungkin juga benar Nik Aziz dah keluar masuk hospital namun tidak juga INSAF, bagaimana dengan Faisal dan Jeffry? Adakah nak tunggu keluar masuk hospital baru nak INSAF? Wajar juga diingat ada juga orang yang tidak langsung berkesempatan keluar masuk hospital.